Wat heb je net gekocht dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik twijfel, het bespaart geld, maar van de andere kant ga ik niet bezuinigen op mijn gezondheid.
Ik zet de TT weer terug naar POL Café, dat vond ik wel zo vriendelijk en beschrijvend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef GSbrder het volgende:
Remlof, m'n beste, wil je ALSJEBLIEFT opbokken met je Verhagen TT's?
Het is niet mijn idool, maar het wordt gewoon flauw.
Gewoon marlboro light, heb droge strot.quote:
Was laatst een docu over hem, het scheen een vechtersbaasje te wezen die stiekem pafte in de wc.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
Verhagen heeft dergelijke fuifjes ongetwijfeld meegemaakt in de katholieke kostschool waar hij als jong koorknaapje zijn jaren slijtte.
Iemand die het met 16/17-jarige meisjes doet, al dan niet betaald, beschouw ik niet als pedofiel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ieder ander was in de bajes geflikkerd wegens pedofilie.
Ik zou hem zelf ook niet willen als premier. Hoewel ik wel geloof dat links Italië zo mogelijk nóg triester is. Met de machtige communistische partij, dat schiet helemaal niet op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een tijdje onder zijn bewind in Italië hebt gewoond en hebt gezien hoe hij het land naar de kloten heeft geholpen praat je wel anders.
Misbruik-kinderen zijn doorgaans ook ietwat recalcitrant.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was laatst een docu over hem, het scheen een vechtersbaasje te wezen die stiekem pafte in de wc.
Wat heb je geflikt dan ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
Als Verhagen me unblockt op Twitter en het landsbelang laat prevaleren boven z'n eigenbelang zal ik mijn hetze tegen hem stoppen.
Ow trouwens, ik ben kennelijk niet de enige die door hem is geblockt: http://twitter.com/#!/MaximeVerhagen_
Ik vind het niet grappig Koos.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misbruik-kinderen zijn doorgaans ook ietwat recalcitrant.
De wet wel. Maar daar hebben ze schijt aan in Italie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iemand die het met 16/17-jarige meisjes doet, al dan niet betaald, beschouw ik niet als pedofiel.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misbruik-kinderen zijn doorgaans ook ietwat recalcitrant.
Ik wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig Koos.
Over het verleden van Verhagen?quote:
Je bedoelt de PCI, die decennia lang de grootste partij van het land was maar altijd buiten de regering is gehouden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iemand die het met 16/17-jarige meisjes doet, al dan niet betaald, beschouw ik niet als pedofiel.
[..]
Ik zou hem zelf ook niet willen als premier. Hoewel ik wel geloof dat links Italië zo mogelijk nóg triester is. Met de machtige communistische partij, dat schiet helemaal niet op.
Leges sine moribus vanae.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De wet wel. Maar daar hebben ze schijt aan in Italie.
Onbetaald, maakt mij dat een ex niet-pedofielquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben jij al in de zeventig dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onbetaald, maakt mij dat een ex niet-pedofiel
Alle kritiek op zijn persoonlijke levensstijl vind ik wat kleinzielig, maar zijn - typisch Mediterraans te noemen - stijl van besturen kan bij mij op weinig waardering rekenen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Berlusconi, dat is echt mijn favoriete 'levenskunstenaar'.
En Berlusconi reed in die politieauto's rond?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
En ik heb het land van binnenuit naar de kloten zien gaan door Berluska, toen ik in Milaan kwam was het een open, leuke stad, heb avonden doorgebracht in parken waar bier en wiet werd verkocht. Toen ik weg ging stonden er enorme hekken met camera's om die parken, reed er continu politie rond en kwam er geen hond meer.
Om maar een voorbeeldje te noemen.
Dat wordt dan even bukken jongen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hem ooit eens rat genoemd in een tweet geloof ik
Kijk maar uit, je bent nu zichtbaar op zijn radar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hem ooit eens rat genoemd in een tweet geloof ik
Nee die heeft de wetten er doorheen gedrukt die de vrijheid enorm inperkten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
En Berlusconi reed in die politieauto's rond?
Heb je eens een zeventiger die niet achter de geraniums zit, is het weer niet goed.quote:
Ook nog echte bezwaren tegen de man zijn politiek?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee die heeft de wetten er doorheen gedrukt die de vrijheid enorm inperkten.
Hij vervult een voorbeeldfunctie op het gebied van langer doorwerken, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je eens een zeventiger die niet achter de geraniums zit, is het weer niet goed.
Nee. Dat dan weer niet.quote:
Wat is er mis met bejaarden die achter de geraniums zitten. Daar horen ze thuis.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je eens een zeventiger die niet achter de geraniums zit, is het weer niet goed.
Nee, tussen zes plankies. Of in een of ander vergulde weck-pot.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is er mis met bejaarden die achter de geraniums zitten. Daar horen ze thuis.
Ik durfde dat eigenlijk niet neer te kalken. Krijg ik weer van die opmerkingen naar mn hoofd gesmeten dat linksen oudjes willen platspuiten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, tussen zes plankies. Of in een of ander vergulde weck-pot.
Ze moeten hem ook altijd hebben.quote:Berlusconi haalt uit op tv
Uitgegeven: 25 januari 2011 18:22
Laatst gewijzigd: 25 januari 2011 18:22
AMSTERDAM - Een woedende Silvio Berlusconi is maandag op televisie telefonisch schreeuwend tekeergegaan tegen het strafrechtelijk onderzoek dat naar hem is ingesteld.
Hij slingerde beledigingen naar het hoofd van de presentator van het programma, dat hij een 'bordeel' noemde.
Aanhangers van de Italiaanse premier kwamen naderhand voor hem op, terwijl het incident volgens critici aantoont dat Berlusconi steeds verder in het nauw wordt gedreven.
Berlusconi laat zich op televisie vaker van zijn minder aangename kant zien, maar zijn opmerkingen maandag waren harder dan gebruikelijk. "Ik heb een smerige show gezien, uitgevoerd op een verachtelijke, vuige en weerzinwekkende manier", zei hij.
Rechter
De presentator, Gad Lerner, een bekende linkse journalist, verzocht de premier zijn toon te matigen en noemde hem op een gegeven moment een 'lomperik' toen Berlusconi uithaalde naar de vrouwen in het publiek.
"Waarom stapt u niet naar de rechter in plaats van mensen te beledigen?" vroeg Lerner.
Aanklagers hebben een onderzoek ingesteld naar de premier, die zij ervan verdenken betaalde seks te hebben gehad met een 17-jarig meisje. Hij zou het voorval bovendien in de doofpot hebben willen stoppen.
De premier ontkent de aantijgingen en zegt het slachtoffer te zijn van politiek gemotiveerde rechters, die hem uit zijn ambt zouden willen zetten.
Beledigd
"De werkelijkheid die hier wordt geschetst is het tegenovergestelde van de waarheid en ik voel me beledigd", zei Berlusconi in de tv-show. "Ik weet wat ik zeg, jij niet", zei hij tegen de presentator.
Hij riep een politieke bondgenoot, die in de studio aanwezig was, op dit 'ongelooflijke tv-bordeel' te verlaten.
Het programma werd uitgezonden door La7, een particuliere zender en een van de weinige die niet in het bezit zijn van Berlusconi.
© Novum
Die krijgen rechtsen ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik durfde dat eigenlijk niet neer te kalken. Krijg ik weer van die opmerkingen naar mn hoofd gesmeten dat linksen oudjes willen platspuiten.
Gek genoeg waren de communisten de meest actieve verzetsstrijders tijdens WOII.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die krijgen rechtsen ook.
Of dat wij alles in geld willen uitdrukken.
Of dat ouderen hun hele leven voor ons gewerkt hebben.
Of dat ze in de oorlog gevochten hebben voor onze vrijheid.
Of dat ze rijk zijn geworden in een door ons te betalen vastgoedbubble...
Wacht, dat laatste is m'n eigen conclusie.
Net als joden, die schenen ook vrij actief te zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gek genoeg waren de communisten de meest actieve verzetsstrijders tijdens WOII.
Zichzelf verrijken ten koste van het land, wetten wijzigen om zelf aan justitie te ontkomen, als PM de uiteindelijke macht over bijna alle televisiezenders en kranten te hebben en journalisten die zich tegen hem keren te ontslaan...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ook nog echte bezwaren tegen de man zijn politiek?
Hij doet mij altijd een beetje denken aan clown Bassie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Berlusconi, dat is echt mijn favoriete 'levenskunstenaar'.
Daar kregen ze de kans niet voor, mn beste. Alleen in Warschau zijn de joden in opstand gekomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als joden, die schenen ook vrij actief te zijn.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij doet mij altijd een beetje denken aan clown Bassie.
Mwah, de PvdA heeft ook een heel groot podium waar zij kan spreken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Zichzelf verrijken ten koste van het land, wetten wijzigen om zelf aan justitie te ontkomen, als PM de uiteindelijke macht over bijna alle televisiezenders en kranten te hebben en journalisten die zich tegen hem keren te ontslaan...
Moet ik nog even doorgaan?
Wikipedia is je vriend:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar kregen ze de kans niet voor, mn beste. Alleen in Warschau zijn de joden in opstand gekomen.
Dat dachten ze in Warschau ook inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gek genoeg waren de communisten de meest actieve verzetsstrijders tijdens WOII.
Oké, dat is natuurlijk heel erg (hoewel je veel PvdA'ers hetzelfde ziet doen op kleinere schaal en daar hoor ik je nooit over). Wat is er mis met de man zijn landelijke politiek, dus thema's als economie, belastingen, immigratie, veiligheid?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
Zichzelf verrijken ten koste van het land, wetten wijzigen om zelf aan justitie te ontkomen, als PM de uiteindelijke macht over bijna alle televisiezenders en kranten te hebben en journalisten die zich tegen hem keren te ontslaan...
Moet ik nog even doorgaan?
Ik kocht mijn sigaretten altijd in Hongarije.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik twijfel, het bespaart geld, maar van de andere kant ga ik niet bezuinigen op mijn gezondheid.
Tsjah, maar dan zie je wat je koopt, dat is bij internetshops anders, straks zitten de bestrijdingsmiddelen er nog op. Of overdrijf ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kocht mijn sigaretten altijd in Hongarije.
Natuurlijk zitten die er niet in, dat is gewoon propaganda om hun legale handel te kunnen slijten tegen absurde hoge bedragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, maar dan zie je wat je koopt, dat is bij internetshops anders, straks zitten de bestrijdingsmiddelen er nog op. Of overdrijf ik?
Alles. Gezien hoe het land ervoor staat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oké, dat is natuurlijk heel erg (hoewel je veel PvdA'ers hetzelfde ziet doen op kleinere schaal en daar hoor ik je nooit over). Wat is er mis met de man zijn landelijke politiek, dus thema's als economie, belastingen, immigratie, veiligheid?
Nee, koop alleen gezonde Hollandse sigarettenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Picchia het volgende:
Het is je eigen beslissing, maar ik vind dat je niet moet spelen met je gezondheid voor een paar centen. Dat is de verkeerde zuinigheid.
Dus als ik via internet bestel is het save denkje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten die er niet in, dat is gewoon propaganda om hun legale handel te kunnen slijten tegen absurde hoge bedragen.
jij hebt zeker ook alle hectometerpaaltjes uitgeprint waar een camera zou zijn verstopt in de vangrail. Dat was een hoax van de KLPD.
Betyar wil jou zo snel mogelijk de stemhokjes uithebben, luister dus maar niet naar hem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus als ik via internet bestel is het save denkje?
Jullie maken mij echt aan het twijfelen. wel of niet doen wel of niet doen...........quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Betyar wil jou zo snel mogelijk de stemhokjes uithebben, luister dus maar niet naar hem.
Jij zat naar Klöpping te kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef ethiraseth het volgende:
Hahaha die OV-chipkaart wéér gekraakt, en nu is het nóg simpeler geworden, zodat ook Henk en Ingrid het kunnen doen.
Ik stem blauw.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus als ik via internet bestel is het save denkje?
Er bestaan geen gezonde sigaretten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Betyar wil jou zo snel mogelijk de stemhokjes uithebben, luister dus maar niet naar hem.
Eh, als die toevallig bij DWDD zat wel.quote:
Jij stemt PVV, vuilak. O wee als jij in Gelderland woont. Die vuige PVV'ers vinden dat we al voldoende natuur hebben in Gelderland en dat bescherming daarvan verder geen aandacht behoeft. En wat is nou net de aantrekkingskracht van onze provincie? Juist, de natuur.quote:
Vreemde vrouwmensen met een grote bek moeten uiteraard ook links stemmen.quote:
Zo werkt dat niet in een democratie.quote:
quote:
Want?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet in een democratie.
Ga jij anders weer effe jong worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef eriksd het volgende:
Hun beste. Alhoewel, Goodbye Stranger is ook een topper.
In een democratie volgt iedereen mijn wil.quote:
Je bent toch zeker niet linkshandig? Dat kan echt niet als rechts persoon, Verhagen komt persoonlijk je linkerhand afbinden, jij Thomas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zal met links stemmen op een rechtse partij.
Ja, omdat je anders geweld toepast. Zo kennen wij je weer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een democratie volgt iedereen mijn wil.
Waarom mag ik niet dit luisteren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
Dit is muziek voor onze generatie, erik.
Haha, volgens mij was Rage against the machine het beginpunt van mijn linksheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
Dat was ik inderdaad van plan. Heb je geen berichten gelezen over afgeroste rechtsmensen in de krant van 11 juni?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, omdat je anders geweld toepast. Zo kennen wij je weer.
Neen. Nu begrijp ik waarom je het gevoel hebt dat een democratie niet werktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een democratie volgt iedereen mijn wil.
Ik maakte maar een grapjequote:
Had jij mijn aanslag op Giffords nog gezien op het journaal?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad van plan. Heb je geen berichten gelezen over afgeroste rechtsmensen in de krant van 11 juni?
Nee, ik koop ze via deze site dan, volgens mij maken ze die zelf in Engeland, maar het kan toch zijn dat ze op bepaalde dingen bezuinigen waardoor het nog ongezonder is. Of is dat echt propoganda?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Er bestaan geen gezonde sigaretten.
En zitten dat spul erin? Waarom zouden ze dat erin stoppen? Wat is de meerwaarde ervan?
Die sigaretten komen uit landen als Kenia en dat soort landen waar sigaretten geen drol kost.Die zijn gewoon daar op het vliegveld taxfree te koop. Alleen een vliegveld medewerker/productiemedewerker in de fabriek drukt er een paar achterover. Dit gebeurt over heel de wereld en dan krijg je dit soort handeltjes.
Poten af van RATMquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind jou wel iemand voor level 42quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapjeLuister zelf ook veel jaren tachtig rommel.
RATM vind ik ook wel aardig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was Rage against the machine het beginpunt van mijn linksheid.
Speciaal voor jou stem ik NVU.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij stemt PVV, vuilak. O wee als jij in Gelderland woont. Die vuige PVV'ers vinden dat we al voldoende natuur hebben in Gelderland en dat bescherming daarvan verder geen aandacht behoeft. En wat is nou net de aantrekkingskracht van onze provincie? Juist, de natuur.
Ik had al zo'n vermoeden. Temeer omdat Jared stellig ontkent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Had jij mijn aanslag op Giffords nog gezien op het journaal?
Die moet doodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn baas vond het vandaag nodig mij mee te delen dat Jeff Buckley maar gejank was.
lessons in love is het eerste nummer wat ik me echt kan herinneren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor level 42
Maar... Ik stem misschien VVDquote:
Verkrachten? Wat lul jij nou weer? Helemaal uit mn plaat gaan op obscure electro-fuifjes blijft het mooiste wat er isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Poten af van RATM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe erg kun je een nummer verkrachten.
![]()
Wijze opmerking.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn baas vond het vandaag nodig mij mee te delen dat Jeff Buckley maar gejank was.
Thomas de treinquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die met cowboyhoed en leren broek?
Omdat ik voor een kabinet met VVD en D66 was.quote:
Als we er toch de remix-avond van makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar... Ik stem misschien VVD.
Toch bedankt voor het compliment!
Daarnaast, om in de verkrachte liedjes van onze tijd te blijven:
Gaat u mond eens spoelen, vlegel!quote:
Ik zie het probleem niet. Moerdijk was de brand ook veilig en niks aan de hand daar zijn wel wat meer stoffen verbrand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik koop ze via deze site dan, volgens mij maken ze die zelf in Engeland, maar het kan toch zijn dat ze op bepaalde dingen bezuinigen waardoor het nog ongezonder is. Of is dat echt propoganda?
Ik wacht de programma's en de kandidatenlijst netjes af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat ga jij stemmen dan. Wel of niet VVD?
Weet je, ik ga het gewoon proberen. Ik zou niet weten waarom zij zomaar asbest of andere extra kankerverwekkende stoffen in zouden doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Moerdijk was de brand ook veilig en niks aan de hand daar zijn wel wat meer stoffen verbrand.
Jongeman dat is echt propaganda, anders koop je een slof en laat je de sigaretten op school even natrekken ofzo.
Huisje aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
Morgen een vloer ontdoen van oud zeil en vochtschade. Kutklus wordt dat.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verkrachten? Wat lul jij nou weer? Helemaal uit mn plaat gaan op obscure electro-fuifjes blijft het mooiste wat er is
Verkrachten ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar... Ik stem misschien VVD.
Toch bedankt voor het compliment!
Daarnaast, om in de verkrachte liedjes van onze tijd te blijven:
Hoe oud? Hier was het asbest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
Morgen een vloer ontdoen van oud zeil en vochtschade. Kutklus wordt dat.
Ouwe zak ben je ook. Dan maar een beetje old school hip hop.quote:
Dat maakt toch in principe niet uit. Je weet nu al grosso modo wat de partijen willen, en waar ze voor staan, of niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik wacht de programma's en de kandidatenlijst netjes af.
Ik heb geen idee. Vrij oud. Maar er is door lekkage water onder gekomen enzo, dus moet weg. Moet vloer ook schoonmaken eronder.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ouwe zak ben je ook. Dan maar een beetje old school hip hop.
Kankerverwekkende stoffen in sigaretten, hoe verzinnen ze het.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je, ik ga het gewoon proberen. Ik zou niet weten waarom zij zomaar asbest of andere extra kankerverwekkende stoffen in zouden doen.
Doe je goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik agema zo zie dan dwingt ze me gewoon om op de VVD te stemmen.
Ik zei extra.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Kankerverwekkende stoffen in sigaretten, hoe verzinnen ze het.
Namelijk het politieke besluit ertoe nemenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch boos links.
"why do they always send the poor"
Nou, beste systeem van een down-syndroompje, omdat rijkeren wel wat beters te doen hebben dan oorlogje te spelen in de woestijn.
Ik wil weten waar de VVD en de PVV staan ten opzichte van elkaar. En dan kijk ik welke partij het minste wil en met voorkeur een persoon die bekend is met de omgeving.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat maakt toch in principe niet uit. Je weet nu al grosso modo wat de partijen willen, en waar ze voor staan, of niet?
Ik houd altijd wel van boze muziekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch boos links.
Nou, beste systeem van een down-syndroompje, omdat rijkeren wel wat beters te doen hebben dan oorlogje te spelen in de woestijn.
Hier was het zeil voorzien van een vezelachtige structuur aan de onderkant.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Vrij oud. Maar er is door lekkage water onder gekomen enzo, dus moet weg. Moet vloer ook schoonmaken eronder.
Hoe ziet asbest eruit? Het is een beetje van dat pulperige, hardboardachtige, lichtbruine spul onder het zeil. Alleen bij de randen van de kamer.
quote:
Klopt, ze moeten zorgen dat niet hun eigen zoon naar de oorlog wordt gestuurd, maar andermans kinderen. Zo zijn rechtsen dan ook weer wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch boos links.
ADHD-generatie he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef JoaC het volgende:
Wat is er met de discussie uit het vorige topic gebeurd?
Precies. Andermans kinderen moeten namelijk ook de kost verdienenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Klopt, ze moeten zorgen dat niet hun eigen zoon naar de oorlog wordt gestuurd, maar andermans kinderen. Zo zijn rechtsen dan ook weer wel.
Alleen als ze in het Frans zingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb iets voor nummers met hijgerige en kreunende meisjes
Na het VMBOquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef mlg het volgende:
Invoering dienstplicht onderklasse.
Jullie zijn inspirerende fokkers.
Alizeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Alleen als ze in het Frans zingen.
Ja, deadmau5quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
En vervolgens China de oorlog verklaren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef mlg het volgende:
Invoering dienstplicht onderklasse.
Jullie zijn inspirerende fokkers.
Hoe werd jij daar de dupe van?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, deadmau5Die had nog zo'n ruzie met die producer/dj van mijn youtube, waarvan ik de dupe werd toen ik in club noxx Antwerpen was
En dan bij voorkeur de tachtig jarige oorlog, zodat we daar ook weer van verlost zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En vervolgens China de oorlog verklaren.
Die heeft meer onderklasse. Verdammt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En vervolgens China de oorlog verklaren.
Dat Marcus niet ging draaienquote:
Spijtig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat Marcus niet ging draaienMocht draaien.
En uiteindelijk met 500.000.000 mensen overblijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef mlg het volgende:
[..]
En dan bij voorkeur de tachtig jarige oorlog, zodat we daar ook weer van verlost zijn.
Toen ben je rechts geworden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat Marcus niet ging draaienMocht draaien.
Daarom moeten alle westerse landen ook hun krachten bundelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die heeft meer onderklasse. Verdammt!
Tevens luistert de onderklasse daar nog naar haar natuurlijke leiders
Als jij dat bent en je doet het voor me, stem ik roodquote:
Ik werd pas rechts toen mijn zakgeld gedeeld werd met mijn zusjes.quote:
Maar dan zonder slipje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij dat bent en je doet het voor me, stem ik rood
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik werd pas rechts toen mijn zakgeld gedeeld werd met mijn zusjes.
Met slipje ook wel. Als Ethiraseth voor mij Alizee regelt ben ik al gelukkig.quote:
The Killers?quote:
Tis ondertussen een milf, dus ik weet niet of ze nog zo leuk is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met slipje ook wel. Als Ethiraseth voor mij Alizee regelt ben ik al gelukkig.
Ideal-propakanda fur die Linke.
Oke, maar dan houden we je er wel aan. Geile chick voor GS in ruil voor een linkse stem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met slipje ook wel. Als Ethiraseth voor mij Alizee regelt ben ik al gelukkig.
Ideal-propakanda fur die Linke.
1984 toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tis ondertussen een milf, dus ik weet niet of ze nog zo leuk is.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef mlg het volgende:
Maar GS stemt toch al links? Namelijk D66.
Ik wil zelfs filmen dat ik het vakje roodkleurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, maar dan houden we je er wel aan. Geile chick voor GS in ruil voor een linkse stem.
Dat herinnert me; Jan Vis is dood volgens D66-Facebookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef mlg het volgende:
Maar GS stemt toch al links? Namelijk D66.
Volgens het NOS-Journaal ook, dus het zal wel kloppen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat herinnert me; Jan Vis is dood volgens D66-Facebook.
Ik dank jullie allen hartelijk voor de aanbiedingen, maar ik heb het al druk genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef mlg het volgende:
Gs mag mijn ex wel. Ze is niet vies van een triootje, dus je krijgt haar vriendin erbij. Niet de knapste, maar als de één met haar poes toch op je gezicht zit, dan heb je helemaal niks door.
Stem nou maar gewoon VVD dan, minder schade voor NLquote:
Tuurlijk niet.quote:
Ach kom. Je hebt ook tijd om te fokken. Fok forum bedoel ik dan he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dank jullie allen hartelijk voor de aanbiedingen, maar ik heb het al druk genoeg
Prive-drama met meerdere gegadigden. Wellicht op een later moment als ik niet meer de populaire Adonis ben.
Jij wordt op dit moment oraal verwent door je vriendin en haar beste vriendin?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach kom. Je hebt ook tijd om te fokken. Fok forum bedoel ik dan he.
Okee dan is het goed, ik ga ook nog een filmpje "huren" via nieuwsgroepen en ga die dadelijk lekker kijken.quote:
Ik wil Wilders niet laten vallen, die man hoort gewoon bij de VVD!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Stem nou maar gewoon VVD dan, minder schade voor NL
Ik wist dat je een dude wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef ethiraseth het volgende:
Vanaf morgen gaan we weer de sportschool in, heb bijna een maand niks gedaan.Moet wel van de zomer wel een swole bro zijn natuurlijk.
Negerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef ethiraseth het volgende:
Vanaf morgen gaan we weer de sportschool in, heb bijna een maand niks gedaan.Moet wel van de zomer wel een swole bro zijn natuurlijk.
quote:
Behalve op de liberale puntenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil Wilders niet laten vallen, die man hoort gewoon bij de VVD!
Meer dan de VVD van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als D66'er heb jij anders ook weinig met liberalisme te maken.
Noem eens een beleidsvoorstelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zegt een communist.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Meer dan de VVD van tegenwoordig.
Gebruik je weer termen die je niet snapt.quote:
Waarom wordt hier altijd gesuggereerd dat je door een stem ongeveer tot de SS van een politieke partij bent gaan behoren die koste wat het kost de partijleiding zal verdedigenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word je PVVer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef ethiraseth het volgende:
Ja, nu nog leren hoe ik in brievenbussen moet urineren. Dat wordt nog lastig.quote:
http://www.p-mate.nl/nl/home.htmlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, nu nog leren hoe ik in brievenbussen moet urineren. Dat wordt nog lastig.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
In de jaren zeventig was dat nochtans een erkende vorm van protest. Toen het nog links was, zeg maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zeik niet zoquote:
Blij dat de pun gemaakt werd.quote:
Maar dat is anders. Toen verspreiden ze nog gelijkheidsprincipes middels het damslapen, het niet afknippen van hun haar, het drugsgebruik, het plegen van abortussen en het compenseren van uitlaatgassen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:45 schreef Reya het volgende:
[..]
In de jaren zeventig was dat nochtans een erkende vorm van protest. Toen het nog links was, zeg maar.
Even genieten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef GSbrder het volgende:
http://www.jebentmooi.nl/![]()
![]()
Vrouwen die vrouwen laten weten dat ze er nog wel liev uitzien met hun kort, pittig kapsel!
quote:Waarom mogen mannen niet meedoen?
Hai, natuurlijk hebben mannen ook een opsteker nodig, net als vrouwen. Maar deze site is voor vrouwen omdat er vooralsnog meer vrouwen zijn die problemen hebben met hun uiterlijk. Ik ben een vrouw en als vrouw en coach en trainer begeleid ik vrouwen en dit onderwerp komt altijd ter sprake. In mijn trainingen zie ik dat vrouwen enorm groeien van complimenten, bevestiging van andere vrouwen. Vandaar deze website. En ik nodig mannen van harte uit dit ook te doen met elkaar, voor elkaar als ze dit leuk lijkt!
Hoho, jij was er de afgelopen maand ook mee bezig!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef ethiraseth het volgende:
MISSCHIEN MOETEN DIE WIJVEN DAN HUN HAAR NIET AFKNIPPEN EN NIET DIK WORDEN. jezus christus.
Waarom ga je dan naar een fucking sportschoolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef ethiraseth het volgende:
Aangezien ik leef op groenten en kip en de suikers en koolhydraten bijna volledig verbannen heb ben ik niet dik geworden.
And he jizzed in his pants.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat plaatje van Alizee deed het hem?
Of golf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Of ga tennissen. Bij elke klap denk ik aan een rechtse directe op het linkse bolwerk.
Ik ben klaar met dit soort insinuaties, kom eens met iets anders.quote:
Poloquote:
Poloquote:
Op de parkeerplaats van de winkel? Lekker met je matties buiten zitten in het winterzonnetje met een biertje?quote:
Klootzakquote:
En hij kwam over je gezicht?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dit soort insinuaties, kom eens met iets anders.
AH.nlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats van de winkel? Lekker met je matties buiten zitten in het winterzonnetje met een biertje?
quote:
Dit is de druppelquote:
Vanaf nu ben ik in te huren als telepathisch genezerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En alweer ben je niet uniek in je gedachtegoed.
Druppel of druiperquote:
Spuit elfquote:
quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef ethiraseth het volgende:
Ben blij dat iedereen de woordgrapjes ook nog eens extra uitlegt door ze bold te maken.
Ik denk eerder een gebrek aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
Maar je hebt dus een strakke reet ethiraseth.
Kijk jou eens niks van voeding weten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk eerder een gebrek aan.
Met zo'n dieet
bezuinigen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef betyar het volgende:
Ik ga effe lekker in bad met mijn vrouwke![]()
Kijk jou eens overdreven de zure voedingsdeskundige uithangen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kijk jou eens niks van voeding weten.
Al was ik een hoer kon je mij niet betalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef mlg het volgende:
Volgens mij is ethiraseth een onderklasse hoertje. Ik denk dat echt.
Vertel ook maar even wat je van mij denkt, hebben we dat ook weer gehad.
Ja, en vooral die omega 3 in noten laat je afvallen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk jou eens overdreven de zure voedingsdeskundige uithangen.
Al was je van goud, kon ik je nog betalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Al was ik een hoer kon je mij niet betalen.
Have fun.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Gezellig met zijn tweetjes, anders hebben we dat "speciale" bad voor niks gekocht.
Je ziet ook dat ze zuivel en noten later heeft toegevoegd aan haar reply.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, en vooral die omega 3 in noten laat je afvallen.
De beschaving is bij u in goede handen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef mlg het volgende:
Volgens mij is ethiraseth een onderklasse hoertje. Ik denk dat echt.
Vertel ook maar even wat je van mij denkt, hebben we dat ook weer gehad.
Fruit is dan ook niet echt nodig als je voldoende en gevarieerd groente eet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze zuivel en noten later heeft toegevoegd aan haar reply.
Als we dan toch op edits gaan lopen vangen, zei Edje eerst groenten en kip en paste ze dit pas later aan. Blijf het ongezond vinden, zo zonder fruit. Heb een ex die ook geen fruit at.
Hallelujah! Je baas klinkt als een verstandig man.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
nog zo'n barbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hallelujah! Je baas klinkt als een verstandig man.
En toch wordt het vaak aanbevolen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Fruit is dan ook niet echt nodig als je voldoende en gevarieerd groente eet.
Deze uitlating zou ik willen ondersteunen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het Voedingscentrum raadt ook aan meer brood te eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch wordt het vaak aanbevolen.
Vergeet geen kalium te nemen. Zonder kalium breken je botten af bij zo'n laag calorieën dieet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Fruit is dan ook niet echt nodig als je voldoende en gevarieerd groente eet.
En door sommige dietisten worden light-producten aanbevolen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het Voedingscentrum raadt ook aan meer brood te eten.
Ah, we zijn het eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is geen laag calorieen dieet. Ik vreet me een slag in de rondte.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Vergeet geen kalium te nemen. Zonder kalium breken je botten af bij zo'n laag calorieën dieet.
Calcium toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Vergeet geen kalium te nemen. Zonder kalium breken je botten af bij zo'n laag calorieën dieet.
Maar ben je zo'n onderklassertje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is geen laag calorieen dieet. Ik vreet me een slag in de rondte.
Das andere koek.quote:De Deense regering wil op termijn naar een pensioenleeftijd van 71 jaar.
Dat ook, maar ik bedoelde wel kalium.quote:
Ja niet bij te houden.quote:
Oh, ik dacht dat het een retorische vraag was van je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef mlg het volgende:
En we weten nog steeds niet of ethira van de onderklasse is.
Jij bedoelde Calcium maar wil het niet toegeven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik bedoelde wel kalium.
http://www.ergogenics.org/voeding65.html laatste artikel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |