zal ik ook doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ga denk ik eerst Sims3 halen. Als hij niet bevalt ruil ik hem om voor Pilotwings. En als hij wel bevalt koop ik Pilotwings alsnog.
Ik vind het nog een beetje vroeg voor een los topic over 3DS games. Als je wil prima, maar probeer dan wat voor de OP te maken. Gebruik bijvoorbeeld wat screens en info van Wikipedia ter info.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef tomtank het volgende:
Pilotwings Resort Nintendo 3DS
Ga hier naartoe als je informatie kwijt wilt over Pilotwings Resort
negeer hem maar, is toch een trollquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het nog een beetje vroeg voor een los topic over 3DS games. Als je wil prima, maar probeer dan wat voor de OP te maken. Gebruik bijvoorbeeld wat screens en info van Wikipedia ter info.
Wat wil je dan dat hier besproken wordtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef tomtank het volgende:
Pilotwings Resort Nintendo 3DS
Ga hier naartoe als je informatie kwijt wilt over Pilotwings Resort
Mijn DS'en blijven gewoon in sleepmode, misschien dat ik het niet goed doe maar het plaatsen van een DS op een andere DS zorgt er niet voor dat de sleepmode opgeheven wordt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleepmode bug.
Werkt misschien ook met huidige DS units, maar dat kan ik niet testen omdat ik er maar n heb nog.
Was al gepost in dit topic: [Nintendo 3DS #4] - Waar we wachten op de prijsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:48 schreef Hypabolik het volgende:
Hmm, en hoe ziet het er opgerekt uit?
[edit] Opgerekt natuurlijk
Ik bedoel, hoe lelijk ziet het er opgerekt uit?
Ah, thanks. Ziet er niet zo heel slecht uit. Jammer dat het alleen menuschermen zijn die je ziet op die fotosquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:54 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Was al gepost in dit topic: [Nintendo 3DS #4] - Waar we wachten op de prijs
Toch gaat er ergens iets niet goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mijn DS'en blijven gewoon in sleepmode, misschien dat ik het niet goed doe maar het plaatsen van een DS op een andere DS zorgt er niet voor dat de sleepmode opgeheven wordt.
Nu ik het zo probeer gaat mijn DSi wel in sleepmode, raar dat het eerste trucje dan niet werktequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch gaat er ergens iets niet goed
3DS werkt ws net iets anders ofzo. Het schijnt met magneetjes te werken in de covers. Stom dat ik dit pas na 6 jaar DS ontdekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nu ik het zo probeer gaat mijn DSi wel in sleepmode, raar dat het eerste trucje dan niet werkte
Tsja,welke malloot legt nu ook 2 DS consoles op elkaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3DS werkt ws net iets anders ofzo. Het schijnt met magneetjes te werken in de covers. Stom dat ik dit pas na 6 jaar DS ontdek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |