Wat zul jij balen dat ik zowel een talenknobbel als en talent voor wiskunde hebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wiskunde is voor nerds die geen talenknobbel hebben.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar het hard van vol is....HarD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb even op wikipedia gekeken. Volgens mij deed ik dus Wiskunde D.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ow kan bestWeet er niet zo veel van
Maar wat jij
vond is tegenwoordig wiskunde B
En wat als je het allebei niet echt hebt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meganerd!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zul jij balen dat ik zowel een talenknobbel als en talent voor wiskunde heb.
Zie de disclaimer.quote:
Dat is volgens mij met het hele schoolsysteem zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb even op wikipedia gekeken. Volgens mij deed ik dus Wiskunde D.
Oude wijn in een nieuwe kannen als ik het zo lees.
Andere studie kiezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wat als je het allebei niet echt hebt?![]()
Maar ben je ook goed in de maatschappijvakken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zul jij balen dat ik zowel een talenknobbel als en talent voor wiskunde heb.
Ghehe die snapte ik nietquote:
Dan ga je in de bouw werken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"foutje" bewust gemaaktquote:
you are so screwedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker boeiende vakken jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar ben je ook goed in de maatschappijvakken?
Geschiedenis, aardrijkskunde, maatschappijleer.
Maar ik doe VWO...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan ga je in de bouw werken!
jahh.. want DAT zijn echt nuttige vakken!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar ben je ook goed in de maatschappijvakken?
Geschiedenis, aardrijkskunde, maatschappijleer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik ben echt erg vandaagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady geniet van haar schuimige latte
dat is volgens mij meer dan dat er ooit is uitgebrachtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh ja.![]()
Die Commodore 64 emulator heb ik binnen geharkt.
WinRar is alles nu aan het uitpakken.![]()
Volgens mij zijn het heeeeel veeel spelletjes, het bestand is 3 Gb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |