quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef friemelaar het volgende:
Krijg net een PC van een klant onder handen...
Doet helemaal niets (meestal) geeft alleen beebcodes .....
PC is "pas" 8 jaar oud![]()
Mijn welgemeende advies zal zijn
Dat zou de mijne ook zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nou moeten we jou zeker uitkopen??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het copyright heb ik als bedenker van de naam sowieso al.
Maar ik heb ook even een merkinschrijving bij het Benelux Merkenbureau gedaan.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef friemelaar het volgende:
Krijg net een PC van een klant onder handen...
Doet helemaal niets (meestal) geeft alleen beebcodes .....
PC is "pas" 8 jaar oud![]()
Mijn welgemeende advies zal zijn
* MPG gaat pc van friem hacken om afbeelding te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ok... komt 'ie:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doe maar een beetje hysterie. Dat is mijn specialiteit.
Dit brengt nare herinneringen terug uit. Klote 3de jaars wiskunde.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
SOS
Sinus overstaande zijde / schuine zijde
CAS
Cosinus aanliggende zijde / schuine zijde
TOA
Tangens overstaande zijde / aanliggende zijde
Ooohw kijk mij eens leren
en de afgeleide van een sinx functie??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
A2 + B2 = C2
Die hadden we vorig jaar al
Jaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit brengt nare herinneringen terug uit. Klote 3de jaars wiskunde.
Gewoon elke dag een liter thee ingietenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en nou moeten we jou zeker uitkopen??
wiskunde!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit brengt nare herinneringen terug uit. Klote 3de jaars wiskunde.
cosxquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en de afgeleide van een sinx functie??
maar ik woon bij Muck niet bij jouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh...
ik ben van de koffie, muck van de taart.
en welke SC was dit ook al weer??
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en de afgeleide van een sinx functie??
1 liter maar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon elke dag een liter thee ingieten.
*plakt zijn Freud-sikje op*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok... komt 'ie:Niemand houdt van mij, ik heb helemaal niks,zelfs de dood wil mij niet hebben.
Zoiets?
Winstdeling is vooralsnog voldoende, laten we zeggen 50% voor mij en de rest voor julliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en nou moeten we jou zeker uitkopen??
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ken ik nietMisschien is de naam veranderd...
Of we hebben het gewoon nog nooit gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Volgend jaar mag je gelukkig een richting kiezen. Dan word het opeens weer een eitje.quote:
en wat zijn jouw investeringen precies??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Winstdeling is vooralsnog voldoende, laten we zeggen 50% voor mij en de rest voor jullie.
Hij legt 80% in en wij de restquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat zijn jouw investeringen precies??
Ik heb het idee en de naam aangedragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat zijn jouw investeringen precies??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |