Ik had al zo'n vermoeden. Temeer omdat Jared stellig ontkent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Had jij mijn aanslag op Giffords nog gezien op het journaal?
Die moet doodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn baas vond het vandaag nodig mij mee te delen dat Jeff Buckley maar gejank was.
lessons in love is het eerste nummer wat ik me echt kan herinneren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor level 42
Maar... Ik stem misschien VVDquote:
Verkrachten? Wat lul jij nou weer? Helemaal uit mn plaat gaan op obscure electro-fuifjes blijft het mooiste wat er isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Poten af van RATM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe erg kun je een nummer verkrachten.
![]()
Wijze opmerking.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn baas vond het vandaag nodig mij mee te delen dat Jeff Buckley maar gejank was.
Thomas de treinquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die met cowboyhoed en leren broek?
Omdat ik voor een kabinet met VVD en D66 was.quote:
Als we er toch de remix-avond van makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar... Ik stem misschien VVD.
Toch bedankt voor het compliment!
Daarnaast, om in de verkrachte liedjes van onze tijd te blijven:
Gaat u mond eens spoelen, vlegel!quote:
Ik zie het probleem niet. Moerdijk was de brand ook veilig en niks aan de hand daar zijn wel wat meer stoffen verbrand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik koop ze via deze site dan, volgens mij maken ze die zelf in Engeland, maar het kan toch zijn dat ze op bepaalde dingen bezuinigen waardoor het nog ongezonder is. Of is dat echt propoganda?
Ik wacht de programma's en de kandidatenlijst netjes af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat ga jij stemmen dan. Wel of niet VVD?
Weet je, ik ga het gewoon proberen. Ik zou niet weten waarom zij zomaar asbest of andere extra kankerverwekkende stoffen in zouden doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Moerdijk was de brand ook veilig en niks aan de hand daar zijn wel wat meer stoffen verbrand.
Jongeman dat is echt propaganda, anders koop je een slof en laat je de sigaretten op school even natrekken ofzo.
Huisje aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
Morgen een vloer ontdoen van oud zeil en vochtschade. Kutklus wordt dat.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verkrachten? Wat lul jij nou weer? Helemaal uit mn plaat gaan op obscure electro-fuifjes blijft het mooiste wat er is
Verkrachten ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar... Ik stem misschien VVD.
Toch bedankt voor het compliment!
Daarnaast, om in de verkrachte liedjes van onze tijd te blijven:
Hoe oud? Hier was het asbest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
Morgen een vloer ontdoen van oud zeil en vochtschade. Kutklus wordt dat.
Ouwe zak ben je ook. Dan maar een beetje old school hip hop.quote:
Dat maakt toch in principe niet uit. Je weet nu al grosso modo wat de partijen willen, en waar ze voor staan, of niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik wacht de programma's en de kandidatenlijst netjes af.
Ik heb geen idee. Vrij oud. Maar er is door lekkage water onder gekomen enzo, dus moet weg. Moet vloer ook schoonmaken eronder.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ouwe zak ben je ook. Dan maar een beetje old school hip hop.
Kankerverwekkende stoffen in sigaretten, hoe verzinnen ze het.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet je, ik ga het gewoon proberen. Ik zou niet weten waarom zij zomaar asbest of andere extra kankerverwekkende stoffen in zouden doen.
Doe je goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik agema zo zie dan dwingt ze me gewoon om op de VVD te stemmen.
Ik zei extra.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Kankerverwekkende stoffen in sigaretten, hoe verzinnen ze het.
Namelijk het politieke besluit ertoe nemenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch boos links.
"why do they always send the poor"
Nou, beste systeem van een down-syndroompje, omdat rijkeren wel wat beters te doen hebben dan oorlogje te spelen in de woestijn.
Ik wil weten waar de VVD en de PVV staan ten opzichte van elkaar. En dan kijk ik welke partij het minste wil en met voorkeur een persoon die bekend is met de omgeving.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat maakt toch in principe niet uit. Je weet nu al grosso modo wat de partijen willen, en waar ze voor staan, of niet?
Ik houd altijd wel van boze muziekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch boos links.
Nou, beste systeem van een down-syndroompje, omdat rijkeren wel wat beters te doen hebben dan oorlogje te spelen in de woestijn.
Hier was het zeil voorzien van een vezelachtige structuur aan de onderkant.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Vrij oud. Maar er is door lekkage water onder gekomen enzo, dus moet weg. Moet vloer ook schoonmaken eronder.
Hoe ziet asbest eruit? Het is een beetje van dat pulperige, hardboardachtige, lichtbruine spul onder het zeil. Alleen bij de randen van de kamer.
quote:
Klopt, ze moeten zorgen dat niet hun eigen zoon naar de oorlog wordt gestuurd, maar andermans kinderen. Zo zijn rechtsen dan ook weer wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch boos links.
ADHD-generatie he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef JoaC het volgende:
Wat is er met de discussie uit het vorige topic gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |