Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
het is BarMucksquote:
Heb je dan geen medelijden met mij, zit al ruim een week in de ziektewetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Wat ergDit is mijn tweede vakantiedag en ik ben het nu eigenlijk alweer zat
Das ook stomquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je dan geen medelijden met mij, zit al ruim een week in de ziektewet
Hoelang heb je vakantie dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Dat is inderdaad ergquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Uitgesteld tot 14:00quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken dat
en die komt over 10 minuten met een lul excuus
En jij zit op school, jij hebt ook heel veel vakantie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg![]()
Vakantie
Ik wil ookNouja ik mag niet klagen, ik heb pas gehad
Een weekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelang heb je vakantie dan?Kom je een bakkie bij me doen
![]()
Ja, vrij zijn is fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg![]()
Vakantie
Ik wil ookNouja ik mag niet klagen, ik heb pas gehad
Bonjour Mademoiselle.quote:
nogal want ik wil bijtijds wegt want het vrouwtje vliegt in vandaagquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En jij zit op school, jij hebt ook heel veel vakantie.
Hey kerel.quote:
Hoe laat land ze dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
nogal want ik wil bijtijds wegt want het vrouwtje vliegt in vandaag
Zo'n reep klittenband achter haar vastbinden, neemt ze vanzelf alle haren mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:18 schreef Enfermera het volgende:
Zo, stofgezogen, huis is weer heerlijk schoon
Ook maar voor een kwartier ofzo, want onze kat is weer erg in de rui![]()
twee uur in Baselquote:
Plaats even een tr en dan als ze zin hebben doen ze hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FUCK
KAN EEN MOD DE TT NOG AANPASSEN![]()
![]()
inpakken in huishoudfoliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n reep klittenband achter haar vastbinden, neemt ze vanzelf alle haren mee.
Wel even gaatjes in knippen, anders beweegt dat ook zo moeilijk met die pootjes tegen het lichaam aan.quote:
nee gewoon een kwestie van juist inrollenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel even gaatjes in knippen, anders beweegt dat ook zo moeilijk met die pootjes tegen het lichaam aan.
Vind het meer belangrijker dat die nog wat adem kan halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel even gaatjes in knippen, anders beweegt dat ook zo moeilijk met die pootjes tegen het lichaam aan.
Denk je dat zo'n beest stil wil zetten als je het inpakt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:22 schreef crv het volgende:
[..]
nee gewoon een kwestie van juist inrollen
Zo grondig ben ik nu ook weer niet bij het inpakken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind het meer belangrijker dat die nog wat adem kan halen
meestal is er hier wel 1 aanwezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Plaats even een tr en dan als ze zin hebben doen ze het
neusje vrijhoudenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind het meer belangrijker dat die nog wat adem kan halen
Dat... zou zo gaaf zijn!quote:
dan loopt ie ook niet meerquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat... zou zo gaaf zijn!
Dat kan je de kat zo naar het plafond gooien en blijft ie hangen.
Spidercat. Spidercat, does whatever a spidercat does..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n reep klittenband achter haar vastbinden, neemt ze vanzelf alle haren mee.
heheh.. dat wordt LaPo hunten en het volgende topique wel goedquote:
Je moet toch wat om de tijd te dodenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat... zou zo gaaf zijn!
Dan kan je de kat zo naar het plafond gooien en blijft ie hangen.
Spidercat. Spidercat, does whatever a spidercat does..
wat heb je aan 1 band??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Toekito het volgende:
Mijn Pa wil een formule BMW band weggooien...........Nee Niks die moet nog naar mij toe!
Die man is echt gek geworden.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. dat wordt LaPo hunten en het volgende topique wel goed
Zie je dit driehoekjequote:
is allang gebeurdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie je dit driehoekje [ afbeelding ] zowel onder als boven aan de pagina? door daar op te klikken kan je dat dus doen
en dan vraag je of iemand in de TT StarMucks kan veranderen naar BarMucks
En was Muck nou een oude man geweest dan had het KnarMucks moeten worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie je dit driehoekje [ afbeelding ] zowel onder als boven aan de pagina? door daar op te klikken kan je dat dus doen
en dan vraag je of iemand in de TT StarMucks kan veranderen naar BarMucks
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En was Muck nou een oude man geweest dan had het KnarMucks moeten worden.
of je kijkt MPG heeel lief aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. dat wordt LaPo hunten en het volgende topique wel goed
sorry heb net mijn lunch opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tijd om ontbijt te maken. Iemand een broodje uit de oven?
Ik zeg geen neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het gaat niet om de Mucks.. maar om de Bar!
tnx..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
* Barretje80 voelt zich miskend...quote:
En het zijn verdeurie van die zalige broodjes.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:
*zet het pak hagelslag naast het broodje neer*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx..
zit lekker chocolade te knabbelen
Muck is belangrijker dan Barquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het gaat niet om de Mucks.. maar om de Bar!
Iets zeker weten doe je natuurlijk nooit in deze duistere tijden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vermoeden of wist je het wel zeker?
uhuh...quote:
* psycholoog belt voor Barretje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 voelt zich miskend...
Ik en lekker eten gaat altijd samen, dus ook in deze duistere tijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Iets zeker weten doe je natuurlijk nooit in deze duistere tijden.
U belde?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* psycholoog belt voor Barretje.
Joaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
bien der, don det..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* psycholoog belt voor Barretje.
Oeh leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan ben ik ook nog bezig met een site voor me zelf
Ander gekleurd schorem ook goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FUCK
KAN EEN MOD DE TT NOG AANPASSEN![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arr_pwnd_meisje.html
Ik hou van Jimmy Carr.
quote:
Hij is echt goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arr_pwnd_meisje.html
Ik hou van Jimmy Carr.
KOFFIEquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh...
ik ben van de koffie, muck van de taart.
en welke SC was dit ook al weer??
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen om je tijd te doden
Ik kan je verzekeren dat muck geen oude man is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En was Muck nou een oude man geweest dan had het KnarMucks moeten worden.
Ja, mevrouw Barretje voelt zich miskend en die staat nu met een overdosis op het spoor met een touw om haar nek en een pistool in haar hand dus het is goed mis.quote:
Ze gaat een machinist vermoorden en gedrogeerd een trein vooruit trekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, mevrouw Barretje voelt zich miskend en die staat nu met een overdosis op het spoor met een touw om haar nek en een pistool in haar hand dus het is goed mis.
Boefjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe PhotoshopTerwijl ik eigenlijk moet leren
![]()
![]()
En hoe voelt u zich daarbij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, mevrouw Barretje voelt zich miskend en die staat nu met een overdosis op het spoor met een touw om haar nek en een pistool in haar hand dus het is goed mis.
quote:
Dalijk een keertjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo of anders, jij gaat dat gewoon doen
Nu, jongedame.quote:
Nee, ik ben niet de cliënt. Maar ik kan wel even dramatisch doen als u dat graag wilt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En hoe voelt u zich daarbij?
Oh wacht, u bent niet de cliënt?
Jij haalt de onvoldoendes nietquote:
ok ok ok ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Doe maar een beetje hysterie. Dat is mijn specialiteit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet de cliënt. Maar ik kan wel even dramatisch doen als u dat graag wilt.
quote:
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok ok ok ..
ik ga al aan het werk!Dus je bent al wel achter wat dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij haalt de onvoldoendes niet
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trevland is ook een psycholoog. Hij past de positieve uitzondering toe.
quote:
Bij de oplossingsgerichte stroming moet je positief en ondersteunend naar de cliënt zijn. Als er iets niet goed of mist gaat moet je dus niet doorgaan op wat er nog fout gaat of mist, maar vragen wat er wel goed ging. Je zondert het positieve er dus uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus je bent al wel achter wat dingen
patent of copyright??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
BarMucks.
* DaMart heeft wel patent aangevraagd op de naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Bij de oplossingsgerichte stroming moet je positief en ondersteunend naar de cliënt zijn. Als er iets niet goed of mist gaat moet je dus niet doorgaan op wat er no fout gaat of mist, maar vragen wat er wel goed ging. Je zondert het positieve er dus uit.
Ieder zo zijn vakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Bij de oplossingsgerichte stroming moet je positief en ondersteunend naar de cliënt zijn. Als er iets niet goed of mist gaat moet je dus niet doorgaan op wat er no fout gaat of mist, maar vragen wat er wel goed ging. Je zondert het positieve er dus uit.
Nee, ik betaal de belastingcenten waar jouw school van bekostigd wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij haalt de onvoldoendes niet
en pythagoras??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
SOS
Sinus overstaande zijde / schuine zijde
CAS
Cosinus aanliggende zijde / schuine zijde
TOA
Tangens overstaande zijde / aanliggende zijde
Ooohw kijk mij eens leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
patent of copyright??Het copyright heb ik als bedenker van de naam sowieso alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik heb ook even een merkinschrijving bij het Benelux Merkenbureau gedaan.
Ach, ik ben lang niet zo erg als TFMquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik betaal de belastingcenten waar jouw school van bekostigd wordt.
A2 + B2 = C2quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef friemelaar het volgende:
Krijg net een PC van een klant onder handen...
Doet helemaal niets (meestal) geeft alleen beebcodes .....
PC is "pas" 8 jaar oud![]()
Mijn welgemeende advies zal zijn
Dat zou de mijne ook zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nou moeten we jou zeker uitkopen??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het copyright heb ik als bedenker van de naam sowieso al.
Maar ik heb ook even een merkinschrijving bij het Benelux Merkenbureau gedaan.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef friemelaar het volgende:
Krijg net een PC van een klant onder handen...
Doet helemaal niets (meestal) geeft alleen beebcodes .....
PC is "pas" 8 jaar oud![]()
Mijn welgemeende advies zal zijn
* MPG gaat pc van friem hacken om afbeelding te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ok... komt 'ie:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doe maar een beetje hysterie. Dat is mijn specialiteit.
Dit brengt nare herinneringen terug uit. Klote 3de jaars wiskunde.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
SOS
Sinus overstaande zijde / schuine zijde
CAS
Cosinus aanliggende zijde / schuine zijde
TOA
Tangens overstaande zijde / aanliggende zijde
Ooohw kijk mij eens leren
en de afgeleide van een sinx functie??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
A2 + B2 = C2
Die hadden we vorig jaar al
Jaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit brengt nare herinneringen terug uit. Klote 3de jaars wiskunde.
Gewoon elke dag een liter thee ingietenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en nou moeten we jou zeker uitkopen??
wiskunde!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit brengt nare herinneringen terug uit. Klote 3de jaars wiskunde.
cosxquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en de afgeleide van een sinx functie??
maar ik woon bij Muck niet bij jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh...
ik ben van de koffie, muck van de taart.
en welke SC was dit ook al weer??
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en de afgeleide van een sinx functie??
1 liter maar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een liter thee ingieten.
*plakt zijn Freud-sikje op*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok... komt 'ie:Niemand houdt van mij, ik heb helemaal niks,zelfs de dood wil mij niet hebben.
Zoiets?
Winstdeling is vooralsnog voldoende, laten we zeggen 50% voor mij en de rest voor julliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en nou moeten we jou zeker uitkopen??
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ken ik nietMisschien is de naam veranderd...
Of we hebben het gewoon nog nooit gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Volgend jaar mag je gelukkig een richting kiezen. Dan word het opeens weer een eitje.quote:
en wat zijn jouw investeringen precies??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Winstdeling is vooralsnog voldoende, laten we zeggen 50% voor mij en de rest voor jullie.
Hij legt 80% in en wij de restquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat zijn jouw investeringen precies??
Ik heb het idee en de naam aangedragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat zijn jouw investeringen precies??
EN jij wordt chef spoelkeuken. Je medewerkers zijn, ehm... jijzelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het idee en de naam aangedragen.
het idee zelfs!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het idee en de naam aangedragen.
Wiskunde Aquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je gelukkig een richting kiezen. Dan word het opeens weer een eitje.
Geometrische wiskunde.![]()
Kansberekening.
Ik ben het creatieve brein al... dus was je eigen koffiekopje maar afquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
EN jij wordt chef spoelkeuken. Je medewerkers zijn, ehm... jijzelf.
We hoeven de oude namen niet te lerenquote:
Dat is zeker een goed ideequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
EN jij wordt chef spoelkeuken. Je medewerkers zijn, ehm... jijzelf.
En dat is?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
x = -b + b2-4ac
Ik ken hem eindelijk
Maar elke keer als ik op het spoor sta rijden de treinen niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*plakt zijn Freud-sikje op*
Dan zou ik u adviseren toch bij mevrouw op het spoor te gaan staan, dan zult u zien dat de dood u zich in de armen omsluit.
en waar gebruiken we dat voor??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
x = -b + b2-4ac
Ik ken hem eindelijk
Het idee om het koffiehuisje te kopen en er een Theehuis genaamd BarMucks te openen, waar Muck taarten bakt voor bij de thee heb ik aangedragen... maar goed, dit dan beter?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het idee zelfs!
jij ook langs dat koffie huisje gereden vanmorgen?
sinx is geen oude naam. sinh ook niet, trouwens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hoeven de oude namen niet te leren![]()
je bedoelt sinx of afgeleide??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hoeven de oude namen niet te leren![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is?
Want volgens mij mis je een deel.
De abcformule om kwadratische formules op te lossenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waar gebruiken we dat voor??
Ik snap het nieuwe systeem niet helemaal. Ik heb Wiskunde A1 en 2 gedaan, volgens mij staat gelijk in het nieuwe systeem aan Wiskunde D?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wiskunde A(Kansberekeningen dus
)
Ik blij mocht ik terug gaan dat het een kleine kans is dat ik dan nog krijgquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Koen66 het volgende:
als ik dat zo lees ben ik blij dat school al alng history is![]()
En hoe zou u dat kunnen oplossen? Een beetje pro-activiteit meneer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar elke keer als ik op het spoor sta rijden de treinen niet.
Dan mis je een stuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
De abcformule om kwadratische formules op te lossen
Weet ik, maar dat hebben we nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
sinx is geen oude naam. sinh ook niet, trouwens.
ik las even sex is geen oude naamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiskunde is voor nerds die geen talenknobbel hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Koen66 het volgende:
als ik dat zo lees ben ik blij dat school al lang history is![]()
Ow kan bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap het nieuwe systeem niet helemaal. Ik heb Wiskunde A1 en 2 gedaan, volgens mij staat gelijk in het nieuwe systeem aan Wiskunde B?
Waar het hard van vol is....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
En toch klinken die woorden als namen van oude farao'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zul jij balen dat ik zowel een talenknobbel als en talent voor wiskunde hebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wiskunde is voor nerds die geen talenknobbel hebben.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar het hard van vol is....HarD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb even op wikipedia gekeken. Volgens mij deed ik dus Wiskunde D.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ow kan bestWeet er niet zo veel van
Maar wat jij
vond is tegenwoordig wiskunde B
En wat als je het allebei niet echt hebt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meganerd!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zul jij balen dat ik zowel een talenknobbel als en talent voor wiskunde heb.
Zie de disclaimer.quote:
Dat is volgens mij met het hele schoolsysteem zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb even op wikipedia gekeken. Volgens mij deed ik dus Wiskunde D.
Oude wijn in een nieuwe kannen als ik het zo lees.
Andere studie kiezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wat als je het allebei niet echt hebt?![]()
Maar ben je ook goed in de maatschappijvakken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zul jij balen dat ik zowel een talenknobbel als en talent voor wiskunde heb.
Ghehe die snapte ik nietquote:
Dan ga je in de bouw werken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"foutje" bewust gemaaktquote:
you are so screwedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker boeiende vakken jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar ben je ook goed in de maatschappijvakken?
Geschiedenis, aardrijkskunde, maatschappijleer.
Maar ik doe VWO...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan ga je in de bouw werken!
jahh.. want DAT zijn echt nuttige vakken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar ben je ook goed in de maatschappijvakken?
Geschiedenis, aardrijkskunde, maatschappijleer.
ik ben echt erg vandaagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady geniet van haar schuimige latte
dat is volgens mij meer dan dat er ooit is uitgebrachtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh ja.![]()
Die Commodore 64 emulator heb ik binnen geharkt.
WinRar is alles nu aan het uitpakken.![]()
Volgens mij zijn het heeeeel veeel spelletjes, het bestand is 3 Gb.
kom je wat tekort Koen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben echt erg vandaag
Hier las ik weer schunnige latte
Tuurlijk! In die tijd was mijn redenatie: "Leuke vakken zijn nuttige vakken!"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jahh.. want DAT zijn echt nuttige vakken!
Was je er aan toe?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady geniet van haar schuimige latte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jahh.. want DAT zijn echt nuttige vakken!Aan geschiedenis en aardrijkskunde heb je tenminste meer dan aan wiskunde, natuurkunde of scheikunde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben echt erg vandaag
Hier las ik weer schunnige latte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar het hard van vol is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
je zou er inderdaad bijna iets achter gaan zoeken he, diepzinnige betekenissen etcquote:
Ook VWO'ers kunnen leren aanpakken.quote:
zal ik ff bellen of is een knuffel genoeg?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou er inderdaad bijna iets achter gaan zoeken he, diepzinnige betekenissen etc
Tijd voor de psych
Wat een fehlerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Toekito het volgende:
Pfffffffffff wat heb je domme klanten zeg: Ja ik schrijf mijn site in ut Nederlands
Toek: Ja dat begrijp ik, maar welke programmeertaal?
Klant: Ik spreek alleen Nederlands en Engels dus zal wel Nederlands worden
* Toekito pakt toetsenbord en slaat hem op zijn hoofd kapot
Ik zit helemaal niet met jou aan de foonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Toekito het volgende:
Pfffffffffff wat heb je domme klanten zeg: Ja ik schrijf mijn site in ut Nederlands
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan geschiedenis en aardrijkskunde heb je tenminste meer dan aan wiskunde, natuurkunde of scheikunde.
mweh als je tomtom en wiki hebt heb je niks meer nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan geschiedenis en aardrijkskunde heb je tenminste meer dan aan wiskunde, natuurkunde of scheikunde.
Ja, ik vind het ook veel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is volgens mij meer dan dat er ooit is uitgebracht
Hyperbolische functies? Die zijn makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Koen66 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperbolische_functie
zelfs Wikipedia is wiskundig ingewikkeld
DIT is pas rellenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
64k in het geheugen maxquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook veel.Zo'n spel was volgens mij maar een paar kb
Terwijl wis-. natuur-, en scheikunde tenminste bijdrage aan een fundamenteel begrip over de wereld om ons heen en de werking van alle zaken die erin existeren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh als je tomtom en wiki hebt heb je niks meer nodig
Van jou weten we dat.quote:
i'm with you!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Terwijl wis-. natuur-, en scheikunde tenminste bijdrage aan een fundamenteel begrip over de wereld om ons heen en de werking van alle zaken die erin existeren.
ruim op tijdquote:
Toekito kan er niet mee omgaan dat er ook domme mensen bestaan. Wel jammer, want juist door DIE mensen lijkt hij zelf zo slimquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Toekito het volgende:
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toekito kan er niet mee omgaan dat er ook domme mensen bestaan. Wel jammer, want juist door DIE mensen lijkt hij zelf zo slim
Nee, je kunt tegenwoordig gewoon straffeloos zo dom als kak zijn en in leven blijvenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh als je tomtom en wiki hebt heb je niks meer nodig
Wat? Het is toch gewoon zo!quote:
Dat is wel minderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef Enfermera het volgende:
Bluh, nergens zin in.
Moet nog werken vanmiddag/avond.
en dan vooral je hand ophouden en de regering maar betalen ..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, je kunt tegenwoordig gewoon straffeloos zo dom als kak zijn en in leven blijven![]()
Tijd voor wat evolutie.
Zie mijn vorige post: zonder geschiedenis heb je niets aan die nerdvakken van je, om de wereld te kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Terwijl wis-. natuur-, en scheikunde tenminste bijdrage aan een fundamenteel begrip over de wereld om ons heen en de werking van alle zaken die erin existeren.
Ik vind het beide overbodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Het is toch gewoon zo!
Als je kunt hoofdrekenen is dat ruim voldoende. Je hebt er verder niets aan hoe je de sing-a-long van de sinus van Pythagorus is een kwadratische wortelvergelijking kunt berekenen door de Y-as van de tangens te delen door de cosinus van de X-as.
Terwijl Geschiedenis juist interessant is. De geschiedenis heeft ons gebracht waar we nu zijn, en bevat hele mooie, maar soms ook dramatische, verhalen.
afhankelijk van je werk he!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder
* Trevland geeft Enfe een knuffel![]()
De regeringquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan vooral je hand ophouden en de regering maar betalen ..
wie is er dan eigenlijk dom?
dat vak he...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het beide overbodigZe moeten maar gewoon een vak 'algemene kennis' geven ofzo
ik nog boodschappen gaan doen en wat kennissen bezoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef Enfermera het volgende:
Bluh, nergens zin in.
Moet nog werken vanmiddag/avond.
Ja hoor, infidelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks rellen, ik noem gewoon een feit.
Doet dat geen pijn?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
afhankelijk van je werk he!
* Barretje80 doet zo af en toe nog wel een differentiaalvergelijking
Ik gebruik vooral optellen en aftrekken, vermenigvuldigen en delenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
afhankelijk van je werk he!
Bij het uitzoeken van je nieuwe SUV?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
neuh.. het verkomt pijn..quote:
Precies.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat vak he...
das " de middelbare school"
Yeah ghe ghehe aftrekken ghehe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gebruik vooral optellen en aftrekken, vermenigvuldigen en delen
ik kan in 60 seconden een auto openbreken en er mee wegrijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gebruik vooral optellen en aftrekken, vermenigvuldigen en delen
Exact. Niks zo vervelend als polen in het rechterhalfvlakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. het verkomt pijn..
de control van de vaten wordt sneller en daardoor ontploft er niks
Aah zo, eindelijk snap ik schoolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat vak he...
das " de middelbare school"
das gewoon 0 tot 100 in 7.8 seconden!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij het uitzoeken van je nieuwe SUV?
Jij werkt toch niet voor Chemiepack hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. het verkomt pijn..
de control van de vaten wordt sneller en daardoor ontploft er niks
Goed bezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog boodschappen gaan doen en wat kennissen bezoeken
Liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder
* Trevland geeft Enfe een knuffel![]()
Gewoon terugsturen naar Polen dan, ben je die Polen weer kwijt uit je vak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Exact. Niks zo vervelend als polen in het rechterhalfvlak.
onstabiele controls!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Exact. Niks zo vervelend als polen in het rechterhalfvlak.
Ik wel veel snellerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan in 60 seconden een auto openbreken en er mee wegrijden
Nee, want daar verzuimden ze die differentiaalvergeljkingen op te stellen en op te lossen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij werkt toch niet voor Chemiepack he![]()
.
Neuh...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij werkt toch niet voor Chemiepack he![]()
.
Exact!quote:
Nieuwe slogan voor de moestuingroente rond Moerdijk: "Een beetje van jezelf en een beetje van Martin."quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want daar verzuimden ze die differentiaalvergeljkingen op te stellen en op te lossen.
Dus jij werkte daar waarschijnlijk...
Het is maar waar ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuwe slogan voor de moestuingroente rond Moerdijk: "Een beetje van jezelf en een beetje van Martin.".
Nope, do tell!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Exact!
Ken je dat verhaal van dat neergestorte Poolse vliegtuig in Londen?
niet teveel van Martin..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuwe slogan voor de moestuingroente rond Moerdijk: "Een beetje van jezelf en een beetje van Martin.".
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope, do tell!Nou goed, een delegatie Polen vloog in een vliegtuig boven Londen, en de gezagvoerder vond het wel interessant om wat aan sightseeing te doen. "Als jullie nou links uit het raampje kijken, zien jullie de Tower." Even later: Als jullie rechts uit het raampje kijken, zien jullie de Big Ben."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kort daarop stortte het vliegtuig neer. Alle inzittenden overleden. Een heel team van slimme mensen werd op het onderzoek gezet, maar niemand had een verklaring voor het ongeluk. Het vliegtuig was in perfecte staat van onderhoud, het weer was perfect geweest, enzovoort, enzovoort. Ten einde raad, raadpleegden ze een control engineer. En die antwoordde: "Well it is obvious. All poles were in the right half plane."KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nog genoeg andere die ook breed zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet teveel van Martin..
anders is ie niet breed meer !
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog genoeg andere die ook breed zijn
Je zult maar rechten studeren. Komt er net na je afstuderen een wetswijziging, is je kennis niks meer waardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
Je zal trouwens maar een betastudie volgen... ben je net klaar met studeren, komt er een verbeterde proefversie van je studie en is je betadiploma alweer verouderd.
Alsof rechten studeren alleen om wetsteksten in je kop stampen gaatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zult maar rechten studeren. Komt er net na je afstuderen een wetswijziging, is je kennis niks meer waard.
Gewoon de verbeteringen leren en klaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
Je zal trouwens maar een betastudie volgen... ben je net klaar met studeren, komt er een verbeterde proefversie van je studie en is je betadiploma alweer verouderd.
wat doen ze daar dan die 4 aar??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof rechten studeren alleen om wetsteksten in je kop stampen gaat![]()
.
Alsof een betastudie alleen om de huidige technologische stand van zaken draaitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof rechten studeren alleen om wetsteksten in je kop stampen gaat![]()
.
veel natuurwetten zullen niet veranderen.. die zijn er nou eenmaal..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon de verbeteringen leren en klaar
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat doen ze daar dan die 4 aar??
een cursus " moeilijke teksten breien" ??
Het is een proefversie van de studie, anders was hij wel uit de betafase!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof een betastudie alleen om de huidige technologische stand van zaken draait![]()
Natuurlijk. Conform de gravitatiewet zal er dan een artefact met een hele grote massa in de nabijheid zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
veel natuurwetten zullen niet veranderen.. die zijn er nou eenmaal..
zelfs als een appel ineens omhoog valt zal dat wel te verklaren zijn dmv een natuur wet!
Onder anderequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat doen ze daar dan die 4 aar??
een cursus " moeilijke teksten breien" ??
DAT leer je in een beta studiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder andere.
En "moeilijke teksten lezen en interpreteren", analytisch denken, wetsteksten toepassen, etc...
onder tussen houd ik de economie draaiendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder andere.
En "moeilijke teksten lezen en interpreteren", analytisch denken, wetsteksten toepassen, etc...
Als ik in de buurt ben, vallen de appels niet ineens omhoog hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk. Conform de gravitatiewet zal er dan een artefact met een hele grote massa in de nabijheid zijn.
Ik wou net zeggen...quote:
betast-studiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof een betastudie alleen om de huidige technologische stand van zaken draait![]()
er zijn werk paarden en luxe paarden!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onder tussen houd ik de economie draaiend
Kan ook heel interessant zijnquote:
Vergeet de zieke paarden nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er zijn werk paarden en luxe paarden!
beroemdequote:
In de betastudie leer je al de verbeterde versie, terwijl rechten aanmoddert met de oude methode.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ja, weer in de proefversie, bij rechten is het al een definitieve versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |