quote:
Komt vast door de broccoliquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef _Calimero_ het volgende:
En gister:
O: 2x brood met 2 eieren, mini yoghurtje
L: 3 kaasstengels die afgebakken moesten worden maar dat zag ik te laat![]()
D: camembert dingessen met vruchtencompote, brood met roomboter & haring
t; cashewnoten.
Groente??? Fruit???to myself
Ik heb al dagen geen meuk gehad. Ja, gister ovenfrietjes..maar dat vindi k ook geen meuk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wèl mooi, ik zie niks aan meuk!
Nee niet echt, maar ik was in het winkelcentrum, en had verder niks te eten & het was al half 3 dus de honger overwonquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Waren ze desondanks wel lekker?
Vervelend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:20 schreef Swietje het volgende:
Tering. Ik ben heel veel aangekomen.
Misschien moet je op de ene wat leuke bloemetjes borduren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef sigme het volgende:
Natuurlijk wil ik m'n bestelde maatpakje! Ten eerste heb ik daarvan de helft al betaald, en ten tweede was de bedoeling om wat minder steeds in dezelfde kleren op kantoor te verschijnen. In exacte kopieën, tsja hmm tsja, nou, dat varieert niet echt lekker, zeg maar.
45 km/h?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:02 schreef loveli het volgende:
Da flut. Moet dingen gaan regelen en daarbij moet ik eerst langs bij iemand met het iq van een halve kiwi en het tempo van een spermatozoide.
Sterkte dan maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef loveli het volgende:
Da's de snelheid van ejaculaat. Ik geloof dat de gemiddelde spermatozoide 3mm per minuut aflegt.
Kan pas over 2 weken een afspraak makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef neen het volgende:
Ach loveli, volgens mij heeft druk erop zetten dan alleen maar een averechtse werking. Pak een kopje koffie en zorg dat die persoon er iig mee bezig is.
Succes ermee
Daar zou je inderdaad best een punt kunnen hebben V1z0r. Volgens mij eet ik ook altijd meer rijst en pasta als 'gemiddeld' zeg maar aanbevolen is. Brood valt vaak wel mee... Thnx voor de tip.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef V1z0R het volgende:
Dat ziet er al beter uit Perr![]()
Swietje, volgens mij zijn je lijstjes ook altijd vrij hoog in de koolhydraten, misschien die wat minderen?!
Sigme's biobig-ballen
Dat krijg je dan altijd een dag van te voren te horen...
Collega morgen nog steeds ziek waarschijnlijk, dus ik moet z'n presentatie overnemen
In een dag proberen in te lezen in andermans werk van 3mnd. en de presentatie in elkaar knutselen...
Maar ik wil vanavond sporten! Dus dat wordt tot 01:00 met werk bezig vanavond
En dan ook echt helemaal niets... Uh.. je moet een brief schrijven aan ***(functie).quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan pas over 2 weken een afspraak maken
Die persoon moet me verder helpen, maar weet zelf niet van de hoed en de rand. Right.
Ja maar, ik eet wel genoeg avondeten. En ehrm, eigenlijk heb ik verder geen excuusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Zit gewoon niet zo lekker in mn vel. En op de een of andere manier compenseer ik dat door overdag zo goed als niks te eten. Mis het ook totaal niet. Krijg pas honger bij het avondeten. Daar eet ik dan wel weer genoeg van, maar ja. In totaal blijft het bagger.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is inderdaad niet zo best Coco, hoe komt het?
Hihi, *boks*quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco, je doet een XM'etje, maar dan erger.
Volhouden neen, je kunt het! Om de een of andere reden kan ik altijd beter dingen voor een ander doen dan voor mezelf. Als dat de manier is om de opdracht uiteindelijk afte ronden met een mooie 5.5, dan is het toch ok?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef neen het volgende:
Ik heb ook weer eens mot met een leraar en ik vind dat natuurlijk terecht. Dikke prima ja conleche ik weet hetmaar ik heb dan het gevoel als ik een opdracht voor haar moet maken ipv voor mezelf. Ik moet hem sowieso af hebben en goed ook want dan heb ik volgens mijn verstand nog steeds het recht commentaar te leveren. Maar mijn gevoel zegt dat het een onsympathiek mens is waar niet mee te praten valt en ik heb gelijk dus eigenlijk zou ik moeten weigeren dit werk te doen.
Al die leraren en leraressen pak ik natuurlijk zo in met al mijn charmes maar deze valt op vrouwen dus die trapt er gewoon niet in.
De periode nog maar 4 dagen begonnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Volhouden neen, je kunt het! Om de een of andere reden kan ik altijd beter dingen voor een ander doen dan voor mezelf. Als dat de manier is om de opdracht uiteindelijk afte ronden met een mooie 5.5, dan is het toch ok?
Uit nieuwsgierigheid: wat voor opdracht is het?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef neen het volgende:
Ik heb ook weer eens mot met een leraar en ik vind dat natuurlijk terecht. Dikke prima ja conleche ik weet hetmaar ik heb dan het gevoel als ik een opdracht voor haar moet maken ipv voor mezelf. Ik moet hem sowieso af hebben en goed ook want dan heb ik volgens mijn verstand nog steeds het recht commentaar te leveren. Maar mijn gevoel zegt dat het een onsympathiek mens is waar niet mee te praten valt en ik heb gelijk dus eigenlijk zou ik moeten weigeren dit werk te doen.
Al die leraren en leraressen pak ik natuurlijk zo in met al mijn charmes maar deze valt op vrouwen dus die trapt er gewoon niet in.
DOE NORMAAL!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:09 schreef loveli het volgende:
Lijstje
O: yoghurt + hagelslag
T: koffie
T: chips
L: chips
T: chips
Sorry, maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef neen het volgende:
Al die leraren en leraressen pak ik natuurlijk zo in met al mijn charmes maar deze valt op vrouwen dus die trapt er gewoon niet in.![]()
Dat bedoel ik niet. Ik vind het gewoon grappigquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Alsof een docente niet op vrouwen kan vallen.
Dat is bullshit. Maar je hebt wel een glijdende schaal. En het is niet gezond om je helemaal aan de uiteinden van die schaal te bevinden, dan word je ofwel een homohatende hetero ofwel een mannenhatende lesbo/vrouwenhatende homoquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Niemand is 100% homo of hetero. Althans, dat zei meneer Kinsey.
Eens met ^^ .quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:09 schreef conleche het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!!!!![]()
hoe zou het met haar zijn eigenlijk? Nooit meer wat van gehoord.....
Dan ben jij gewoon een 0. Je hebt de geldigheid van de schaal nog niet ontkrachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
Kan vrouwen best mooi vinden, maar doe mij maar een vent. Voor mezelf geloof ik niet zo in die schaal.
Ik heb nog wat overquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eens met ^^ .
En nu wil ik chips![]()
Ai. Klinkt niet echt betrouwbaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik kwam trouwens een vacature tegen ergens en toen ik op dat bedrijf ging googlen vond ik helemaal niks en ook hun website was volkomen blanco. Raar toch? En ze bestaan al 15 jaar, hoe kom je aan opdrachtgevers als je niet eens googlebaar bent?. Ik begin te vermoeden dat het een soort van grap is ofzo, net als wanneer vacatures in pseudo-Latijn worden opgesteld.
Kom je het langsbrengen? Ik heb wat te vieren en vanavond ben ik zieligquote:
En na mijn laatste ervaring heb ik het een beetje gehad met vreemde zaakjes, dat snap je welquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai. Klinkt niet echt betrouwbaar.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En na mijn laatste ervaring heb ik het een beetje gehad met vreemde zaakjes, dat snap je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Maar ik ben wel geneigd om eens een mailtje te sturen, puur om te vragen waarom hun website het niet doet en waarom ik negens informatie kan vindenquote:
wtfquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Die schaal werd ook eens behandeld bij Oprah (of was het nou dr. Phil?). Je bent een 6 als je als man alleen met een vrouw kunt vrijen met een foto van een man in je hand, werd toen gezegd.
Overigens was er toen een bloedmooie vrouw in het programma!.
Helaas moet ik werken en ligt het restant chips net in de kliko, waar het hoort.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kom je het langsbrengen? Ik heb wat te vieren en vanavond ben ik zielig. Allebei op zich al reden genoeg toch?
Bummerquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Helaas moet ik werken en ligt het restant chips net in de kliko, waar het hoort.
Lekker! Ik ga nu ook boodschappen doen. Misschien wil ik dat ook wel etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:
oi, dat was moeilijk, door een gevulde supermarkt lopen met enorme honger. OMdat ik de helft van de ingredienten voor m'n thaise salade met biefstuk niet kon vinden, eet ik nu ovenfrietjes met broccoli en biefstuk. Mag ook wel, want m'n lijstje is nog aardig mager, vind ik:
(in de herhaling)
B: 30 minuten wandelen
O: yoghurt met muesli
T: boterham met kaas
L: grote kom tomatensoep, klein beetje brood
T: sinaasappel
D: ovenfrietjes met broccoli en biefstuk
Ik google net even (Nike+ manual entry) en helaas: het kan niet...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef _Calimero_ het volgende:
ohhhwww mijn ipod liep vast en nu staat ie niet geregistreerd.
Maar 5 km hardgelopen a 11.4 km/h. Superzonde dat deze niet bij de nike plus pagina komt te staan nu.
Vik weet jij of je ook handmatig kan invoeren??
Jammer want ondanks dat ik me nog niet lekker voel, was het wel een goed rondje dus!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik google net even (Nike+ manual entry) en helaas: het kan niet...
Maar ik kijk nog even verder voor je, want de link waar ik keek dateert van 2009 en misschien is er een andere oplossing.
Ik was wel heel trots op mezelf. Zeker omdat m'n lievelingskoekjes (chocoladecantuccini) in de aanbieding waren...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga nu ook boodschappen doen. Misschien wil ik dat ook wel eten![]()
of toch pasta met tonijn,...?? of.... in ieder geval met honger naar de supermarkt. Hoop dat ik net zo sterk bij als jij Jagar
Daar zou ik ook stevig van balen idd. Mijn iPod loopt trouwens ook regelmatig vast icm de receiver. Laatst wilde hij niet eens resetten. Gelukkig is het nog niet gebeurd dat hij tijdens het syncen vastliep.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jammer want ondanks dat ik me nog niet lekker voel, was het wel een goed rondje dus!
Wat zij zegtquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
Kan vrouwen best mooi vinden, maar doe mij maar een vent. Voor mezelf geloof ik niet zo in die schaal.
Hallelujaquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef _Calimero_ het volgende:
ohhhwww mijn ipod liep vast en nu staat ie niet geregistreerd.
Maar 5 km hardgelopen a 11.4 km/h. Superzonde dat deze niet bij de nike plus pagina komt te staan nu.
Oh die heb ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Syrena het volgende:
Vandaag grijze nagellak gekocht. Naam van de kleur: London's weather forecast![]()
Nu nog leren om netjes te lakken
Wel gezond! (nou ja behalve t biertje dan... maar hop is wel weer goed voor je haarquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef sigme het volgende:
• 300 ml melk
• 2 witlof, 1,5 gebakken ei, schep mayo, wat ham & kaas
• 250ml franse kwark
• 1/2 blik capucijners, 1/4 runderrookworst, bleekselderij & komkommer
• 1 kasteelbier tripel (11%, ik typ nu nog scheef)
• avondeten: zilvervliesrijst, kabeljouwfilet, gerookte haring, komkommer, champignons
• toe: 250ml turkse yoghurt (8%)
Niet koolhydraatarm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |