kom je wat tekort Koen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben echt erg vandaag
Hier las ik weer schunnige latte
Tuurlijk! In die tijd was mijn redenatie: "Leuke vakken zijn nuttige vakken!"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jahh.. want DAT zijn echt nuttige vakken!
Was je er aan toe?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady geniet van haar schuimige latte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jahh.. want DAT zijn echt nuttige vakken!Aan geschiedenis en aardrijkskunde heb je tenminste meer dan aan wiskunde, natuurkunde of scheikunde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben echt erg vandaag
Hier las ik weer schunnige latte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar het hard van vol is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
je zou er inderdaad bijna iets achter gaan zoeken he, diepzinnige betekenissen etcquote:
Ook VWO'ers kunnen leren aanpakken.quote:
zal ik ff bellen of is een knuffel genoeg?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou er inderdaad bijna iets achter gaan zoeken he, diepzinnige betekenissen etc
Tijd voor de psych
Wat een fehlerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Toekito het volgende:
Pfffffffffff wat heb je domme klanten zeg: Ja ik schrijf mijn site in ut Nederlands
Toek: Ja dat begrijp ik, maar welke programmeertaal?
Klant: Ik spreek alleen Nederlands en Engels dus zal wel Nederlands worden
* Toekito pakt toetsenbord en slaat hem op zijn hoofd kapot
Ik zit helemaal niet met jou aan de foonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Toekito het volgende:
Pfffffffffff wat heb je domme klanten zeg: Ja ik schrijf mijn site in ut Nederlands
Toek: Ja dat begrijp ik, maar welke programmeertaal?
Klant: Ik spreek alleen Nederlands en Engels dus zal wel Nederlands worden
* Toekito pakt toetsenbord en slaat hem op zijn hoofd kapot
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan geschiedenis en aardrijkskunde heb je tenminste meer dan aan wiskunde, natuurkunde of scheikunde.
mweh als je tomtom en wiki hebt heb je niks meer nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan geschiedenis en aardrijkskunde heb je tenminste meer dan aan wiskunde, natuurkunde of scheikunde.
Ja, ik vind het ook veel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is volgens mij meer dan dat er ooit is uitgebracht
Hyperbolische functies? Die zijn makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Koen66 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperbolische_functie
zelfs Wikipedia is wiskundig ingewikkeld
DIT is pas rellenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
64k in het geheugen maxquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook veel.Zo'n spel was volgens mij maar een paar kb
Terwijl wis-. natuur-, en scheikunde tenminste bijdrage aan een fundamenteel begrip over de wereld om ons heen en de werking van alle zaken die erin existeren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh als je tomtom en wiki hebt heb je niks meer nodig
Van jou weten we dat.quote:
i'm with you!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Terwijl wis-. natuur-, en scheikunde tenminste bijdrage aan een fundamenteel begrip over de wereld om ons heen en de werking van alle zaken die erin existeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |