EN jij wordt chef spoelkeuken. Je medewerkers zijn, ehm... jijzelfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het idee en de naam aangedragen.
het idee zelfs!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het idee en de naam aangedragen.
Wiskunde Aquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je gelukkig een richting kiezen. Dan word het opeens weer een eitje.
Geometrische wiskunde.![]()
Kansberekening.
Ik ben het creatieve brein al... dus was je eigen koffiekopje maar afquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
EN jij wordt chef spoelkeuken. Je medewerkers zijn, ehm... jijzelf.
We hoeven de oude namen niet te lerenquote:
Dat is zeker een goed ideequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
EN jij wordt chef spoelkeuken. Je medewerkers zijn, ehm... jijzelf.
En dat is?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
x = -b + b2-4ac
Ik ken hem eindelijk
Maar elke keer als ik op het spoor sta rijden de treinen niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*plakt zijn Freud-sikje op*
Dan zou ik u adviseren toch bij mevrouw op het spoor te gaan staan, dan zult u zien dat de dood u zich in de armen omsluit.
en waar gebruiken we dat voor??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
x = -b + b2-4ac
Ik ken hem eindelijk
Het idee om het koffiehuisje te kopen en er een Theehuis genaamd BarMucks te openen, waar Muck taarten bakt voor bij de thee heb ik aangedragen... maar goed, dit dan beter?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het idee zelfs!
jij ook langs dat koffie huisje gereden vanmorgen?
sinx is geen oude naam. sinh ook niet, trouwens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hoeven de oude namen niet te leren![]()
je bedoelt sinx of afgeleide??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hoeven de oude namen niet te leren![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat is?
Want volgens mij mis je een deel.
De abcformule om kwadratische formules op te lossenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waar gebruiken we dat voor??
Ik snap het nieuwe systeem niet helemaal. Ik heb Wiskunde A1 en 2 gedaan, volgens mij staat gelijk in het nieuwe systeem aan Wiskunde D?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wiskunde A(Kansberekeningen dus
)
Ik blij mocht ik terug gaan dat het een kleine kans is dat ik dan nog krijgquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Koen66 het volgende:
als ik dat zo lees ben ik blij dat school al alng history is![]()
En hoe zou u dat kunnen oplossen? Een beetje pro-activiteit meneer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar elke keer als ik op het spoor sta rijden de treinen niet.
Dan mis je een stuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
De abcformule om kwadratische formules op te lossen
Weet ik, maar dat hebben we nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
sinx is geen oude naam. sinh ook niet, trouwens.
ik las even sex is geen oude naamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiskunde is voor nerds die geen talenknobbel hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Koen66 het volgende:
als ik dat zo lees ben ik blij dat school al lang history is![]()
Ow kan bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap het nieuwe systeem niet helemaal. Ik heb Wiskunde A1 en 2 gedaan, volgens mij staat gelijk in het nieuwe systeem aan Wiskunde B?
Waar het hard van vol is....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En toch klinken die woorden als namen van oude farao'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |