wat heb je aan 1 band??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Toekito het volgende:
Mijn Pa wil een formule BMW band weggooien...........Nee Niks die moet nog naar mij toe!
Die man is echt gek geworden.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. dat wordt LaPo hunten en het volgende topique wel goed
Zie je dit driehoekjequote:
is allang gebeurdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie je dit driehoekje [ afbeelding ] zowel onder als boven aan de pagina? door daar op te klikken kan je dat dus doen
en dan vraag je of iemand in de TT StarMucks kan veranderen naar BarMucks
En was Muck nou een oude man geweest dan had het KnarMucks moeten worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie je dit driehoekje [ afbeelding ] zowel onder als boven aan de pagina? door daar op te klikken kan je dat dus doen
en dan vraag je of iemand in de TT StarMucks kan veranderen naar BarMucks
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En was Muck nou een oude man geweest dan had het KnarMucks moeten worden.
of je kijkt MPG heeel lief aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. dat wordt LaPo hunten en het volgende topique wel goed
sorry heb net mijn lunch opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tijd om ontbijt te maken. Iemand een broodje uit de oven?
Ik zeg geen neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het gaat niet om de Mucks.. maar om de Bar!
tnx..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
* Barretje80 voelt zich miskend...quote:
En het zijn verdeurie van die zalige broodjes.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:
*zet het pak hagelslag naast het broodje neer*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx..
zit lekker chocolade te knabbelen
Muck is belangrijker dan Barquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het gaat niet om de Mucks.. maar om de Bar!
Iets zeker weten doe je natuurlijk nooit in deze duistere tijden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vermoeden of wist je het wel zeker?
uhuh...quote:
* psycholoog belt voor Barretje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 voelt zich miskend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |