ik kan in 60 seconden een auto openbreken en er mee wegrijdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gebruik vooral optellen en aftrekken, vermenigvuldigen en delen
Exact. Niks zo vervelend als polen in het rechterhalfvlakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. het verkomt pijn..
de control van de vaten wordt sneller en daardoor ontploft er niks
Aah zo, eindelijk snap ik schoolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat vak he...
das " de middelbare school"
das gewoon 0 tot 100 in 7.8 seconden!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij het uitzoeken van je nieuwe SUV?
Jij werkt toch niet voor Chemiepack hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. het verkomt pijn..
de control van de vaten wordt sneller en daardoor ontploft er niks
Goed bezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog boodschappen gaan doen en wat kennissen bezoeken
Liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder
* Trevland geeft Enfe een knuffel![]()
Gewoon terugsturen naar Polen dan, ben je die Polen weer kwijt uit je vak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Exact. Niks zo vervelend als polen in het rechterhalfvlak.
onstabiele controls!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Exact. Niks zo vervelend als polen in het rechterhalfvlak.
Ik wel veel snellerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan in 60 seconden een auto openbreken en er mee wegrijden
Nee, want daar verzuimden ze die differentiaalvergeljkingen op te stellen en op te lossen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij werkt toch niet voor Chemiepack he![]()
.
Neuh...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij werkt toch niet voor Chemiepack he![]()
.
Exact!quote:
Nieuwe slogan voor de moestuingroente rond Moerdijk: "Een beetje van jezelf en een beetje van Martin."quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want daar verzuimden ze die differentiaalvergeljkingen op te stellen en op te lossen.
Dus jij werkte daar waarschijnlijk...
Het is maar waar ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuwe slogan voor de moestuingroente rond Moerdijk: "Een beetje van jezelf en een beetje van Martin.".
Nope, do tell!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Exact!
Ken je dat verhaal van dat neergestorte Poolse vliegtuig in Londen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
niet teveel van Martin..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuwe slogan voor de moestuingroente rond Moerdijk: "Een beetje van jezelf en een beetje van Martin.".
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope, do tell!Nou goed, een delegatie Polen vloog in een vliegtuig boven Londen, en de gezagvoerder vond het wel interessant om wat aan sightseeing te doen. "Als jullie nou links uit het raampje kijken, zien jullie de Tower." Even later: Als jullie rechts uit het raampje kijken, zien jullie de Big Ben."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kort daarop stortte het vliegtuig neer. Alle inzittenden overleden. Een heel team van slimme mensen werd op het onderzoek gezet, maar niemand had een verklaring voor het ongeluk. Het vliegtuig was in perfecte staat van onderhoud, het weer was perfect geweest, enzovoort, enzovoort. Ten einde raad, raadpleegden ze een control engineer. En die antwoordde: "Well it is obvious. All poles were in the right half plane."KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nog genoeg andere die ook breed zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet teveel van Martin..
anders is ie niet breed meer !
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog genoeg andere die ook breed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |