Ik en lekker eten gaat altijd samen, dus ook in deze duistere tijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Iets zeker weten doe je natuurlijk nooit in deze duistere tijden.
U belde?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* psycholoog belt voor Barretje.
Joaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tijd om ontbijt te maken. Iemand een broodje uit de oven?
bien der, don det..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* psycholoog belt voor Barretje.
Oeh leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan ben ik ook nog bezig met een site voor me zelf
Ander gekleurd schorem ook goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FUCK
KAN EEN MOD DE TT NOG AANPASSEN![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arr_pwnd_meisje.html
Ik hou van Jimmy Carr.
quote:
Hij is echt goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)arr_pwnd_meisje.html
Ik hou van Jimmy Carr.
KOFFIEquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh...
ik ben van de koffie, muck van de taart.
en welke SC was dit ook al weer??
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet toch wat doen om je tijd te doden
Ik kan je verzekeren dat muck geen oude man is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En was Muck nou een oude man geweest dan had het KnarMucks moeten worden.
Ja, mevrouw Barretje voelt zich miskend en die staat nu met een overdosis op het spoor met een touw om haar nek en een pistool in haar hand dus het is goed mis.quote:
Ze gaat een machinist vermoorden en gedrogeerd een trein vooruit trekkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, mevrouw Barretje voelt zich miskend en die staat nu met een overdosis op het spoor met een touw om haar nek en een pistool in haar hand dus het is goed mis.
Boefjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe PhotoshopTerwijl ik eigenlijk moet leren
![]()
![]()
En hoe voelt u zich daarbij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, mevrouw Barretje voelt zich miskend en die staat nu met een overdosis op het spoor met een touw om haar nek en een pistool in haar hand dus het is goed mis.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |