AH.nlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats van de winkel? Lekker met je matties buiten zitten in het winterzonnetje met een biertje?
quote:
Dit is de druppelquote:
Vanaf nu ben ik in te huren als telepathisch genezerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En alweer ben je niet uniek in je gedachtegoed.
Druppel of druiperquote:
Spuit elfquote:
quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef ethiraseth het volgende:
Ben blij dat iedereen de woordgrapjes ook nog eens extra uitlegt door ze bold te maken.
Ik denk eerder een gebrek aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
Maar je hebt dus een strakke reet ethiraseth.
Kijk jou eens niks van voeding weten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk eerder een gebrek aan.
Met zo'n dieet
bezuinigen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef betyar het volgende:
Ik ga effe lekker in bad met mijn vrouwke![]()
Kijk jou eens overdreven de zure voedingsdeskundige uithangen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kijk jou eens niks van voeding weten.
Al was ik een hoer kon je mij niet betalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef mlg het volgende:
Volgens mij is ethiraseth een onderklasse hoertje. Ik denk dat echt.
Vertel ook maar even wat je van mij denkt, hebben we dat ook weer gehad.
Ja, en vooral die omega 3 in noten laat je afvallen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk jou eens overdreven de zure voedingsdeskundige uithangen.
Al was je van goud, kon ik je nog betalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Al was ik een hoer kon je mij niet betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |