Okee dan is het goed, ik ga ook nog een filmpje "huren" via nieuwsgroepen en ga die dadelijk lekker kijken.quote:
Ik wil Wilders niet laten vallen, die man hoort gewoon bij de VVD!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Stem nou maar gewoon VVD dan, minder schade voor NL
Ik wist dat je een dude wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef ethiraseth het volgende:
Vanaf morgen gaan we weer de sportschool in, heb bijna een maand niks gedaan.Moet wel van de zomer wel een swole bro zijn natuurlijk.
Negerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef ethiraseth het volgende:
Vanaf morgen gaan we weer de sportschool in, heb bijna een maand niks gedaan.Moet wel van de zomer wel een swole bro zijn natuurlijk.
quote:
Behalve op de liberale puntenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil Wilders niet laten vallen, die man hoort gewoon bij de VVD!
Meer dan de VVD van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als D66'er heb jij anders ook weinig met liberalisme te maken.
Noem eens een beleidsvoorstelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zegt een communist.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Meer dan de VVD van tegenwoordig.
Gebruik je weer termen die je niet snapt.quote:
Waarom wordt hier altijd gesuggereerd dat je door een stem ongeveer tot de SS van een politieke partij bent gaan behoren die koste wat het kost de partijleiding zal verdedigenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Word je PVVer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef ethiraseth het volgende:
Ja, nu nog leren hoe ik in brievenbussen moet urineren. Dat wordt nog lastig.quote:
http://www.p-mate.nl/nl/home.htmlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, nu nog leren hoe ik in brievenbussen moet urineren. Dat wordt nog lastig.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
In de jaren zeventig was dat nochtans een erkende vorm van protest. Toen het nog links was, zeg maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zeik niet zoquote:
Blij dat de pun gemaakt werd.quote:
Maar dat is anders. Toen verspreiden ze nog gelijkheidsprincipes middels het damslapen, het niet afknippen van hun haar, het drugsgebruik, het plegen van abortussen en het compenseren van uitlaatgassen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:45 schreef Reya het volgende:
[..]
In de jaren zeventig was dat nochtans een erkende vorm van protest. Toen het nog links was, zeg maar.
Even genieten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef GSbrder het volgende:
http://www.jebentmooi.nl/![]()
![]()
Vrouwen die vrouwen laten weten dat ze er nog wel liev uitzien met hun kort, pittig kapsel!
quote:Waarom mogen mannen niet meedoen?
Hai, natuurlijk hebben mannen ook een opsteker nodig, net als vrouwen. Maar deze site is voor vrouwen omdat er vooralsnog meer vrouwen zijn die problemen hebben met hun uiterlijk. Ik ben een vrouw en als vrouw en coach en trainer begeleid ik vrouwen en dit onderwerp komt altijd ter sprake. In mijn trainingen zie ik dat vrouwen enorm groeien van complimenten, bevestiging van andere vrouwen. Vandaar deze website. En ik nodig mannen van harte uit dit ook te doen met elkaar, voor elkaar als ze dit leuk lijkt!
Hoho, jij was er de afgelopen maand ook mee bezig!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef ethiraseth het volgende:
MISSCHIEN MOETEN DIE WIJVEN DAN HUN HAAR NIET AFKNIPPEN EN NIET DIK WORDEN. jezus christus.
Waarom ga je dan naar een fucking sportschoolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef ethiraseth het volgende:
Aangezien ik leef op groenten en kip en de suikers en koolhydraten bijna volledig verbannen heb ben ik niet dik geworden.
And he jizzed in his pants.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat plaatje van Alizee deed het hem?
Of golf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Of ga tennissen. Bij elke klap denk ik aan een rechtse directe op het linkse bolwerk.
Ik ben klaar met dit soort insinuaties, kom eens met iets anders.quote:
Poloquote:
Poloquote:
Op de parkeerplaats van de winkel? Lekker met je matties buiten zitten in het winterzonnetje met een biertje?quote:
Klootzakquote:
En hij kwam over je gezicht?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dit soort insinuaties, kom eens met iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |