AH.nlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats van de winkel? Lekker met je matties buiten zitten in het winterzonnetje met een biertje?
quote:
Dit is de druppelquote:
Vanaf nu ben ik in te huren als telepathisch genezerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En alweer ben je niet uniek in je gedachtegoed.
Druppel of druiperquote:
Spuit elfquote:
quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef ethiraseth het volgende:
Ben blij dat iedereen de woordgrapjes ook nog eens extra uitlegt door ze bold te maken.
Ik denk eerder een gebrek aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef Tem het volgende:
Maar je hebt dus een strakke reet ethiraseth.
Kijk jou eens niks van voeding weten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk eerder een gebrek aan.
Met zo'n dieet
bezuinigen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:01 schreef betyar het volgende:
Ik ga effe lekker in bad met mijn vrouwke![]()
Kijk jou eens overdreven de zure voedingsdeskundige uithangen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kijk jou eens niks van voeding weten.
Al was ik een hoer kon je mij niet betalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef mlg het volgende:
Volgens mij is ethiraseth een onderklasse hoertje. Ik denk dat echt.
Vertel ook maar even wat je van mij denkt, hebben we dat ook weer gehad.
Ja, en vooral die omega 3 in noten laat je afvallen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk jou eens overdreven de zure voedingsdeskundige uithangen.
Al was je van goud, kon ik je nog betalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Al was ik een hoer kon je mij niet betalen.
Have fun.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Gezellig met zijn tweetjes, anders hebben we dat "speciale" bad voor niks gekocht.
Je ziet ook dat ze zuivel en noten later heeft toegevoegd aan haar reply.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, en vooral die omega 3 in noten laat je afvallen.
De beschaving is bij u in goede handen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef mlg het volgende:
Volgens mij is ethiraseth een onderklasse hoertje. Ik denk dat echt.
Vertel ook maar even wat je van mij denkt, hebben we dat ook weer gehad.
Fruit is dan ook niet echt nodig als je voldoende en gevarieerd groente eet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je ziet ook dat ze zuivel en noten later heeft toegevoegd aan haar reply.
Als we dan toch op edits gaan lopen vangen, zei Edje eerst groenten en kip en paste ze dit pas later aan. Blijf het ongezond vinden, zo zonder fruit. Heb een ex die ook geen fruit at.
Hallelujah! Je baas klinkt als een verstandig man.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn baas vond het vandaag nodig mij mee te delen dat Jeff Buckley maar gejank was.
nog zo'n barbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hallelujah! Je baas klinkt als een verstandig man.
En toch wordt het vaak aanbevolen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Fruit is dan ook niet echt nodig als je voldoende en gevarieerd groente eet.
Deze uitlating zou ik willen ondersteunen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het Voedingscentrum raadt ook aan meer brood te eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch wordt het vaak aanbevolen.
Vergeet geen kalium te nemen. Zonder kalium breken je botten af bij zo'n laag calorieën dieet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Fruit is dan ook niet echt nodig als je voldoende en gevarieerd groente eet.
En door sommige dietisten worden light-producten aanbevolen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het Voedingscentrum raadt ook aan meer brood te eten.
Ah, we zijn het eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is geen laag calorieen dieet. Ik vreet me een slag in de rondte.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Vergeet geen kalium te nemen. Zonder kalium breken je botten af bij zo'n laag calorieën dieet.
Calcium toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Vergeet geen kalium te nemen. Zonder kalium breken je botten af bij zo'n laag calorieën dieet.
Maar ben je zo'n onderklassertje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is geen laag calorieen dieet. Ik vreet me een slag in de rondte.
Das andere koek.quote:De Deense regering wil op termijn naar een pensioenleeftijd van 71 jaar.
Dat ook, maar ik bedoelde wel kalium.quote:
Ja niet bij te houden.quote:
Oh, ik dacht dat het een retorische vraag was van je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef mlg het volgende:
En we weten nog steeds niet of ethira van de onderklasse is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |