suikertjequote:
Geniet zo lekker van je rustquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
mijn huis is ontploften 2 hele drukke kindjes
dus die gaan naar bed
Hoe is het met jou?quote:
OHNOESquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
mijn huis is ontploften 2 hele drukke kindjes
dus die gaan naar bed
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik word gek![]()
Oh nee dat kan niet dat ben ik al![]()
Nou fokkertjes druk druk druk dus dag maar weer
Druk!quote:
Veel te doen op werk ja?quote:
Wat gaat het worden?quote:
dat weten we nog niet maar ben in elk geval vrij van werkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Balkonië, Rundumhausen? Hintergarten? Of toch België?
net een enorme stapel scanwerk, zometeen die systeemfoutjes herstellen waar ik het gister over hadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef Trevland het volgende:
En waar pijnig jij je zoal vandaag dan mee?
Systeemfoutjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net een enorme stapel scanwerk, zometeen die systeemfoutjes herstellen waar ik het gister over had
Heb je niet gezien.quote:
Je vergeet Costa Terrassa en Tuinesiëquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Balkonië , Rundumhausen? Hintergarten? Of toch België ?
Veel succes er meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net een enorme stapel scanwerk, zometeen die systeemfoutjes herstellen waar ik het gister over had
Hmhm, jij ook, slaapkop?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyy Sweetie![]()
Druk aan t werk weer?
Zijn ze nog ze druk aan het kletsen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
En nu maar hopen dat ze willen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |