Oké, dat is natuurlijk heel erg (hoewel je veel PvdA'ers hetzelfde ziet doen op kleinere schaal en daar hoor ik je nooit over). Wat is er mis met de man zijn landelijke politiek, dus thema's als economie, belastingen, immigratie, veiligheid?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
Zichzelf verrijken ten koste van het land, wetten wijzigen om zelf aan justitie te ontkomen, als PM de uiteindelijke macht over bijna alle televisiezenders en kranten te hebben en journalisten die zich tegen hem keren te ontslaan...
Moet ik nog even doorgaan?
Ik kocht mijn sigaretten altijd in Hongarije.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik twijfel, het bespaart geld, maar van de andere kant ga ik niet bezuinigen op mijn gezondheid.
Tsjah, maar dan zie je wat je koopt, dat is bij internetshops anders, straks zitten de bestrijdingsmiddelen er nog op. Of overdrijf ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kocht mijn sigaretten altijd in Hongarije.
Natuurlijk zitten die er niet in, dat is gewoon propaganda om hun legale handel te kunnen slijten tegen absurde hoge bedragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, maar dan zie je wat je koopt, dat is bij internetshops anders, straks zitten de bestrijdingsmiddelen er nog op. Of overdrijf ik?
Alles. Gezien hoe het land ervoor staat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oké, dat is natuurlijk heel erg (hoewel je veel PvdA'ers hetzelfde ziet doen op kleinere schaal en daar hoor ik je nooit over). Wat is er mis met de man zijn landelijke politiek, dus thema's als economie, belastingen, immigratie, veiligheid?
Nee, koop alleen gezonde Hollandse sigarettenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Picchia het volgende:
Het is je eigen beslissing, maar ik vind dat je niet moet spelen met je gezondheid voor een paar centen. Dat is de verkeerde zuinigheid.
Dus als ik via internet bestel is het save denkje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten die er niet in, dat is gewoon propaganda om hun legale handel te kunnen slijten tegen absurde hoge bedragen.
jij hebt zeker ook alle hectometerpaaltjes uitgeprint waar een camera zou zijn verstopt in de vangrail. Dat was een hoax van de KLPD.
Betyar wil jou zo snel mogelijk de stemhokjes uithebben, luister dus maar niet naar hem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus als ik via internet bestel is het save denkje?
Jullie maken mij echt aan het twijfelen. wel of niet doen wel of niet doen...........quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Betyar wil jou zo snel mogelijk de stemhokjes uithebben, luister dus maar niet naar hem.
Jij zat naar Klöpping te kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef ethiraseth het volgende:
Hahaha die OV-chipkaart wéér gekraakt, en nu is het nóg simpeler geworden, zodat ook Henk en Ingrid het kunnen doen.
Ik stem blauw.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus als ik via internet bestel is het save denkje?
Er bestaan geen gezonde sigaretten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Betyar wil jou zo snel mogelijk de stemhokjes uithebben, luister dus maar niet naar hem.
Eh, als die toevallig bij DWDD zat wel.quote:
Jij stemt PVV, vuilak. O wee als jij in Gelderland woont. Die vuige PVV'ers vinden dat we al voldoende natuur hebben in Gelderland en dat bescherming daarvan verder geen aandacht behoeft. En wat is nou net de aantrekkingskracht van onze provincie? Juist, de natuur.quote:
Vreemde vrouwmensen met een grote bek moeten uiteraard ook links stemmen.quote:
Zo werkt dat niet in een democratie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |