Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
het is BarMucksquote:
Heb je dan geen medelijden met mij, zit al ruim een week in de ziektewetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Wat ergDit is mijn tweede vakantiedag en ik ben het nu eigenlijk alweer zat
Das ook stomquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je dan geen medelijden met mij, zit al ruim een week in de ziektewet
Hoelang heb je vakantie dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Dat is inderdaad ergquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Uitgesteld tot 14:00quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken dat
en die komt over 10 minuten met een lul excuus
En jij zit op school, jij hebt ook heel veel vakantie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg![]()
Vakantie
Ik wil ookNouja ik mag niet klagen, ik heb pas gehad
Een weekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelang heb je vakantie dan?Kom je een bakkie bij me doen
![]()
Ja, vrij zijn is fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg![]()
Vakantie
Ik wil ookNouja ik mag niet klagen, ik heb pas gehad
Bonjour Mademoiselle.quote:
nogal want ik wil bijtijds wegt want het vrouwtje vliegt in vandaagquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En jij zit op school, jij hebt ook heel veel vakantie.
Hey kerel.quote:
Hoe laat land ze dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
nogal want ik wil bijtijds wegt want het vrouwtje vliegt in vandaag
Zo'n reep klittenband achter haar vastbinden, neemt ze vanzelf alle haren mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:18 schreef Enfermera het volgende:
Zo, stofgezogen, huis is weer heerlijk schoon
Ook maar voor een kwartier ofzo, want onze kat is weer erg in de rui![]()
twee uur in Baselquote:
Plaats even een tr en dan als ze zin hebben doen ze hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FUCK
KAN EEN MOD DE TT NOG AANPASSEN![]()
![]()
inpakken in huishoudfoliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n reep klittenband achter haar vastbinden, neemt ze vanzelf alle haren mee.
Wel even gaatjes in knippen, anders beweegt dat ook zo moeilijk met die pootjes tegen het lichaam aan.quote:
nee gewoon een kwestie van juist inrollenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel even gaatjes in knippen, anders beweegt dat ook zo moeilijk met die pootjes tegen het lichaam aan.
Vind het meer belangrijker dat die nog wat adem kan halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel even gaatjes in knippen, anders beweegt dat ook zo moeilijk met die pootjes tegen het lichaam aan.
Denk je dat zo'n beest stil wil zetten als je het inpakt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:22 schreef crv het volgende:
[..]
nee gewoon een kwestie van juist inrollen
Zo grondig ben ik nu ook weer niet bij het inpakken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind het meer belangrijker dat die nog wat adem kan halen
meestal is er hier wel 1 aanwezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Plaats even een tr en dan als ze zin hebben doen ze het
neusje vrijhoudenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind het meer belangrijker dat die nog wat adem kan halen
Dat... zou zo gaaf zijn!quote:
dan loopt ie ook niet meerquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat... zou zo gaaf zijn!
Dat kan je de kat zo naar het plafond gooien en blijft ie hangen.
Spidercat. Spidercat, does whatever a spidercat does..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n reep klittenband achter haar vastbinden, neemt ze vanzelf alle haren mee.
heheh.. dat wordt LaPo hunten en het volgende topique wel goedquote:
Je moet toch wat om de tijd te dodenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat... zou zo gaaf zijn!
Dan kan je de kat zo naar het plafond gooien en blijft ie hangen.
Spidercat. Spidercat, does whatever a spidercat does..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |