Precies. Andermans kinderen moeten namelijk ook de kost verdienenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Klopt, ze moeten zorgen dat niet hun eigen zoon naar de oorlog wordt gestuurd, maar andermans kinderen. Zo zijn rechtsen dan ook weer wel.
Alleen als ze in het Frans zingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb iets voor nummers met hijgerige en kreunende meisjes
Na het VMBOquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef mlg het volgende:
Invoering dienstplicht onderklasse.
Jullie zijn inspirerende fokkers.
Alizeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Alleen als ze in het Frans zingen.
Ja, deadmau5quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
En vervolgens China de oorlog verklaren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef mlg het volgende:
Invoering dienstplicht onderklasse.
Jullie zijn inspirerende fokkers.
Hoe werd jij daar de dupe van?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, deadmau5Die had nog zo'n ruzie met die producer/dj van mijn youtube, waarvan ik de dupe werd toen ik in club noxx Antwerpen was
En dan bij voorkeur de tachtig jarige oorlog, zodat we daar ook weer van verlost zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En vervolgens China de oorlog verklaren.
Die heeft meer onderklasse. Verdammt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En vervolgens China de oorlog verklaren.
Dat Marcus niet ging draaienquote:
Spijtig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat Marcus niet ging draaienMocht draaien.
En uiteindelijk met 500.000.000 mensen overblijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef mlg het volgende:
[..]
En dan bij voorkeur de tachtig jarige oorlog, zodat we daar ook weer van verlost zijn.
Toen ben je rechts geworden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat Marcus niet ging draaienMocht draaien.
Daarom moeten alle westerse landen ook hun krachten bundelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die heeft meer onderklasse. Verdammt!
Tevens luistert de onderklasse daar nog naar haar natuurlijke leiders
Als jij dat bent en je doet het voor me, stem ik roodquote:
Ik werd pas rechts toen mijn zakgeld gedeeld werd met mijn zusjes.quote:
Maar dan zonder slipje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij dat bent en je doet het voor me, stem ik rood
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik werd pas rechts toen mijn zakgeld gedeeld werd met mijn zusjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |