En dan ook echt helemaal niets... Uh.. je moet een brief schrijven aan ***(functie).quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan pas over 2 weken een afspraak maken
Die persoon moet me verder helpen, maar weet zelf niet van de hoed en de rand. Right.
Ja maar, ik eet wel genoeg avondeten. En ehrm, eigenlijk heb ik verder geen excuusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Zit gewoon niet zo lekker in mn vel. En op de een of andere manier compenseer ik dat door overdag zo goed als niks te eten. Mis het ook totaal niet. Krijg pas honger bij het avondeten. Daar eet ik dan wel weer genoeg van, maar ja. In totaal blijft het bagger.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is inderdaad niet zo best Coco, hoe komt het?
Hihi, *boks*quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco, je doet een XM'etje, maar dan erger.
Volhouden neen, je kunt het! Om de een of andere reden kan ik altijd beter dingen voor een ander doen dan voor mezelf. Als dat de manier is om de opdracht uiteindelijk afte ronden met een mooie 5.5, dan is het toch ok?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef neen het volgende:
Ik heb ook weer eens mot met een leraar en ik vind dat natuurlijk terecht. Dikke prima ja conleche ik weet hetmaar ik heb dan het gevoel als ik een opdracht voor haar moet maken ipv voor mezelf. Ik moet hem sowieso af hebben en goed ook want dan heb ik volgens mijn verstand nog steeds het recht commentaar te leveren. Maar mijn gevoel zegt dat het een onsympathiek mens is waar niet mee te praten valt en ik heb gelijk dus eigenlijk zou ik moeten weigeren dit werk te doen.
Al die leraren en leraressen pak ik natuurlijk zo in met al mijn charmes maar deze valt op vrouwen dus die trapt er gewoon niet in.
De periode nog maar 4 dagen begonnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Volhouden neen, je kunt het! Om de een of andere reden kan ik altijd beter dingen voor een ander doen dan voor mezelf. Als dat de manier is om de opdracht uiteindelijk afte ronden met een mooie 5.5, dan is het toch ok?
Uit nieuwsgierigheid: wat voor opdracht is het?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef neen het volgende:
Ik heb ook weer eens mot met een leraar en ik vind dat natuurlijk terecht. Dikke prima ja conleche ik weet hetmaar ik heb dan het gevoel als ik een opdracht voor haar moet maken ipv voor mezelf. Ik moet hem sowieso af hebben en goed ook want dan heb ik volgens mijn verstand nog steeds het recht commentaar te leveren. Maar mijn gevoel zegt dat het een onsympathiek mens is waar niet mee te praten valt en ik heb gelijk dus eigenlijk zou ik moeten weigeren dit werk te doen.
Al die leraren en leraressen pak ik natuurlijk zo in met al mijn charmes maar deze valt op vrouwen dus die trapt er gewoon niet in.
DOE NORMAAL!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:09 schreef loveli het volgende:
Lijstje
O: yoghurt + hagelslag
T: koffie
T: chips
L: chips
T: chips
Sorry, maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef neen het volgende:
Al die leraren en leraressen pak ik natuurlijk zo in met al mijn charmes maar deze valt op vrouwen dus die trapt er gewoon niet in.![]()
Dat bedoel ik niet. Ik vind het gewoon grappigquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Alsof een docente niet op vrouwen kan vallen.
Dat is bullshit. Maar je hebt wel een glijdende schaal. En het is niet gezond om je helemaal aan de uiteinden van die schaal te bevinden, dan word je ofwel een homohatende hetero ofwel een mannenhatende lesbo/vrouwenhatende homoquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Niemand is 100% homo of hetero. Althans, dat zei meneer Kinsey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |