OMFGOMFGOFMGOMFGOMFGOMFGOMOFGM.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda, juni.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook nog eens 3Dquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMFGOMFGOFMGOMFGOMFGOMFGOMOFGM.
Dit ziet er goed uit.
Al doet het 3D het voor geen meter op mijn ogen, in huis komt 'ie toch wel omdat ik anders alle nieuwe games mis loopquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef arucard het volgende:
ik wil eerste wel eens zien hoe dat 3d eruit ziet.
Niet zo vreemd. Spellen zijn maar op één systeem te gebruiken en er zijn bijvoorbeeld nooit aanbiedingen...quote:Nintendo: WiiWare en DSiWare zijn een teleurstelling
Nintendo-topman Satoru Iwata heeft toegegeven dat de resultaten van WiiWare en DSiWare, de downloadwinkels voor de Nintendo Wii en DSi, een teleurstelling zijn. Dit liet hij weten tijdens de Game Developers Conference in San Francisco.
“Tot nu toe hebben onze WiiWare- en DSiWare-diensten niet zo goed gepresteerd als verwacht,” aldus Iwata. De downloadwinkels werden respectievelijk in 2008 en 2009 gelanceerd voor de Nintendo Wii en DSi, maar blijven in populariteit duidelijk achter bij Xbox Live Arcade en PlayStation Store. Dit komt vooral omdat weinig gamers hun Wii of DSi aansluiten op het internet.
Volgens de topman zal dit met de komst van de Nintendo 3DS veranderen. Eind mei zal DSiWare ook beschikbaar worden voor de 3DS en hebben gamers de mogelijkheid om hun aankopen op de DSi over te zetten naar de nieuwe handheld.
Daarnaast wordt de eShop gelanceerd. De nieuwe winkel bevat oude klassiekers (de zogenaamde Virtual Console-games) van de Game Boy, Game Boy Colour, GameGear en TurboGrafx en de 3D Classics. Dit zijn nieuwe 3D-uitvoeringen van oude titels. Welke games een nieuw jasje krijgen, is nog niet bekend.
Is het bekend hoeveel systemen Europa totaal krijgt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Frankrijk is niet representatiefIn NL zijn de voorraden bij de winkels die ik bekeken heb in het voordeel van Pilotwings. Deze krijgt ook een prominente plek omdat het van Nintendo zelf is.
Japan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:22 schreef tomtank het volgende:
@ blaetman
Hoe kom je al aan een 3DS????
Dat weet ik niet. Het enige dat ik weet is dat 3DS veel meer voorraad krijgt dan Wii in de eerste maand.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Is het bekend hoeveel systemen Europa totaal krijgt?
Bij de Wii/DS werden systemen op basis van verkoop van oude systemen gebaseerd (Gamecube verkocht vrij slecht in NL => weinig Wii's).
Dat denk ik niet. Er zijn een paar 18+ spellen uitgekomen op de Wii en die zijn allemaal geflopt. Madworld, Red Steel 2, The Conduit etc zijn allemaal prima geweldadige spellen, maar allemaal geflopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef tomtank het volgende:
Nintendo gaat echt goed verkopen als ze meer aandacht voor 18+ spellen zouden besteden.
Ze hebben wel vertrouwen in Rayman zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef lizardtattoo het volgende:
Roy
Als de voorraden in Frankrijk een indicatie zijn, heb je een probleem
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=151806
- 50,000 units of each color
- 150,000 Nintendogs (50K per version)
- 60K Rayman
- 40K Super Street Fighter IV 3d Edition
- 35K PES 2011 and Asphalt 3D
- 30K Sims 3
- 20K Splinter Cell: Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars and Battles of Giants: Dinosaurs
- 17.5K Pilotwings Resort
- 16K Lego Star Wars 3
- 15K Ridge Racer 3D
Omdat ze in het begin zich veel te sterk op de casual markt hebben gericht. Echte gamers werden daardoor gelijk naar de PS3 en 360 getrokken. Er was dus gewoon geen publiek voor de hardcore spellen op de Wii. Maar nu heeft Nintendo een nieuwe kans met de 3DS.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Er zijn een paar 18+ spellen uitgekomen op de Wii en die zijn allemaal geflopt. Madworld, Red Steel 2, The Conduit etc zijn allemaal prima geweldadige spellen, maar allemaal geflopt.
ja inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat ze in het begin zich veel te sterk op de casual markt hebben gericht. Echte gamers werden daardoor gelijk naar de PS3 en 360 getrokken. Er was dus gewoon geen publiek voor de hardcore spellen op de Wii. Maar nu heeft Nintendo een nieuwe kans met de 3DS.
Met echte gamers bedoel je puisterige tieners die bang worden van kleurtjes?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat ze in het begin zich veel te sterk op de casual markt hebben gericht. Echte gamers werden daardoor gelijk naar de PS3 en 360 getrokken. Er was dus gewoon geen publiek voor de hardcore spellen op de Wii. Maar nu heeft Nintendo een nieuwe kans met de 3DS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |