Dalijk een keertjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo of anders, jij gaat dat gewoon doen
Nu, jongedame.quote:
Nee, ik ben niet de cliënt. Maar ik kan wel even dramatisch doen als u dat graag wilt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En hoe voelt u zich daarbij?
Oh wacht, u bent niet de cliënt?
Jij haalt de onvoldoendes nietquote:
ok ok ok ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Doe maar een beetje hysterie. Dat is mijn specialiteit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet de cliënt. Maar ik kan wel even dramatisch doen als u dat graag wilt.
quote:
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok ok ok ..
ik ga al aan het werk!Dus je bent al wel achter wat dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij haalt de onvoldoendes niet
Verklaar je naderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trevland is ook een psycholoog. Hij past de positieve uitzondering toe.
quote:
Bij de oplossingsgerichte stroming moet je positief en ondersteunend naar de cliënt zijn. Als er iets niet goed of mist gaat moet je dus niet doorgaan op wat er nog fout gaat of mist, maar vragen wat er wel goed ging. Je zondert het positieve er dus uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus je bent al wel achter wat dingen
patent of copyright??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
BarMucks.
* DaMart heeft wel patent aangevraagd op de naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Bij de oplossingsgerichte stroming moet je positief en ondersteunend naar de cliënt zijn. Als er iets niet goed of mist gaat moet je dus niet doorgaan op wat er no fout gaat of mist, maar vragen wat er wel goed ging. Je zondert het positieve er dus uit.
Ieder zo zijn vakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Bij de oplossingsgerichte stroming moet je positief en ondersteunend naar de cliënt zijn. Als er iets niet goed of mist gaat moet je dus niet doorgaan op wat er no fout gaat of mist, maar vragen wat er wel goed ging. Je zondert het positieve er dus uit.
Nee, ik betaal de belastingcenten waar jouw school van bekostigd wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij haalt de onvoldoendes niet
en pythagoras??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
SOS
Sinus overstaande zijde / schuine zijde
CAS
Cosinus aanliggende zijde / schuine zijde
TOA
Tangens overstaande zijde / aanliggende zijde
Ooohw kijk mij eens leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
patent of copyright??Het copyright heb ik als bedenker van de naam sowieso alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik heb ook even een merkinschrijving bij het Benelux Merkenbureau gedaan.
Ach, ik ben lang niet zo erg als TFMquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik betaal de belastingcenten waar jouw school van bekostigd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |