quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:51 schreef cherrycoke het volgende:
gaat ocarina of time 3d een release game worden?
Dacht het ook ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Darkestrah het volgende:
De prijs van het ding is toch al zeker wel bekend?
250 bij de Bartsmitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Darkestrah het volgende:
De prijs van het ding is toch al zeker wel bekend?
De launch titels vallen tegenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef Crimyclown het volgende:
Wat is het beste launch spel? Overweeg een 3DS te pre-orderen.
Vraag me af of meer developers dat doen/gaan doen/hebben gedaan.quote:Sega stoppt Thor
27.01.11 - Sega hat die Arbeiten an Thor: God of Thunder eingestellt, das Spiel wird für PSP nicht mehr erscheinen. Stattdessen will man sich mehr auf die 3DS-Version konzentrieren. Release: 29.04.11 (Europa)
CLICK (C&VG: "Sega cans Thor PSP to focus on 3DS")
quote:Iwata bevestigt: 3DS eShop definitief pas in mei
“Last week a Nintendo UK spokesperson informed Eurogamer that the 3DS’s eShop would go live on launch day, courtesy of a system update. However, CEO Satoru Iwata has now cruelly over-ruled that claim, announcing that the patch won’t hit until May.”
Stoute, stoute, NoE. Dus alle verwarring over de eShop van de 3DS blijkt terug te leiden tot één Engelse Nintendo-medewerker. Die beweerde vorige week dat de downloadwinkel al meteen bij de lancering van de 3DS beschikbaar zou zijn, maar opperdirecteur Satoru Iwata zegt vandaag iets heel anders: de eShop komt pas in mei. Net als de web browser en het handige tooltje waarmee DSi-bezitters hun gedownloade DSiWare-spellen kunnen overhevelen naar de 3DS. Allemaal pas in mei.
Hieronder nog een citaat uit dezelfde speech. Iwata doet veelbelovende uitspraken over de eShop. Alles wordt anders. En beter. En toegankelijker. En Nintendo heeft geleerd van alle fouten met het winkelkanaal. Etc. Het klinkt prachtig, maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat twee maanden na de lancering van start gaan een rommelige manier is om te beginnen. Hoe groot zou de kans zijn dat Nintendo de extra wachttijd compenseert door in mei te lanceren met een aangepaste 3D-versie van Super Mario Land?
“So far, Wii Shop Channel and Nintendo DSi Shop, which are based on internet-browser technology, have not provided the users with a sufficiently easy and accessible interface because switching from one screen to another takes time and, for Wii, promotions by Nintendo Channel and sales at Wii Shop Channel have not been closely linked.
As it is critical in digital software distribution that the software available there won’t be buried and go unnoticed, and that we can prepare pleasant encounters for consumers, we will be running a drastically redesigned shop for Nintendo 3DS in which you can more comfortably purchase software through downloads.
Our goal is to make Nintendo eShop a place where you feel like stopping by and enjoying window shopping.”
Voor zover ik weet is er niks aangekondigd, maar je kunt natuurlijk wel een shitload van die dingen op marktplaats en ebay verwachten zodra de 3ds uitkomt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Skonk het volgende:
Kan ik binnenkort een prijsdaling voor de DSi verwachten omdat de 3DS er aan komt, of is dat ijdele hoop?
Ik wacht toch even tot mei zodat ik m'n downloads en instellingen van m'n DSi naar de 3DS kan transferren, en daarna mag m'n 'speel-DSi' de verkoop inquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Salmiak het volgende:
Voor zover ik weet is er niks aangekondigd, maar je kunt natuurlijk wel een shitload van die dingen op marktplaats en ebay verwachten zodra de 3ds uitkomt.
3DS-spellen werken idd alleen op een 3DS en niet op een DS.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker en kun je nog die spelen spelen op je oude ds of moet je perse op dat 3D overstappen.
Voel daar eerlijk gezegd weinig voor.
Kun je PS3 spellen op een PS2 spelen?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker en kun je nog die spelen spelen op je oude ds of moet je perse op dat 3D overstappen.
Voel daar eerlijk gezegd weinig voor.
Nee maar ik kan wel PSP-Go spellen spelen op mn PSP Slim.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je PS3 spellen op een PS2 spelen?
De 3DS is een opvolger, de Go gewoon een upgrade zoals de DSi tochquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar ik kan wel PSP-Go spellen spelen op mn PSP Slim.
Yup. Stokstaart begrijpt het niet helemaal zo te zienquote:Op maandag 7 februari 2011 12:15 schreef msnk het volgende:
[..]
De 3DS is een opvolger, de Go gewoon een upgrade zoals de DSi toch
Ik verwacht de eerste twee maanden eigenlijk geen grootse afprijzingen omdat DSi (XL) sowieso al wel flink goedkoper is dan 3DS en die schaars zal zijn in de winkel. Nu dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef Skonk het volgende:
Maar wat zeggen jullie? Nu DSi kopen of wachten tot ie afgeprijsd is?
Generaties Nintendo handhelds met variaties:quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Stokstaart het volgende:
Weet ik ook niet met die Go. Daarom vroeg ik het.
Ok snap het nuquote:Op maandag 7 februari 2011 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Generaties Nintendo handhelds met variaties:
1) Game & Watch varianten
2) GameBoy > Gameboy Color
3) Gameboy Advance > GBA SP > GB Micro
4) Nintendo DS > DS Lite > DSi (XL)
5) Nintendo 3DS
Generaties Sony handhelds met variaties:
1) PSP > PSP Slim & Lite > PSP 3000 > PSP Go
2) NGP
Je kan met de hogere cijfers vaak wel games van de lagere cijfers spelen, andersom niet.
Waarom zouden er op de 3DS geen 2d platformers kunnen komen?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok snap het nu![]()
Jammer dat de goede 2d platformgames aan het uitsterven zijn. Terwijl retroconsoles zoals de SNES en Dreamcast voor grof geld over de toonbank gaan op veilingsites.
Mensen zitten helemaal niet te wachten op 3d gaming heb ik het idee.
Dat is natuurlijk waar.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom zouden er op de 3DS geen 2d platformers kunnen komen?
En DKCR, NSMB(Wii) en binnenkort Epic Yarn
Ik denk dat je wel wat lager kan gaan zitten met dat percentagequote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar.
Denk jij niet dat die 3DS zich qua aanbod voor 75% gaat richten op die 3d games dan?
Goede redenatie! Kan toch al bijna niet wachten dus denk dat ik hem gewoon snel koopquote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht de eerste twee maanden eigenlijk geen grootse afprijzingen omdat DSi (XL) sowieso al wel flink goedkoper is dan 3DS en die schaars zal zijn in de winkel. Nu dus.
Nou, om de launchgames hoeven we het niet te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Writersright het volgende:
http://uk.ds.ign.com/articles/114/1148348p1.html
Lanceertitels 3DS:
PilotWings Resort
• Nintendogs + Cats: Golden Retriever & New Friends
• Nintendogs + Cats: French Bulldog & New Friends
• Nintendogs + Cats: Toy Poodle & New Friends
• Super Street Fighter IV: 3D Edition
• The Sims 3
• PES 2011 3D - Pro Evolution Soccer
• LEGO Star Wars III: The Clone Wars
• Ridge Racer 3D
• Super Monkey Ball 3D
• Samurai Warriors: Chronicles
• Asphalt 3D
• Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars
• Tom Clancy's Splinter Cell 3D
• Rayman 3D
Er staan wat previews op http://www.n1ntendo.nl/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Redah het volgende:
Weet iemand of er ergens al wat (p)reviews van bovenstaande games te vinden zijn?
Die game gaat ook zeker wel mee uit de winkel samen met m'n 3DS, ik ben alleen niet zo van fan het overal Mii's in stoppenquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
En trouwens, hoe kun je dit nou niet tof vinden:
Nee joh gekkie! Je schiet geen kogel af!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:29 schreef lizardtattoo het volgende:
Hmm ik moet bekennen dat ik me nooit in de serie verdiept heb, de naam associeerde ik met flight combat en daarom heb ik er dus verder niet naar gekeken. Maar dit ziet er toch wel tof uit
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh gekkie! Je schiet geen kogel af!Dit is serene rust op het mooie Wii Sports Resort eiland.
Nog even voor op de nieuwe pagina dan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:53 schreef msnk het volgende:
[..]...
Toch maar kijken straks op een kompjoeter dan.
Wat ik me af vraag; dat onderste scherm van de 3DS, is dat nou gewoon exact hetzelfde scherm als het scherm van de DS? En, werkt het touchscreen ook op dezelfde manier? Dus gemaakt voor een pennetje, maar niet voor een groot oppervlak zoals je vinger?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef remcheese het volgende:
Zo, net terug van het event!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Streetfighter en Doa speelden als een trein! waarbij Streetfighter het mooiste was en DOA het lekkerste weg speelde.
Pes was de mooiste speelbare game, de mensen hebben echt "volume"zoals jij en ik, totaal niet te vergelijken met poppetjes zoals het nu zijn in voetbalgames.
Asphalt en Ridge racer, beide mooie games, maar ik kende de banen al uit mn hoofd
Pilotwings is mooi, maar helaas wel dat Wuhu eiland wat we al uit ons hoofd kennen van de wii sport resort. (geen idee of er meer "maps"inzitten, kon de dame ook niet zeggen)
KID icarus deed qua gameplay denken aan space harrier in de vlieg delen.
De loop delen waren wat lastig voor mij als linkshandige gamer.
Ik vond wel dat het 3d effect hier het mest opviel omdat je zo hard vooruit vliegt
Resident evil ziet er leuk uit maar was geen reet aan, het was gewoon 2 minuten zo veel mogelijk monsters killen met die vreselijke Resident Evil besturing.
[ afbeelding ]
Nintendogs.... Tsja... Het is nintendogs 2.0. Het ziet er erg goed uit,
maar ik ben
1 geen meisje en 2 geen 7 meer en daarmee zeker niet de doelgroep.
Sims 3ds: je kon alleen een poppetje maken, Introscherm zag er uit als een ouderwetse kijkdoos, erg mooi gedaan.
Je kon trouwens je poppetje ook een hoofd geven door je foto te maken maar het was te donker in de zaal om het echt goed te kunnen doen.
En dan natuurlijk Zelda..
Zelda, wat zie jij er sfeervol uit zeg. Je ziet alleen aan de wat hoekige wereld dat het een oude game is maar poeh poeh, het druipt er weer vanaf qua stijltje.
[ afbeelding ]
Overall: dat 3D is echt bizar goed! het is beter dan ik had gedacht en de 3ds is qua graphics zeker wel heel erg mooi. en echt: Seeing IS believing.
De Nintendo dames zeiden dat ze vanaf half februari met de 3ds op tournee gaat door nederland, zoals Maurice zou zeggen: ik zeg, doen!
Het verbaasde mij vooral dat het zo vreselijk scherp beeld was in 3d!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik was er gister ook, en het was echt heel erg mooi. Het zag er prachtig uit en het was heel erg gezellig. 3D effect werkt echt goed.
Inderdaad, had ik ook niet verwacht. Moest even 2 keer goed kijken om er zeker van te zijn dat het scherp was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef remcheese het volgende:
[..]
Het verbaasde mij vooral dat het zo vreselijk scherp beeld was in 3d!
Dat had ik dus echt niet verwacht.
Is dat geen collector's item nuquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:49 schreef Jesse_ het volgende:
En laten we deze niet vergeten:
[ afbeelding ]
Net gekeken maar ben niet zo onder de indruk of zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog even voor op de nieuwe pagina dan!
De oudere SC-games zijn veel passiever. Echt minutenlang in het donker zitten. Ik vond die nooit leuk en de laatste op 360 wel aardig. Hou daar dus rekening meequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef pugehenis het volgende:
van de launch games vind ik alleen splinter cell interessant, heb overigens alleen die van op de xbox 360 gespeeld dus niet de oudere versies. Dus misschien heb ik een verkeerd beeld van dat spel.
Het is grafisch misschien niet de meest indrukwekkende game, maar we zitten pas in de launchperiode natuurlijk. Veel ports ook nog en dan is een nieuwe game in een geliefde franchise wel fijn. Heerlijk chill gamen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Net gekeken maar ben niet zo onder de indruk of zo
Maar dat is natuurlijk altijd tricky met DS games, dat was met TWEWY ook zo; die spellen zien er in het echt bijna altijd veeeeeeeeuuuul beter uit
Alleen kan Google mij hier verder geen informatie over verschaffen. Het enige wat ik tegenkom is een thread op een forum waarop men denkt dat er enhancements voor de 3DS in Pokémon Black & White zitten.quote:A. The 3DS will be backwards compatible with all DS and DSi games. Those games will not be able to display imagery in 3D despite being used on the 3DS. However, some games, most notably Pokémon Black & White, will gain some enhanced functionality when played on the new system. These cases should be considered extremely rare, however.
Ik las het ook al op Serebii. Er zitten enhancements in voor DSi, maar verder is er nog niks bekent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef Redah het volgende:
Ik las op IGN onder het kopje "Can I play my old games?" de volgende tekst:
[..]
Alleen kan Google mij hier verder geen informatie over verschaffen. Het enige wat ik tegenkom is een thread op een forum waarop men denkt dat er enhancements voor de 3DS in Pokémon Black & White zitten.
Heeft iemand hier wat meer concrete informatie over?
Eentje is WPA ondersteuningquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:06 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik las het ook al op Serebii. Er zitten enhancements in voor DSi, maar verder is er nog niks bekent.
denk niet dat ik voor mijn oude nintendo ds (de eerste versie) nog iets krijg, ontzettend veel krassen op het onderste scherm, en het bovenste stuk zit nog maar aan 1 kant vastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:11 schreef Stephan1237 het volgende:
De prijs is 249 bij Game-mania , dus ik denk dat dat de adviesprijs is. Je krijgt wel een goedkopere 3DS als je je oude DS/DSL/DSI/DSI XL inlevert. Kan oplopen tot 100 euro korting
Net het foldertje binnen van game-mania
Je kan het proberen. Je krijgt voor de oude DS volgens mij 50 euro terug als je de 3DS kooptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef pugehenis het volgende:
[..]
denk niet dat ik voor mijn oude nintendo ds (de eerste versie) nog iets krijg, ontzettend veel krassen op het onderste scherm, en het bovenste stuk zit nog maar aan 1 kant vast
En alles moet compleet zijn met doos.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef pugehenis het volgende:
[..]
denk niet dat ik voor mijn oude nintendo ds (de eerste versie) nog iets krijg, ontzettend veel krassen op het onderste scherm, en het bovenste stuk zit nog maar aan 1 kant vast
nee inderdaad ik wil die DS alleen voor de remake van zelda XDquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Jesse_ het volgende:
Je gaat je oudeDS
toch niet weg doen?
Wat ga jij ermee doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Jesse_ het volgende:
Je gaat je oudeDS
toch niet weg doen?
Nog maar 36 dagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goh, Maart is al dichtbij, ik heb echt het idee dat het helemaal niet lang heeft geduurt, het wachten.
3DS + Pilotwings op dag één. Ben zo'n 260 euro kwijt denk ik dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef Redah het volgende:
[..]
Nog maar 36 dagen
Wat schatten jullie zo ongeveer kwijt te zijn bij de aanschaf van je 3DS? Hou je het bij 1 game, meer?
Jij gaat je oude DS inleveren dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3DS + Pilotwings op dag één. Ben zo'n 260 euro kwijt denk ik dan.
Voor mij waarschijnlijk Sims 3 of DOA. Hoop dat er een Harvest Moon uitkomt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Aan de 3DS zelf ben ik geen geld kwijtmaar qua games ben ik er nog niet uit. Eigenlijk zit er bij de launchgames niets van mijn gading. Maar ja, zo'n apparaat winnen
en dan drie maanden in de kast leggen tot er wel toffe games komen is ook weer zo wat. Dus zal het toch wel Pilotwings of Sims 3 worden. Of misschien wel allebei, ik ben begin april jarig
Professor Layton, Zelda, Animal Crossing en Hollywood Crimes komen er in ieder geval
Had de vorige pagina niet helemaal uitgelezen dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:48 schreef msnk het volgende:
En is er nu wel een definitieve EU line-up bekend?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Writersright het volgende:
http://uk.ds.ign.com/articles/114/1148348p1.html
Lanceertitels 3DS:
PilotWings Resort
Nintendogs + Cats: Golden Retriever & New Friends
Nintendogs + Cats: French Bulldog & New Friends
Nintendogs + Cats: Toy Poodle & New Friends
Super Street Fighter IV: 3D Edition
The Sims 3
PES 2011 3D - Pro Evolution Soccer
LEGO Star Wars III: The Clone Wars
Ridge Racer 3D
Super Monkey Ball 3D
Samurai Warriors: Chronicles
Asphalt 3D
Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars
Tom Clancy's Splinter Cell 3D
Rayman 3D
¤0 dus, totdat ik weet wanneer de goede games uitkomen kan ik hier dan ook niets zinnigs over zeggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef Redah het volgende:
Wat schatten jullie zo ongeveer kwijt te zijn bij de aanschaf van je 3DS? Hou je het bij 1 game, meer?
Nee, ik koop 'm met korting.quote:
Nintendogs is écht niet de moeite... Ik was hyped toen hij voor DS uitkwam maar na twee weken ben je er he-le-maal klaar mee. Echt heel saai. Pokemon moet je niet meetellen bij je 3DS uitgaven. Het valt wel mee dus, 3DS + Pilotwings + Monkey Ball = 350 euro. Heb ik zo even 100 euro voor je bespaard! Graag gedaan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef Redah het volgende:
Hmmm... Ik kom met de 3DS, Pilotwings, Super Monkey Ball, Nintendogs & Pokemon Black (of White) toch zo tegen de 450 Euro aan
Nouja, Pokemon koop ik samen met mijn 3DS, dus het zal als één PIN-transactie van m'n bankrekening af gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendogs is écht niet de moeite... Ik was hyped toen hij voor DS uitkwam maar na twee weken ben je er he-le-maal klaar mee. Echt heel saai. Pokemon moet je niet meetellen bij je 3DS uitgaven. Het valt wel mee dus, 3DS + Pilotwings + Monkey Ball = 350 euro. Heb ik zo even 100 euro voor je bespaard! Graag gedaan!
Pokemon moet je bij z'n release kopen. Dat maakt de resterende weken tot de release dragelijker om te wachten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef Redah het volgende:
[..]
Nouja, Pokemon koop ik samen met mijn 3DS, dus het zal als één PIN-transactie van m'n bankrekening af gaan
quote:The Nintendo 3DS Doesn’t Want Your Nintendo Point Cards, Sorry
Nintendo Points are Nintendo's virtual currency for the Wii and the DSi. Players can purchase point cards or charge them on their credit card. You might have some left over prepaid point cards you're hoping to use on the upcoming Nintendo 3DS. Tough crap.
Current Nintendo Points cannot be used on the Nintendo 3DS. On the company's Japanese site, Nintendo notes, "Prepaid Nintendo point cards cannot be used with the Nintendo 3DS. Prepaid point cards that can be used with the 3DS will go on sale at a later date."
This doesn't necessarily render current prepaid cards useless as Nintendo will continue to support the DSiWare and WiiWare Stores. Separate prepaid cards for the 3DS? It does make everything into an enormous pain in the butt.
quote:NINTENDO REVEALS LAUNCH-DAY LINEUP OF 18 NINTENDO 3DS GAMES
With More Than 30 Games Total Launching by Early June, There's Something for Everyone
REDMOND, Wash., Feb. 22, 2011 On day one, new Nintendo 3DS owners will have plenty of video games to keep them busy. Nintendo and its third-party publishing partners have made sure that people who buy a system on March 27 will be able to choose from a variety of experiences that leverage the system's new features. A steady and diverse stream of games of all kinds will keep the fun going, with more than 30 Nintendo 3DS games total launching before the E3 Expo in early June.
"Seeing 3D visuals without the need for special glasses is just one aspect of Nintendo 3DS," said Nintendo of America President Reggie Fils-Aime. "The real test of any system is whether the games and applications draw you in and keep you engaged. Through the launch window and beyond, Nintendo 3DS delivers."
On March 27, new Nintendo 3DS owners will be able to choose from the following Nintendo-published games, each available at a suggested retail price of $39.99:
› Pilotwings Resort, an aerial adventure featuring airplanes, hang gliders and rocket belts. Players soar above tropical Wuhu Island in 3D as they complete missions or snap pictures.
› Steel Diver, a submarine game that involves strategy and combat. The 3D visuals give players the sensation that they are looking into a miniature aquarium as they control the sub's speed, depth and pitch, and fire torpedoes.
› nintendogs + cats, a game that lets players interact with realistic puppies and kittens in a variety of fun ways. There are three versions of the software, each with different starting breeds: French bulldog, toy poodle and golden retriever. But in each version players can unlock and enjoy more than 20 different breeds.
Other Nintendo 3DS games in the works for 2011 from Nintendo include The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D, Star Fox 64 3D, Kid Icarus: Uprising and new installments in the Mario Kart series.
Third-party publishers also have a strong slate of games ready to go on March 27. These include:
› Super Street Fighter® IV 3D Edition from CAPCOM
The Sims 3 from EA CANCELLED
› Madden NFL Football from EA SPORTS
› Pro Evolution Soccer 2011 3D from Konami Digital Entertainment, Inc.
› LEGO® Star Wars® III: The Clone Wars from LucasArts
› RIDGE RACER® 3D from NAMCO BANDAI Games America Inc.
› Super Monkey Ball 3D from SEGA
› BUST-A-MOVE UNIVERSE from Square-Enix, Inc.
› SAMURAI WARRIORS®: Chronicles from TECMO KOEI AMERICA Corp.
› Asphalt 3D from UBISOFT
› Combat of Giants: Dinosaurs 3D from UBISOFT
› Rayman® 3D from UBISOFT
› Tom Clancy's Ghost Recon® Shadow Wars from UBISOFT
Nintendo 3DS also comes pre-loaded with a variety of fun games, applications and features, such as the Nintendo 3DS camera, which can be used to take photos in 2D and 3D as well as be used in other games and applications. For instance, the built-in Face Raiders game asks users to shoot at funny depictions of their own photographed faces, while the Mii Maker application lets gamers use the camera to take a picture of a person and have an automatic Mii character created. The system also comes with six AR Cards, which, when viewed through the outer cameras, bring to life fun and interesting animations and images. For example, when used with nintendogs + cats, users might see their puppies or kittens sitting on their coffee tables or in the palms of their hands. With Nintendo 3DS Sound, users can enjoy sound-manipulation tools or rock out with their Nintendo 3DS system while listening to their MP3 or AAC music files.
Nintendo 3DS is also able to play nearly every game in the massive Nintendo DS library, except those that require use of a secondary Game Boy Advance slot.
For more information about Nintendo 3DS, visit http://www.nintendo3ds.com.
About Nintendo: The worldwide pioneer in the creation of interactive entertainment, Nintendo Co., Ltd., of Kyoto, Japan, manufactures and markets hardware and software for its Wii home console and Nintendo DS family of portable systems. Since 1983, when it launched the Nintendo Entertainment System, Nintendo has sold more than 3.5 billion video games and more than 577 million hardware units globally, including the current-generation Wii, Nintendo DS, Nintendo DSi and Nintendo DSi XL, as well as the Game Boy, Game Boy Advance, Super NES, Nintendo 64 and Nintendo GameCube systems. It has also created industry icons that have become well-known, household names such as Mario, Donkey Kong, Metroid, Zelda and Pokémon. A wholly owned subsidiary, Nintendo of America Inc., based in Redmond, Wash., serves as headquarters for Nintendo's operations in the Western Hemisphere. For more information about Nintendo, please visit the company's website at http://www.nintendo.com.
Maar dan heb ik er al eentjequote:
Enschede 2e keus?quote:
Volgens mij volgen er nog meer data.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef Redah het volgende:
[..]
Verdomme weer 10x in de Randstad maar niet naar Limburg komen. Bedankt, Nintendo.
3DS is niet voor niets regio-lockedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef Redah het volgende:
[..]
Verdomme weer 10x in de Randstad maar niet naar Limburg komen. Bedankt, Nintendo.
Met dit soort grappen moet ik nu echt voorzichtig zijn nu ik in Limburg werk, maar het kriebelt altijd enormquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3DS is niet voor niets regio-locked
Pilotwings sowieso. Misschien Monkey Ball als de reviews me vertellen dat de singleplayer volwaardig is en Monkey Target terugkeert naar zijn Cube-vorm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:41 schreef Writersright het volgende:
Nog 4 weken. wie koopt welke launchgames?
Even je Limburg-opmerking negerend... Was Monkey Fight maar zoals op de Gamecubequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pilotwings sowieso. Misschien Monkey Ball als de reviews me vertellen dat de singleplayer volwaardig is en Monkey Target terugkeert naar zijn Cube-vorm.
Stiekem zou die best gewoon geport mogen worden ja... De eerste Monkey Ball is geweldig. Nog steeds!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef Redah het volgende:
[..]
Even je Limburg-opmerking negerend... Was Monkey Fight maar zoals op de GamecubeHoeveel avonden ik daar niet met 3 vrienden aan gespendeerd heb
Dat vertalen kost tijd hč?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:54 schreef gamefreek het volgende:
Kan ik in ieder geval weer 2 jaar opscheppen over mijn 3DS voordat hij in Limburg uitgebracht wordt
quote:And You Thought Your 3DS Launch Lineup Was Lacking
When the 3DS launches in the US, there will be sixteen games available. In Europe, there will be thirteen. In Japan, there will be eight. In Australia? Think less.
Only a single Nintendo title will be available when the handheld launches on March 31, and that is Nintendogs + cats. It will be joined by Super Street Fighter IV, Pro Evolution Soccer 3D, Super Monkey Ball 3D and LEGO Star Wars III.
That's five games. Despite launching half a week later than the US. Steel Diver and Pilotwings Resort, two Nintendo games making launches elsewhere, are listed only as being "the next two Nintendo 3DS titles due for release with dates still to be confirmed".
Third-party games like Rayman 3D, Ridge Racer and Ghost Recon are listed only as "coming soon".
People used to regard the Aussie Dreamcast launch lineup, which featured only nine games (none of them from Sega), as the worst ever. For a future console to beat the 3DS, it will have to ship with live scorpions inside the box.
quote:Winning Eleven 3DS Soccer (3DS, Konami): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)
Sengoku Musou Chronicle (3DS, Koei): 9 / 9 / 8 / 8 - (34/40)
Shangai 3D Cube (3DS, SunSoft): 7 / 7 / 7 / 5 - (26/40)
Super Street Fighter IV 3D Edition (3DS, Capcom): 9 / 8 / 8 / 9 - (34/40)
Super Monkey Ball 3D (3DS, Sega): 9 / 8 / 8 / 7 - (32/40)
Tobidasu! Puzzle Bobble 3D (3DS, Square Enix): 6 / 6 / 6 / 6 - (24/40)
Ridge Racer 3D (3DS, Bandai Namco): 8 / 8 / 7 / 9 - (32/40)
Layton Kyouju to Kiseki no Kamen (3DS, Level 5): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)
Combat of Giants: Dinosaurs 3D (3DS, Ubisoft): 6 / 6 / 6 / 6 - (24/40)
Nintendogs + Cats (3DS, Nintendo): 10 / 9 / 9 / 10 - (38/40)
Zeg! Ben je omgekocht door Koei ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef lizardtattoo het volgende:
Hee je vergeet de review van Pilotwings
3 / 3 / 3 / 3 (12/40)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Effe terugpesten voor die Sims=cancelled opmerking
Hier ook voor de blauwe..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:26 schreef Blaetman het volgende:
Nog een dagje werken en dan word ik wakker voor de 3DS launch
Ik ga er geen game bijkopen denk ik lol. Hoop dat die AR games langer dan een middag tof zijn... Anders moet ik toch nog Layton gaan kopen waarschijnlijk
Ik ga ook maar voor aqua blue denk ik...Voor welke kleuren gaat men hier?
Agree, ik vind dat zwarte erbij ook niet mooi, maar die hele zwarte is weer zo saai dus naja ..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Redah het volgende:
Cosmo Black
Ik vind jammer aan de blauwe variant dat er zoveel verschillende kleuren in zitten. De zwarte bovenkant snap ik niet. Die hadden ze toch ook wel donkerblauw kunnen maken?
Die bestaat ook uit drie kleurenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Agree, ik vind dat zwarte erbij ook niet mooi, maar die hele zwarte is weer zo saai dus naja ..
Ik heb hem gewoon bij bart smit op de site gereserveerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ben de eerste bij m'n lokale Bart Smit op de reserveringslijst.
Ik had verwacht dat er meerdere voor me zouden zijn. Had ik met de Wii ook.
Dan kon je het 3D niet zien en daarvoor is hij nou zo bijzonder!!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Redah het volgende:
Cosmo Black
Ik vind jammer aan de blauwe variant dat er zoveel verschillende kleuren in zitten. De zwarte bovenkant snap ik niet. Die hadden ze toch ook wel donkerblauw kunnen maken?
Je mocht willen dat je zo`n 260 euro kwijt bent. Het is zoiezo meer dan 290 euro.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3DS + Pilotwings op dag één. Ben zo'n 260 euro kwijt denk ik dan.
Of ik meer games koop weet ik nu nog niet, dat hangt een beetje af van wat ik nog te spelen heb voor DS (Layton 3, Dragon Quest VI, Pokemon Black) en de reviews. Ik heb bijvoorbeeld ook wel interesse in Monkey Ball, maar ik wil een volledige maingame met voldoende levels, geen mini-game verzameling.
De enige game die ik sowieso NIET koop in Sims 3. Dat is echt een heel brakke game, slechte controls, slechte graphics, slecht geluid. Echt heel stom!
Ik heb een verkocht voor 80 euro via marktplaats.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan het proberen. Je krijgt voor de oude DS volgens mij 50 euro terug als je de 3DS koopt
Mooi dat jij weet hoeveel ik ga betalen voor mijn 3DSquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef tomtank het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zo`n 260 euro kwijt bent. Het is zoiezo meer dan 290 euro.
Ik ben ook maar even bij Play-Asia langs geweest... Wilde een Hori softcase en Hori screenprotectors hebben. Kosten bij consoleshop.nl (CoolBlue) 24 Euro, en bij Play-Asia nog geen 8... En waarschijnlijk nog eerder binnen ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb alvast mijn hoesje besteld![]()
OMFG.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
3DS is regiovrij voor normale DS games. Verschillende Japanse gamers hebben US DS spellen getest en dat werkt. De DSi enhanced games werken uiteraard niet uit een andere regio.
Augmented Reality kaartjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:The 3DS weighs 230 grams (8.1 oz), and the DSi weighs 214 grams (7.5 oz). It's a comfortable weight.
Vertel ons meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:26 schreef Blaetman het volgende:
Kep de mijne vanmiddag opgehaald rond 15:00 tijd, er stond nog een kleine rij met mensen die een DS gingen kopen. Ze hadden echt een sick grote voorraad, pre-order was niet nodig.
Tot nu toe ben ik aangenaam verrast door de hoeveelheid content die er al op de ds aanwezig is bij aankoop. Er zitten minigames in het mii plaza, augmented reality kaarten, faceraiders, etc.
Heb nog geen spel, jammer was ook dat er nog geen demo's oid te downloaden waren bij de 3DS paal van de yodobashi.
Ben erg benieuwd of er snel veel mii's naar m'n plaza zullen komen via streetpass.
Ik laat de video's over aan andere partijenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel ons meer
Hoe zijn de AR games? Kan je er video's van maken en hier posten?
Hoe is de batterijduur? Hier al een indicatie van?
Nog extra's die je hebt ontdekt?
Dat is toch wel kickquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:05 schreef Blaetman het volgende:
[..]
In AR games kun je ook nieuwe games unlocken, das wel leuk.
Ik ga bij launch voor Dead or Alive, Resident Evil en misschien nog eentje, maar dat wordt nog ff kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef Pheno het volgende:
Na tig keer dat ding gespeeld te hebben wil ik er ook 1. Ridge Racer, Street Fighter IV, Lego Pirates zijn echt geniaal op de 3DS
Dat zijn dus geen launchgames.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga bij launch voor Dead or Alive, Resident Evil en misschien nog eentje, maar dat wordt nog ff kijken
Ridge Racer echt goed? Vond het er nogal slecht uitzien persoonlijk
Succes bij het zoeken tijdens de launch in Nederlandquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga bij launch voor Dead or Alive, Resident Evil en misschien nog eentje, maar dat wordt nog ff kijken
Ridge Racer echt goed? Vond het er nogal slecht uitzien persoonlijk
quote:Nintendo 3DS-software verkrijgbaar vanaf 25 maart
Pilotwings Resort
nintendogs + cats Golden Retriever & New Friends
nintendogs + cats French Bulldog & New Friends
nintendogs + cats Toy Poodle & New Friends
Super Street Fighter IV 3D Edition
De Sims 3
PES 2011 3D Pro Evolution Soccer
LEGO® Star Wars III The Clone Wars
RIDGE RACER 3D
Super Monkey Ball 3D
SAMURAI WARRIORS: Chronicles
Asphalt 3D
Tom Clancy's Ghost Recon® Shadow Wars
Tom Clancy's Splinter Cell® 3D
Rayman ® 3D
Afhankelijk van je forum settings zijn deze ook terug te vinden op pagina's 1 en/of 2 van dit topic.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Succes bij het zoeken tijdens de launch in Nederland
Ik heb het persbericht weer even in mijn mailbox gezocht:
[..]
mijn mail was een zekerheidjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Afhankelijk van je forum settings zijn deze ook terug te vinden op pagina's 1 en/of 2 van dit topic.
Klinkt erg Japan. Die mensen zijn erg early adaptors, terwijl de rest van de wereld altijd erg terughoudend is ("laat er maar eerst games voor komen"). Grappig verschil. Ik heb geen pre-order lopen bijvoorbeeld, want dat ding raakt hier echt niet uitverkocht, sure about thatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef Noppie2000 het volgende:
En hij is alweer uitverkocht: http://www.nintendoeverything.com/61325/
Xbox 360 en Wii waren ook volop verkrijgbaar inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt erg Japan. Die mensen zijn erg early adaptors, terwijl de rest van de wereld altijd erg terughoudend is ("laat er maar eerst games voor komen"). Grappig verschil. Ik heb geen pre-order lopen bijvoorbeeld, want dat ding raakt hier echt niet uitverkocht, sure about that
ik sprak laatst mijn oude werkgever erover (dixons), die verwacht door de prijs ook geen lege schappen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt erg Japan. Die mensen zijn erg early adaptors, terwijl de rest van de wereld altijd erg terughoudend is ("laat er maar eerst games voor komen"). Grappig verschil. Ik heb geen pre-order lopen bijvoorbeeld, want dat ding raakt hier echt niet uitverkocht, sure about that
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel mensen hebben gezegd dat je alleen een acquarium effect kan krijgen met de 3DS, maar er steken dus ook regelmatig objecten uit het scherm.
Mii exported als jpg
Mii exported als barcode
Hier volgt 1 plaatje van Faceraiders en 2 plaatjes van de AR fishing game, kan als spoiler ervaren worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n 1e mattie gescoord via streetpass! Dat was snel. De ds houdt ook nog bij hoeveel keer je iemand tegenkomt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Blaetman op 27-02-2011 09:36:43 ]leven als een koning
Er te weinig van fabriceren om zo kunstmatig het te doen lijken alsof ze uitverkocht zijn. Ze lijken wel Applequote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xbox 360 en Wii waren ook volop verkrijgbaar inderdaad
Er zijn ook wel genoeg 3DS-en om op launch een unit te halen, maar dan moet je vroeg gaan denk ik. Kan me niet voorstellen dat je een Wii op launch had, en niet om 9u voor de winkel moest staan?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er te weinig van fabriceren om zo kunstmatig het te doen lijken alsof ze uitverkocht zijn. Ze lijken wel Apple
Ik heb op launch gewoon een Wii kunnen halen hoor
Het scheelt dat ik niet in de Randstad woon denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn ook wel genoeg 3DS-en om op launch een unit te halen, maar dan moet je vroeg gaan denk ik. Kan me niet voorstellen dat je een Wii op launch had, en niet om 9u voor de winkel moest staan?
Dat zou een reden kunnen zijn...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik niet in de Randstad woon denk ik
True. Ik twijfel tussen blauw of rood.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blauw is toch wel echt super mooi!
Hier in het uiterste zuiden waren de MediaMarkten, Dixons, speelgoedwinkels etc. anders allemaal binnen een uurtje door hun Wii's heenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:09 schreef Pheno het volgende:
Het scheelt dat ik niet in de Randstad woon denk ik
Ze willen natuurlijk dat de 3DS goed verkoopt dus gooien ze de prijs van de dsi vast niet omlaag!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Skonk het volgende:
Kan ik binnenkort een prijsdaling voor de DSi verwachten omdat de 3DS er aan komt, of is dat ijdele hoop?
Nee, omdat de spellen ontworpen zijn voor de 3DS, en de DS dat gewoon niet aankan. Ben ik erg blij mee, want anders zouden 3DS games gewone DS zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef tomtank het volgende:
[..]
Dat hebben ze expres gedaan omdat mensen dan perse een 3DS moeten kopen.
Negeren? Wie?quote:
Vroeger, toen er nog mods waren, werden dit soort klapjosti's gewoon ge-edit en geband.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja
* RaymanNL schuilt achter Roy
Maargoed, ik negeer hem maar.
Tomtank knakker.quote:
Ohwja, Pokémon komt ook nog uit, een beetje mosterd naar de maaltijd, maar ik koop het wel, en speel het nog even een maandje op m'n DSiquote:Vrijdag nog maar even snel Pokémon scoren voordat hier alles dicht gaat i.v.m. carnaval
Vroeger ja, toen was alles beterquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog mods waren, werden dit soort klapjosti's gewoon ge-edit en geband.
quote:
Zo goed is PilotWings!quote:One thing is clear, the 3D's hold over people varies. A spot check in the office had some colleagues struggling to adjust, others took to it instantly, one even found the effect brain-scrambling, complaining of a headache in the aftermath of a Pilotwings session.
That didn't stop him asking when he could get one. If anything was universal, it was the excitement, the beaming, gobsmacked reaction even from people with little interest in video games.
Ik vond hem minder, maar dat was een vroege demo. Van de week maar even bij Nintendo langs om te kijken of het wat is gewordenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
UK The Telegraph:
[..]
Zo goed is PilotWings!
Zeg dan ff tegen ons hoe hetis geweest.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond hem minder, maar dat was een vroege demo. Van de week maar even bij Nintendo langs om te kijken of het wat is geworden
Dit is het algemene 3DS topic, past prima hierquote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef tomtank het volgende:
Open is een nieuwe topic. Dit wordt onduidelijk
Dat is toch wel Awesomequote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Gamefaqs het volgende:
Printing out larger AR cards. Check this out....
Gonintendo.com it's on the first few pages. People are printing out larger versions of the cards and getting pics lifesize of Samus and Mario in their living rooms. Just thought it was cool. I wonder if you can print out photos from the 3ds. It would be cool taking photos with them beside you.
http://www.youtube.com/user/aegaegaeg
Open = een nieuw topicquote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef tomtank het volgende:
Open is een nieuwe topic. Dit wordt onduidelijk
Nou ja, ik heb hier wel een "normaal/open" bij dit topic, maar ik denk niet dat ie dat heeft bedoeld.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Open = een nieuw topicWie is er nou onduidelijk...
Weheheheehehehequote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hier wel een "normaal/open" bij dit topic, maar ik denk niet dat ie dat heeft bedoeld.
Dan neem je 'm toch lekker niet tijdens de launch? Doe ik ook niet met zulke boutgames.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef Fnx2 het volgende:
Ik ben nog lang niet overtuigd.. Er zit geen enkele (launch of latere) game bij die me interesseert..? Waarom bijv. geen nieuwe Zelda bij de launch? Die ocarina of time kennen we onderhand nou wel..
Pokemon zal pas in 2012 komen, als het niet later is. B/W is net uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Animal Crossing![]()
Als er ook nog een Pokémon game komt, dan moet ik dit dure kreng hebben
Beter dan ik had verwacht, maar nog steeds niets voor mijquote:Once you penetrate beyond the first few hours of torpid "Basic" races and start earning the praise continually heaped on you regardless by the game's obsequious announcer lady, this is a Ridge Racer experience that could be unlike any other. It has the pace, it has a solid structure and it has a new edge thanks to that magic 3D slider.
So it's just a shame that it doesn't have much new content to back that up. Even a dozen new tracks among the many dozens of recycled ones would have been exciting, but this time at least it was not to be. Instead we're given 3D-enhanced renditions of all our old favourites.
Ah well. The point should be that once Ridge Racer 3D gets going it's as horribly satisfying as any in recent memory. In fact, following a few hours' initial play, I found myself inquiring of our reviews editor whether it would be reasonable to "borrow" our Japanese 3DS to "verify my findings" over the next few days/weeks/years. And if I can't bring myself to part with it despite having logged a bottle-pissing World of Warcraft obsession's worth of time on Ridge Racers 1-7 and the handheld spinoffs, the old magic must still be working.
8/10
Zijn er nu nog mensen die twijfelen?quote:Everything's delivered with a railway-model prettiness, and from the orange bloom of sunset to the little animated details like the way the your Miis bob their heads when they're piloting the Rocket Belt the game's familiar setting manages to provide you with plenty of nice things to look at.
You could wish for more aircraft or a greater range of environments, perhaps, but Pilotwings ultimately hits an enjoyable sweet spot. It's intricate enough to encourage mastery, and roomy enough to tempt you back after the main event, while the skilfully simple presentation makes it perfect for demonstrating your latest gadget's 3D capabilities.
And, for more elderly players, it's nice to see that the spirit of the SNES survives. As an updating of an old favourite, this is a lovely piece of work; as a friendly shoving-off for a strange new handheld, it's wonderfully judged.
8/10
Ik. Ik ben toch bang dat het m'n SNES en N64 ervaring gaat verpesten... Ik vond het zo stoer om met die poppetjes door steden te vliegen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er nu nog mensen die twijfelen?
Extra foto, omdat het kanquote:Major changes from 1.1.0-1J updates to
improved system stability
More comfortable way to enjoy, and will improve the overall stability of the system.
Since when updating communications capabilities
We extend some of the ability to receive data, such as Oshirase.
Improved network connectivity
And other wireless Internet access in some Nintendozon, sometimes can not communicate it made measures.
"3D images of live music, " added
Delivering music is "Super Mario Brothers Theme" in, O. Kondou Hiroshi was responsible for the Super Mario series composer (piano) is playing with studio musicians.
quote:It's hard to see Super Street Fighter IV on 3DS becoming a serious alternative for high-level players, but no-one really expected it to. That Capcom gets so close is a tremendous achievement, and while let down on occasion by the awkwardness of the control layout, the game makes up for this through its innovation, depth, style and the endless joy of a fireball in the chops.
A great start for Capcom on 3DS, then, and further proof there's life in the old quarter-circle yet.
8/10
De Raccoon tail van super mario bros. 3 in het logo!quote:
OMFGOMFGOFMGOMFGOMFGOMFGOMOFGM.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda, juni.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook nog eens 3Dquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMFGOMFGOFMGOMFGOMFGOMFGOMOFGM.
Dit ziet er goed uit.
Al doet het 3D het voor geen meter op mijn ogen, in huis komt 'ie toch wel omdat ik anders alle nieuwe games mis loopquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef arucard het volgende:
ik wil eerste wel eens zien hoe dat 3d eruit ziet.
Niet zo vreemd. Spellen zijn maar op één systeem te gebruiken en er zijn bijvoorbeeld nooit aanbiedingen...quote:Nintendo: WiiWare en DSiWare zijn een teleurstelling
Nintendo-topman Satoru Iwata heeft toegegeven dat de resultaten van WiiWare en DSiWare, de downloadwinkels voor de Nintendo Wii en DSi, een teleurstelling zijn. Dit liet hij weten tijdens de Game Developers Conference in San Francisco.
“Tot nu toe hebben onze WiiWare- en DSiWare-diensten niet zo goed gepresteerd als verwacht,” aldus Iwata. De downloadwinkels werden respectievelijk in 2008 en 2009 gelanceerd voor de Nintendo Wii en DSi, maar blijven in populariteit duidelijk achter bij Xbox Live Arcade en PlayStation Store. Dit komt vooral omdat weinig gamers hun Wii of DSi aansluiten op het internet.
Volgens de topman zal dit met de komst van de Nintendo 3DS veranderen. Eind mei zal DSiWare ook beschikbaar worden voor de 3DS en hebben gamers de mogelijkheid om hun aankopen op de DSi over te zetten naar de nieuwe handheld.
Daarnaast wordt de eShop gelanceerd. De nieuwe winkel bevat oude klassiekers (de zogenaamde Virtual Console-games) van de Game Boy, Game Boy Colour, GameGear en TurboGrafx en de 3D Classics. Dit zijn nieuwe 3D-uitvoeringen van oude titels. Welke games een nieuw jasje krijgen, is nog niet bekend.
Is het bekend hoeveel systemen Europa totaal krijgt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Frankrijk is niet representatiefIn NL zijn de voorraden bij de winkels die ik bekeken heb in het voordeel van Pilotwings. Deze krijgt ook een prominente plek omdat het van Nintendo zelf is.
Japan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:22 schreef tomtank het volgende:
@ blaetman
Hoe kom je al aan een 3DS????
Dat weet ik niet. Het enige dat ik weet is dat 3DS veel meer voorraad krijgt dan Wii in de eerste maand.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Is het bekend hoeveel systemen Europa totaal krijgt?
Bij de Wii/DS werden systemen op basis van verkoop van oude systemen gebaseerd (Gamecube verkocht vrij slecht in NL => weinig Wii's).
Dat denk ik niet. Er zijn een paar 18+ spellen uitgekomen op de Wii en die zijn allemaal geflopt. Madworld, Red Steel 2, The Conduit etc zijn allemaal prima geweldadige spellen, maar allemaal geflopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef tomtank het volgende:
Nintendo gaat echt goed verkopen als ze meer aandacht voor 18+ spellen zouden besteden.
Ze hebben wel vertrouwen in Rayman zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef lizardtattoo het volgende:
Roy
Als de voorraden in Frankrijk een indicatie zijn, heb je een probleem
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=151806
- 50,000 units of each color
- 150,000 Nintendogs (50K per version)
- 60K Rayman
- 40K Super Street Fighter IV 3d Edition
- 35K PES 2011 and Asphalt 3D
- 30K Sims 3
- 20K Splinter Cell: Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars and Battles of Giants: Dinosaurs
- 17.5K Pilotwings Resort
- 16K Lego Star Wars 3
- 15K Ridge Racer 3D
Omdat ze in het begin zich veel te sterk op de casual markt hebben gericht. Echte gamers werden daardoor gelijk naar de PS3 en 360 getrokken. Er was dus gewoon geen publiek voor de hardcore spellen op de Wii. Maar nu heeft Nintendo een nieuwe kans met de 3DS.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Er zijn een paar 18+ spellen uitgekomen op de Wii en die zijn allemaal geflopt. Madworld, Red Steel 2, The Conduit etc zijn allemaal prima geweldadige spellen, maar allemaal geflopt.
ja inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat ze in het begin zich veel te sterk op de casual markt hebben gericht. Echte gamers werden daardoor gelijk naar de PS3 en 360 getrokken. Er was dus gewoon geen publiek voor de hardcore spellen op de Wii. Maar nu heeft Nintendo een nieuwe kans met de 3DS.
Met echte gamers bedoel je puisterige tieners die bang worden van kleurtjes?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat ze in het begin zich veel te sterk op de casual markt hebben gericht. Echte gamers werden daardoor gelijk naar de PS3 en 360 getrokken. Er was dus gewoon geen publiek voor de hardcore spellen op de Wii. Maar nu heeft Nintendo een nieuwe kans met de 3DS.
Je hoeft jezelf niet te beschrijven!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Met echte gamers bedoel je puisterige tieners die bang worden van kleurtjes?
Gamers die verder kijken dan een paar kiddy titels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tja, Franse roots eyquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze hebben wel vertrouwen in Rayman zeg
Enquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Best lauwquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, niet echt een voertuig natuurlijk. Maakt het niet minder tof overigens.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef tomtank het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet te beschrijven!
OMFG MIJN MACBOOK HEEFT EEN 3D SCHERM. Nu hoef ik geen 3DS meer te halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vierdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ridge Racer en Street Fighter lijken populair, net als Res Evil.
[ Bericht 39% gewijzigd door matthijst op 04-03-2011 00:57:03 ]Haters everywhere but I don't really care.![]()
Tuurlijk is vechten, schieten en racen populair bij Insidegamer leden, had niet anders verwacht. Dat ze allemaal positief zijn over PilotWings vind ik meer bijzonderJammer alleen dat Nintendo nog steeds enkel de demo-versies heeft staan. Daarin lijkt het gewoon minder content te hebben.
Staat Sims 3 nergens trouwens? Ik hoor niemand daarover
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik heb de uitnodiging hier ook liggen om die dingen te zien. Het is geen demoversie van Pilotwings, maar de volledige versie. Dus het is gewoonweg kortquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk is vechten, schieten en racen populair bij Insidegamer leden, had niet anders verwacht. Dat ze allemaal positief zijn over PilotWings vind ik meer bijzonderJammer alleen dat Nintendo nog steeds enkel de demo-versies heeft staan. Daarin lijkt het gewoon minder content te hebben.
Nintendo zal eerst hun eigen games promoten, Sims 3 is zoals je weet van EA
Op elk 3DS-event staat er wel een Pilotwings, maar andermans spullen die Nintendo hier niet uitgeeft zijn vaak foetsie. Of dat ligt aan Nintendo of in dit geval aan EA die vertrouwt op hun eigen PR en franchise, tja, dat laat ik lekker in het midden (al gok ik het laatst).Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Dat commentaar over Hollywood NoirOeeh je moet een verhaaltje lezen en puzzels oplossen. Conclusie: het is kut.
Mijn enige pre-order tot nu toe (38 euro)
[ Bericht 2% gewijzigd door lizardtattoo op 04-03-2011 07:37:30 ]Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P![]()
Ik ga denk ik eerst Sims3 halen. Als hij niet bevalt ruil ik hem om voor Pilotwings. En als hij wel bevalt koop ik Pilotwings alsnog.
----![]()
Op het event begin februari was de sims er wel maar je kon slechts je poppetje maken en naar het introscherm kijken, dat was nou niet echt te gamen..... Misschien dat ze hem daarom nu niet hebben laten zien? (neemt niet weg dat ik die toch wel haal)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trouwens: Ik kan me niet herinneren dat dat Asphalt zo brak liep?
Zouden ze een andere versie in die ds gedrukt hebben ofzo?Giggity giggity giggity!![]()
quote:Nick Ricks, Producer at TT Games, is making a Nintendo 3DS version of Lego Pirates of the Caribbean: The Video Game. Whats interesting is their handheld version for the 3DS is a direct port of the Wii game.
While presenting the portable game, Ricks mentioned the team used the assets from the Wii version for the Nintendo 3DS release. Ricks commented that the Nintendo 3DS has roughly the same power as a Wii and said lighting is actually better on the 3DS.
Being a port, Lego Pirates of the Caribbean: The Video Game for Nintendo 3DS has the same content as the Wii version. Well, with two differences. The game runs in 60 FPS (frames per second) and 30 FPS in 3D mode. The pop out effect from the stereoscopic screen is used to highlight collectables. Lego Pirates of the Caribbean: The Video Game also supports StreetPass with on the fly pirate battles. Think rock-paper-scissors with three kinds of sword strikes (low, mid, and high). StreetPass mode is the only way to unlock certain characters and alternate costumes for Jack Sparrow on the 3DS version.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Grafisch neem ik aan. Over de processor en geheugen is nog niets bekend.quote:When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
zal ik ook doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ga denk ik eerst Sims3 halen. Als hij niet bevalt ruil ik hem om voor Pilotwings. En als hij wel bevalt koop ik Pilotwings alsnog.![]()
Ik vind het nog een beetje vroeg voor een los topic over 3DS games. Als je wil prima, maar probeer dan wat voor de OP te maken. Gebruik bijvoorbeeld wat screens en info van Wikipedia ter info.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef tomtank het volgende:
Pilotwings Resort Nintendo 3DS
Ga hier naartoe als je informatie kwijt wilt over Pilotwings ResortThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
negeer hem maar, is toch een trollquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het nog een beetje vroeg voor een los topic over 3DS games. Als je wil prima, maar probeer dan wat voor de OP te maken. Gebruik bijvoorbeeld wat screens en info van Wikipedia ter info.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991![]()
Wat wil je dan dat hier besproken wordtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef tomtank het volgende:
Pilotwings Resort Nintendo 3DS
Ga hier naartoe als je informatie kwijt wilt over Pilotwings Resort
De game is nog niet uit, meestal heeft een eigen topic pas nut als het of een topper blijkt, of al een populaire franchise is. Ik laat het open, maar ga er maar niet vanuit dat het nu storm gaat lopen aldaarOh, kut OP, geen moeite, ik voel me nu net een tweakermodje, dicht dus
Discussies over spellen kan ook prima in dit topic.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
![]()
Nu 3DS zelf nog
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
![]()
Sleepmode bug.
Werkt misschien ook met huidige DS units, maar dat kan ik niet testen omdat ik er maar één heb nog.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Hoe ziet het eruit als je een DS game speelt op de 3DS? Aangezien dat bovenste scherm groter is geworden.Planetary Intergalactic![]()
2 manieren: opgerekt of de pixels 1:1 laten weergeven In dat laatste geval is het beeld flink kleiner. Kleiner zelfs dan op de originele DS, omdat de pixels kleiner zijn.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Hmm, en hoe ziet het er opgerekt uit?
[edit] Opgerekt natuurlijk
Ik bedoel, hoe lelijk ziet het er opgerekt uit?Planetary Intergalactic![]()
Mijn DS'en blijven gewoon in sleepmode, misschien dat ik het niet goed doe maar het plaatsen van een DS op een andere DS zorgt er niet voor dat de sleepmode opgeheven wordt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleepmode bug.
Werkt misschien ook met huidige DS units, maar dat kan ik niet testen omdat ik er maar één heb nog.Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770![]()
Was al gepost in dit topic: [Nintendo 3DS #4] - Waar we wachten op de prijsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:48 schreef Hypabolik het volgende:
Hmm, en hoe ziet het er opgerekt uit?
[edit] Opgerekt natuurlijk
Ik bedoel, hoe lelijk ziet het er opgerekt uit?Fok!Wormskampioen '09
Ah, thanks. Ziet er niet zo heel slecht uit. Jammer dat het alleen menuschermen zijn die je ziet op die fotosquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Was al gepost in dit topic: [Nintendo 3DS #4] - Waar we wachten op de prijs
Kan je trouwens ook 3D films kijken op de 3DS? En dus zonder bril? Lijkt me wel erg!Planetary Intergalactic![]()
Toch gaat er ergens iets niet goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mijn DS'en blijven gewoon in sleepmode, misschien dat ik het niet goed doe maar het plaatsen van een DS op een andere DS zorgt er niet voor dat de sleepmode opgeheven wordt.
Nu ik het zo probeer gaat mijn DSi wel in sleepmode, raar dat het eerste trucje dan niet werktequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch gaat er ergens iets niet goedFok!Wormskampioen '09
3DS werkt ws net iets anders ofzo. Het schijnt met magneetjes te werken in de covers. Stom dat ik dit pas na 6 jaar DS ontdekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nu ik het zo probeer gaat mijn DSi wel in sleepmode, raar dat het eerste trucje dan niet werkte
Tsja,welke malloot legt nu ook 2 DS consoles op elkaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3DS werkt ws net iets anders ofzo. Het schijnt met magneetjes te werken in de covers. Stom dat ik dit pas na 6 jaar DS ontdek![]()
Gebeurt ook pas echt als ik de DSi op de DS Lite leg, als er 1 mm ruimte is tussen beide staat hij nog gewoon aan.Fok!Wormskampioen '09
Zelda krijgt ook de Master Quest dus. Hoe gaaf.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Toch s ff gecheckt bij Game Mania hier vandaag...
Alle preorders zijn rond en hij verwacht er genoeg te krijgen...
Blauwe 3DS + Ridge Racer + Streetfighter besteld...Haters everywhere but I don't really care.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: