suikertjequote:
Geniet zo lekker van je rustquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
mijn huis is ontploften 2 hele drukke kindjes
dus die gaan naar bed
Hoe is het met jou?quote:
OHNOESquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
mijn huis is ontploften 2 hele drukke kindjes
dus die gaan naar bed
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik word gek![]()
Oh nee dat kan niet dat ben ik al![]()
Nou fokkertjes druk druk druk dus dag maar weer
Druk!quote:
Veel te doen op werk ja?quote:
Wat gaat het worden?quote:
dat weten we nog niet maar ben in elk geval vrij van werkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Balkonië, Rundumhausen? Hintergarten? Of toch België?
net een enorme stapel scanwerk, zometeen die systeemfoutjes herstellen waar ik het gister over hadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef Trevland het volgende:
En waar pijnig jij je zoal vandaag dan mee?
Systeemfoutjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net een enorme stapel scanwerk, zometeen die systeemfoutjes herstellen waar ik het gister over had
Heb je niet gezien.quote:
Je vergeet Costa Terrassa en Tuinesiëquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Balkonië , Rundumhausen? Hintergarten? Of toch België ?
Veel succes er meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net een enorme stapel scanwerk, zometeen die systeemfoutjes herstellen waar ik het gister over had
Hmhm, jij ook, slaapkop?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyy Sweetie![]()
Druk aan t werk weer?
Zijn ze nog ze druk aan het kletsen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
En nu maar hopen dat ze willen slapen
Ik hoop het voor je mopquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
En nu maar hopen dat ze willen slapen
Hey RNquote:
Het is maar wat je leuk vindquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
Net 20 kilometer gefietst omdat iemand anders alleen moest fietsen, wat ben ik toch weer sociaal
Ach, dan had ik wat te doen en het is gezelligquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey RN![]()
[..]
Het is maar wat je leuk vind
Nou nu is het wel stil....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze nog ze druk aan het kletsen?
Ken er nog 1 en ik lag nog wel zo op tijd in bedquote:
ik ook, maar goed tis nu stilquote:
"Er zijn 74 wachtende voor u" *tu du du*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef crv het volgende:
zit te wachten op conf call is de moderator er niet, zit je continue naar zo'n stom bandje te luisteren
zow dat noem ik nog eens sociaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
Net 20 kilometer gefietst omdat iemand anders alleen moest fietsen, wat ben ik toch weer sociaal
ik heb geen wachten, is een conf. callquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Er zijn 74 wachtende voor u" *tu du du*
Hebben ze er wel een leuk wachtmuziekje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef crv het volgende:
zit te wachten op conf call is de moderator er niet, zit je continue naar zo'n stom bandje te luisteren
Ik hoop dat het zo ook nog een tijdje blijft voor jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nu is het wel stil....
[..]
Ken er nog 1 en ik lag nog wel zo op tijd in bed![]()
[..]
ik ook, maar goed tis nu stil
ik ken datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb geen wachten, is een conf. callik en nog 5 anderen wachten op 1 persoon
nee bandje met een muts die allerlei tips roept over conf.callingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben ze er wel een leuk wachtmuziekje?
Ik vind ver fietsen met iemand altijd gezelligquote:
ik vind het ook vooral vermoeiendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind ver fietsen met iemand altijd gezellig
Oh daar heb ik geen last vanquote:
Zo fijn he, doe jij iets fout kost het jou geld en doen zij iets fout kost het jou als nog geldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef Barretje80 het volgende:
gister was de balastingdienst ook weer behulpzaam
En die weet jij zeker ook nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef crv het volgende:
[..]
nee bandje met een muts die allerlei tips roept over conf.calling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |