3DS-spellen werken idd alleen op een 3DS en niet op een DS.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker en kun je nog die spelen spelen op je oude ds of moet je perse op dat 3D overstappen.
Voel daar eerlijk gezegd weinig voor.
Kun je PS3 spellen op een PS2 spelen?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker en kun je nog die spelen spelen op je oude ds of moet je perse op dat 3D overstappen.
Voel daar eerlijk gezegd weinig voor.
Nee maar ik kan wel PSP-Go spellen spelen op mn PSP Slim.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je PS3 spellen op een PS2 spelen?
De 3DS is een opvolger, de Go gewoon een upgrade zoals de DSi tochquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar ik kan wel PSP-Go spellen spelen op mn PSP Slim.
Yup. Stokstaart begrijpt het niet helemaal zo te zienquote:Op maandag 7 februari 2011 12:15 schreef msnk het volgende:
[..]
De 3DS is een opvolger, de Go gewoon een upgrade zoals de DSi toch
Ik verwacht de eerste twee maanden eigenlijk geen grootse afprijzingen omdat DSi (XL) sowieso al wel flink goedkoper is dan 3DS en die schaars zal zijn in de winkel. Nu dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef Skonk het volgende:
Maar wat zeggen jullie? Nu DSi kopen of wachten tot ie afgeprijsd is?
Generaties Nintendo handhelds met variaties:quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Stokstaart het volgende:
Weet ik ook niet met die Go. Daarom vroeg ik het.
Ok snap het nuquote:Op maandag 7 februari 2011 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Generaties Nintendo handhelds met variaties:
1) Game & Watch varianten
2) GameBoy > Gameboy Color
3) Gameboy Advance > GBA SP > GB Micro
4) Nintendo DS > DS Lite > DSi (XL)
5) Nintendo 3DS
Generaties Sony handhelds met variaties:
1) PSP > PSP Slim & Lite > PSP 3000 > PSP Go
2) NGP
Je kan met de hogere cijfers vaak wel games van de lagere cijfers spelen, andersom niet.
Waarom zouden er op de 3DS geen 2d platformers kunnen komen?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok snap het nu![]()
Jammer dat de goede 2d platformgames aan het uitsterven zijn. Terwijl retroconsoles zoals de SNES en Dreamcast voor grof geld over de toonbank gaan op veilingsites.
Mensen zitten helemaal niet te wachten op 3d gaming heb ik het idee.
Dat is natuurlijk waar.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom zouden er op de 3DS geen 2d platformers kunnen komen?
En DKCR, NSMB(Wii) en binnenkort Epic Yarn
Ik denk dat je wel wat lager kan gaan zitten met dat percentagequote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar.
Denk jij niet dat die 3DS zich qua aanbod voor 75% gaat richten op die 3d games dan?
Goede redenatie! Kan toch al bijna niet wachten dus denk dat ik hem gewoon snel koopquote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht de eerste twee maanden eigenlijk geen grootse afprijzingen omdat DSi (XL) sowieso al wel flink goedkoper is dan 3DS en die schaars zal zijn in de winkel. Nu dus.
Nou, om de launchgames hoeven we het niet te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Writersright het volgende:
http://uk.ds.ign.com/articles/114/1148348p1.html
Lanceertitels 3DS:
PilotWings Resort
• Nintendogs + Cats: Golden Retriever & New Friends
• Nintendogs + Cats: French Bulldog & New Friends
• Nintendogs + Cats: Toy Poodle & New Friends
• Super Street Fighter IV: 3D Edition
• The Sims 3
• PES 2011 3D - Pro Evolution Soccer
• LEGO Star Wars III: The Clone Wars
• Ridge Racer 3D
• Super Monkey Ball 3D
• Samurai Warriors: Chronicles
• Asphalt 3D
• Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars
• Tom Clancy's Splinter Cell 3D
• Rayman 3D
Er staan wat previews op http://www.n1ntendo.nl/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Redah het volgende:
Weet iemand of er ergens al wat (p)reviews van bovenstaande games te vinden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |