Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
het is BarMucksquote:
Heb je dan geen medelijden met mij, zit al ruim een week in de ziektewetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Wat ergDit is mijn tweede vakantiedag en ik ben het nu eigenlijk alweer zat
Das ook stomquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je dan geen medelijden met mij, zit al ruim een week in de ziektewet
Hoelang heb je vakantie dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Dat is inderdaad ergquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Pien85 het volgende:
Uitgesteld tot 14:00quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken dat
en die komt over 10 minuten met een lul excuus
En jij zit op school, jij hebt ook heel veel vakantie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg![]()
Vakantie
Ik wil ookNouja ik mag niet klagen, ik heb pas gehad
Een weekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelang heb je vakantie dan?Kom je een bakkie bij me doen
![]()
Ja, vrij zijn is fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg![]()
Vakantie
Ik wil ookNouja ik mag niet klagen, ik heb pas gehad
Bonjour Mademoiselle.quote:
nogal want ik wil bijtijds wegt want het vrouwtje vliegt in vandaagquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En jij zit op school, jij hebt ook heel veel vakantie.
Hey kerel.quote:
Hoe laat land ze dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
nogal want ik wil bijtijds wegt want het vrouwtje vliegt in vandaag
Zo'n reep klittenband achter haar vastbinden, neemt ze vanzelf alle haren mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:18 schreef Enfermera het volgende:
Zo, stofgezogen, huis is weer heerlijk schoon
Ook maar voor een kwartier ofzo, want onze kat is weer erg in de rui![]()
twee uur in Baselquote:
Plaats even een tr en dan als ze zin hebben doen ze hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FUCK
KAN EEN MOD DE TT NOG AANPASSEN![]()
![]()
inpakken in huishoudfoliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n reep klittenband achter haar vastbinden, neemt ze vanzelf alle haren mee.
Wel even gaatjes in knippen, anders beweegt dat ook zo moeilijk met die pootjes tegen het lichaam aan.quote:
nee gewoon een kwestie van juist inrollenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel even gaatjes in knippen, anders beweegt dat ook zo moeilijk met die pootjes tegen het lichaam aan.
Vind het meer belangrijker dat die nog wat adem kan halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel even gaatjes in knippen, anders beweegt dat ook zo moeilijk met die pootjes tegen het lichaam aan.
Denk je dat zo'n beest stil wil zetten als je het inpakt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:22 schreef crv het volgende:
[..]
nee gewoon een kwestie van juist inrollen
Zo grondig ben ik nu ook weer niet bij het inpakken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind het meer belangrijker dat die nog wat adem kan halen
meestal is er hier wel 1 aanwezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Plaats even een tr en dan als ze zin hebben doen ze het
neusje vrijhoudenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind het meer belangrijker dat die nog wat adem kan halen
Dat... zou zo gaaf zijn!quote:
dan loopt ie ook niet meerquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat... zou zo gaaf zijn!
Dat kan je de kat zo naar het plafond gooien en blijft ie hangen.
Spidercat. Spidercat, does whatever a spidercat does..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n reep klittenband achter haar vastbinden, neemt ze vanzelf alle haren mee.
heheh.. dat wordt LaPo hunten en het volgende topique wel goedquote:
Je moet toch wat om de tijd te dodenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat... zou zo gaaf zijn!
Dan kan je de kat zo naar het plafond gooien en blijft ie hangen.
Spidercat. Spidercat, does whatever a spidercat does..
wat heb je aan 1 band??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Toekito het volgende:
Mijn Pa wil een formule BMW band weggooien...........Nee Niks die moet nog naar mij toe!
Die man is echt gek geworden.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. dat wordt LaPo hunten en het volgende topique wel goed
Zie je dit driehoekjequote:
is allang gebeurdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie je dit driehoekje [ afbeelding ] zowel onder als boven aan de pagina? door daar op te klikken kan je dat dus doen
en dan vraag je of iemand in de TT StarMucks kan veranderen naar BarMucks
En was Muck nou een oude man geweest dan had het KnarMucks moeten worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie je dit driehoekje [ afbeelding ] zowel onder als boven aan de pagina? door daar op te klikken kan je dat dus doen
en dan vraag je of iemand in de TT StarMucks kan veranderen naar BarMucks
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En was Muck nou een oude man geweest dan had het KnarMucks moeten worden.
of je kijkt MPG heeel lief aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. dat wordt LaPo hunten en het volgende topique wel goed
sorry heb net mijn lunch opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tijd om ontbijt te maken. Iemand een broodje uit de oven?
Ik zeg geen neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het gaat niet om de Mucks.. maar om de Bar!
tnx..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
* Barretje80 voelt zich miskend...quote:
En het zijn verdeurie van die zalige broodjes.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:
*zet het pak hagelslag naast het broodje neer*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx..
zit lekker chocolade te knabbelen
Muck is belangrijker dan Barquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het gaat niet om de Mucks.. maar om de Bar!
Iets zeker weten doe je natuurlijk nooit in deze duistere tijden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vermoeden of wist je het wel zeker?
uhuh...quote:
* psycholoog belt voor Barretje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 voelt zich miskend...
Ik en lekker eten gaat altijd samen, dus ook in deze duistere tijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Iets zeker weten doe je natuurlijk nooit in deze duistere tijden.
U belde?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* psycholoog belt voor Barretje.
Joaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
bien der, don det..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* psycholoog belt voor Barretje.
Oeh leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan ben ik ook nog bezig met een site voor me zelf
Ander gekleurd schorem ook goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FUCK
KAN EEN MOD DE TT NOG AANPASSEN![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arr_pwnd_meisje.html
Ik hou van Jimmy Carr.
quote:
Hij is echt goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arr_pwnd_meisje.html
Ik hou van Jimmy Carr.
KOFFIEquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh...
ik ben van de koffie, muck van de taart.
en welke SC was dit ook al weer??
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen om je tijd te doden
Ik kan je verzekeren dat muck geen oude man is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En was Muck nou een oude man geweest dan had het KnarMucks moeten worden.
Ja, mevrouw Barretje voelt zich miskend en die staat nu met een overdosis op het spoor met een touw om haar nek en een pistool in haar hand dus het is goed mis.quote:
Ze gaat een machinist vermoorden en gedrogeerd een trein vooruit trekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, mevrouw Barretje voelt zich miskend en die staat nu met een overdosis op het spoor met een touw om haar nek en een pistool in haar hand dus het is goed mis.
Boefjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe PhotoshopTerwijl ik eigenlijk moet leren
![]()
![]()
En hoe voelt u zich daarbij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, mevrouw Barretje voelt zich miskend en die staat nu met een overdosis op het spoor met een touw om haar nek en een pistool in haar hand dus het is goed mis.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |