Met slipje ook wel. Als Ethiraseth voor mij Alizee regelt ben ik al gelukkig.quote:
The Killers?quote:
Tis ondertussen een milf, dus ik weet niet of ze nog zo leuk is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met slipje ook wel. Als Ethiraseth voor mij Alizee regelt ben ik al gelukkig.
Ideal-propakanda fur die Linke.
Oke, maar dan houden we je er wel aan. Geile chick voor GS in ruil voor een linkse stem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met slipje ook wel. Als Ethiraseth voor mij Alizee regelt ben ik al gelukkig.
Ideal-propakanda fur die Linke.
1984 toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tis ondertussen een milf, dus ik weet niet of ze nog zo leuk is.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef mlg het volgende:
Maar GS stemt toch al links? Namelijk D66.
Ik wil zelfs filmen dat ik het vakje roodkleurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, maar dan houden we je er wel aan. Geile chick voor GS in ruil voor een linkse stem.
Dat herinnert me; Jan Vis is dood volgens D66-Facebookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef mlg het volgende:
Maar GS stemt toch al links? Namelijk D66.
Volgens het NOS-Journaal ook, dus het zal wel kloppen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat herinnert me; Jan Vis is dood volgens D66-Facebook.
Ik dank jullie allen hartelijk voor de aanbiedingen, maar ik heb het al druk genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef mlg het volgende:
Gs mag mijn ex wel. Ze is niet vies van een triootje, dus je krijgt haar vriendin erbij. Niet de knapste, maar als de één met haar poes toch op je gezicht zit, dan heb je helemaal niks door.
Stem nou maar gewoon VVD dan, minder schade voor NLquote:
Tuurlijk niet.quote:
Ach kom. Je hebt ook tijd om te fokken. Fok forum bedoel ik dan he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dank jullie allen hartelijk voor de aanbiedingen, maar ik heb het al druk genoeg
Prive-drama met meerdere gegadigden. Wellicht op een later moment als ik niet meer de populaire Adonis ben.
Jij wordt op dit moment oraal verwent door je vriendin en haar beste vriendin?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach kom. Je hebt ook tijd om te fokken. Fok forum bedoel ik dan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |