Eens met ^^ .quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:09 schreef conleche het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!!!!![]()
hoe zou het met haar zijn eigenlijk? Nooit meer wat van gehoord.....
Dan ben jij gewoon een 0. Je hebt de geldigheid van de schaal nog niet ontkrachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
Kan vrouwen best mooi vinden, maar doe mij maar een vent. Voor mezelf geloof ik niet zo in die schaal.
Ik heb nog wat overquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eens met ^^ .
En nu wil ik chips![]()
Ai. Klinkt niet echt betrouwbaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik kwam trouwens een vacature tegen ergens en toen ik op dat bedrijf ging googlen vond ik helemaal niks en ook hun website was volkomen blanco. Raar toch? En ze bestaan al 15 jaar, hoe kom je aan opdrachtgevers als je niet eens googlebaar bent?. Ik begin te vermoeden dat het een soort van grap is ofzo, net als wanneer vacatures in pseudo-Latijn worden opgesteld.
Kom je het langsbrengen? Ik heb wat te vieren en vanavond ben ik zieligquote:
En na mijn laatste ervaring heb ik het een beetje gehad met vreemde zaakjes, dat snap je welquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai. Klinkt niet echt betrouwbaar.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En na mijn laatste ervaring heb ik het een beetje gehad met vreemde zaakjes, dat snap je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Maar ik ben wel geneigd om eens een mailtje te sturen, puur om te vragen waarom hun website het niet doet en waarom ik negens informatie kan vindenquote:
wtfquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Die schaal werd ook eens behandeld bij Oprah (of was het nou dr. Phil?). Je bent een 6 als je als man alleen met een vrouw kunt vrijen met een foto van een man in je hand, werd toen gezegd.
Overigens was er toen een bloedmooie vrouw in het programma!.
Helaas moet ik werken en ligt het restant chips net in de kliko, waar het hoort.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kom je het langsbrengen? Ik heb wat te vieren en vanavond ben ik zielig. Allebei op zich al reden genoeg toch?
Bummerquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Helaas moet ik werken en ligt het restant chips net in de kliko, waar het hoort.
Lekker! Ik ga nu ook boodschappen doen. Misschien wil ik dat ook wel etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:
oi, dat was moeilijk, door een gevulde supermarkt lopen met enorme honger. OMdat ik de helft van de ingredienten voor m'n thaise salade met biefstuk niet kon vinden, eet ik nu ovenfrietjes met broccoli en biefstuk. Mag ook wel, want m'n lijstje is nog aardig mager, vind ik:
(in de herhaling)
B: 30 minuten wandelen
O: yoghurt met muesli
T: boterham met kaas
L: grote kom tomatensoep, klein beetje brood
T: sinaasappel
D: ovenfrietjes met broccoli en biefstuk
Ik google net even (Nike+ manual entry) en helaas: het kan niet...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef _Calimero_ het volgende:
ohhhwww mijn ipod liep vast en nu staat ie niet geregistreerd.
Maar 5 km hardgelopen a 11.4 km/h. Superzonde dat deze niet bij de nike plus pagina komt te staan nu.
Vik weet jij of je ook handmatig kan invoeren??
Jammer want ondanks dat ik me nog niet lekker voel, was het wel een goed rondje dus!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik google net even (Nike+ manual entry) en helaas: het kan niet...
Maar ik kijk nog even verder voor je, want de link waar ik keek dateert van 2009 en misschien is er een andere oplossing.
Ik was wel heel trots op mezelf. Zeker omdat m'n lievelingskoekjes (chocoladecantuccini) in de aanbieding waren...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga nu ook boodschappen doen. Misschien wil ik dat ook wel eten![]()
of toch pasta met tonijn,...?? of.... in ieder geval met honger naar de supermarkt. Hoop dat ik net zo sterk bij als jij Jagar
Daar zou ik ook stevig van balen idd. Mijn iPod loopt trouwens ook regelmatig vast icm de receiver. Laatst wilde hij niet eens resetten. Gelukkig is het nog niet gebeurd dat hij tijdens het syncen vastliep.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jammer want ondanks dat ik me nog niet lekker voel, was het wel een goed rondje dus!
Wat zij zegtquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
Kan vrouwen best mooi vinden, maar doe mij maar een vent. Voor mezelf geloof ik niet zo in die schaal.
Hallelujaquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef _Calimero_ het volgende:
ohhhwww mijn ipod liep vast en nu staat ie niet geregistreerd.
Maar 5 km hardgelopen a 11.4 km/h. Superzonde dat deze niet bij de nike plus pagina komt te staan nu.
Oh die heb ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Syrena het volgende:
Vandaag grijze nagellak gekocht. Naam van de kleur: London's weather forecast![]()
Nu nog leren om netjes te lakken
Wel gezond! (nou ja behalve t biertje dan... maar hop is wel weer goed voor je haarquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef sigme het volgende:
• 300 ml melk
• 2 witlof, 1,5 gebakken ei, schep mayo, wat ham & kaas
• 250ml franse kwark
• 1/2 blik capucijners, 1/4 runderrookworst, bleekselderij & komkommer
• 1 kasteelbier tripel (11%, ik typ nu nog scheef)
• avondeten: zilvervliesrijst, kabeljouwfilet, gerookte haring, komkommer, champignons
• toe: 250ml turkse yoghurt (8%)
Niet koolhydraatarm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |