Ik had al zo'n vermoeden. Temeer omdat Jared stellig ontkent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Had jij mijn aanslag op Giffords nog gezien op het journaal?
Die moet doodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn baas vond het vandaag nodig mij mee te delen dat Jeff Buckley maar gejank was.
lessons in love is het eerste nummer wat ik me echt kan herinneren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor level 42
Maar... Ik stem misschien VVDquote:
Verkrachten? Wat lul jij nou weer? Helemaal uit mn plaat gaan op obscure electro-fuifjes blijft het mooiste wat er isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Poten af van RATM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe erg kun je een nummer verkrachten.
![]()
Wijze opmerking.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn baas vond het vandaag nodig mij mee te delen dat Jeff Buckley maar gejank was.
Thomas de treinquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die met cowboyhoed en leren broek?
Omdat ik voor een kabinet met VVD en D66 was.quote:
Als we er toch de remix-avond van makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar... Ik stem misschien VVD.
Toch bedankt voor het compliment!
Daarnaast, om in de verkrachte liedjes van onze tijd te blijven:
Gaat u mond eens spoelen, vlegel!quote:
Ik zie het probleem niet. Moerdijk was de brand ook veilig en niks aan de hand daar zijn wel wat meer stoffen verbrand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik koop ze via deze site dan, volgens mij maken ze die zelf in Engeland, maar het kan toch zijn dat ze op bepaalde dingen bezuinigen waardoor het nog ongezonder is. Of is dat echt propoganda?
Ik wacht de programma's en de kandidatenlijst netjes af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat ga jij stemmen dan. Wel of niet VVD?
Weet je, ik ga het gewoon proberen. Ik zou niet weten waarom zij zomaar asbest of andere extra kankerverwekkende stoffen in zouden doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Moerdijk was de brand ook veilig en niks aan de hand daar zijn wel wat meer stoffen verbrand.
Jongeman dat is echt propaganda, anders koop je een slof en laat je de sigaretten op school even natrekken ofzo.
Huisje aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
Morgen een vloer ontdoen van oud zeil en vochtschade. Kutklus wordt dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |