quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:51 schreef cherrycoke het volgende:
gaat ocarina of time 3d een release game worden?
Dacht het ook ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Darkestrah het volgende:
De prijs van het ding is toch al zeker wel bekend?
250 bij de Bartsmitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Darkestrah het volgende:
De prijs van het ding is toch al zeker wel bekend?
De launch titels vallen tegenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef Crimyclown het volgende:
Wat is het beste launch spel? Overweeg een 3DS te pre-orderen.
Vraag me af of meer developers dat doen/gaan doen/hebben gedaan.quote:Sega stoppt Thor
27.01.11 - Sega hat die Arbeiten an Thor: God of Thunder eingestellt, das Spiel wird für PSP nicht mehr erscheinen. Stattdessen will man sich mehr auf die 3DS-Version konzentrieren. Release: 29.04.11 (Europa)
CLICK (C&VG: "Sega cans Thor PSP to focus on 3DS")
quote:Iwata bevestigt: 3DS eShop definitief pas in mei
“Last week a Nintendo UK spokesperson informed Eurogamer that the 3DS’s eShop would go live on launch day, courtesy of a system update. However, CEO Satoru Iwata has now cruelly over-ruled that claim, announcing that the patch won’t hit until May.”
Stoute, stoute, NoE. Dus alle verwarring over de eShop van de 3DS blijkt terug te leiden tot één Engelse Nintendo-medewerker. Die beweerde vorige week dat de downloadwinkel al meteen bij de lancering van de 3DS beschikbaar zou zijn, maar opperdirecteur Satoru Iwata zegt vandaag iets heel anders: de eShop komt pas in mei. Net als de web browser en het handige tooltje waarmee DSi-bezitters hun gedownloade DSiWare-spellen kunnen overhevelen naar de 3DS. Allemaal pas in mei.
Hieronder nog een citaat uit dezelfde speech. Iwata doet veelbelovende uitspraken over de eShop. Alles wordt anders. En beter. En toegankelijker. En Nintendo heeft geleerd van alle fouten met het winkelkanaal. Etc. Het klinkt prachtig, maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat twee maanden na de lancering van start gaan een rommelige manier is om te beginnen. Hoe groot zou de kans zijn dat Nintendo de extra wachttijd compenseert door in mei te lanceren met een aangepaste 3D-versie van Super Mario Land?
“So far, Wii Shop Channel and Nintendo DSi Shop, which are based on internet-browser technology, have not provided the users with a sufficiently easy and accessible interface because switching from one screen to another takes time and, for Wii, promotions by Nintendo Channel and sales at Wii Shop Channel have not been closely linked.
As it is critical in digital software distribution that the software available there won’t be buried and go unnoticed, and that we can prepare pleasant encounters for consumers, we will be running a drastically redesigned shop for Nintendo 3DS in which you can more comfortably purchase software through downloads.
Our goal is to make Nintendo eShop a place where you feel like stopping by and enjoying window shopping.”
Voor zover ik weet is er niks aangekondigd, maar je kunt natuurlijk wel een shitload van die dingen op marktplaats en ebay verwachten zodra de 3ds uitkomt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Skonk het volgende:
Kan ik binnenkort een prijsdaling voor de DSi verwachten omdat de 3DS er aan komt, of is dat ijdele hoop?
Ik wacht toch even tot mei zodat ik m'n downloads en instellingen van m'n DSi naar de 3DS kan transferren, en daarna mag m'n 'speel-DSi' de verkoop inquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Salmiak het volgende:
Voor zover ik weet is er niks aangekondigd, maar je kunt natuurlijk wel een shitload van die dingen op marktplaats en ebay verwachten zodra de 3ds uitkomt.
3DS-spellen werken idd alleen op een 3DS en niet op een DS.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker en kun je nog die spelen spelen op je oude ds of moet je perse op dat 3D overstappen.
Voel daar eerlijk gezegd weinig voor.
Kun je PS3 spellen op een PS2 spelen?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker en kun je nog die spelen spelen op je oude ds of moet je perse op dat 3D overstappen.
Voel daar eerlijk gezegd weinig voor.
Nee maar ik kan wel PSP-Go spellen spelen op mn PSP Slim.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je PS3 spellen op een PS2 spelen?
De 3DS is een opvolger, de Go gewoon een upgrade zoals de DSi tochquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee maar ik kan wel PSP-Go spellen spelen op mn PSP Slim.
Yup. Stokstaart begrijpt het niet helemaal zo te zienquote:Op maandag 7 februari 2011 12:15 schreef msnk het volgende:
[..]
De 3DS is een opvolger, de Go gewoon een upgrade zoals de DSi toch
Ik verwacht de eerste twee maanden eigenlijk geen grootse afprijzingen omdat DSi (XL) sowieso al wel flink goedkoper is dan 3DS en die schaars zal zijn in de winkel. Nu dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef Skonk het volgende:
Maar wat zeggen jullie? Nu DSi kopen of wachten tot ie afgeprijsd is?
Generaties Nintendo handhelds met variaties:quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Stokstaart het volgende:
Weet ik ook niet met die Go. Daarom vroeg ik het.
Ok snap het nuquote:Op maandag 7 februari 2011 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Generaties Nintendo handhelds met variaties:
1) Game & Watch varianten
2) GameBoy > Gameboy Color
3) Gameboy Advance > GBA SP > GB Micro
4) Nintendo DS > DS Lite > DSi (XL)
5) Nintendo 3DS
Generaties Sony handhelds met variaties:
1) PSP > PSP Slim & Lite > PSP 3000 > PSP Go
2) NGP
Je kan met de hogere cijfers vaak wel games van de lagere cijfers spelen, andersom niet.
Waarom zouden er op de 3DS geen 2d platformers kunnen komen?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok snap het nu![]()
Jammer dat de goede 2d platformgames aan het uitsterven zijn. Terwijl retroconsoles zoals de SNES en Dreamcast voor grof geld over de toonbank gaan op veilingsites.
Mensen zitten helemaal niet te wachten op 3d gaming heb ik het idee.
Dat is natuurlijk waar.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom zouden er op de 3DS geen 2d platformers kunnen komen?
En DKCR, NSMB(Wii) en binnenkort Epic Yarn
Ik denk dat je wel wat lager kan gaan zitten met dat percentagequote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar.
Denk jij niet dat die 3DS zich qua aanbod voor 75% gaat richten op die 3d games dan?
Goede redenatie! Kan toch al bijna niet wachten dus denk dat ik hem gewoon snel koopquote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht de eerste twee maanden eigenlijk geen grootse afprijzingen omdat DSi (XL) sowieso al wel flink goedkoper is dan 3DS en die schaars zal zijn in de winkel. Nu dus.
Nou, om de launchgames hoeven we het niet te doenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Writersright het volgende:
http://uk.ds.ign.com/articles/114/1148348p1.html
Lanceertitels 3DS:
PilotWings Resort
• Nintendogs + Cats: Golden Retriever & New Friends
• Nintendogs + Cats: French Bulldog & New Friends
• Nintendogs + Cats: Toy Poodle & New Friends
• Super Street Fighter IV: 3D Edition
• The Sims 3
• PES 2011 3D - Pro Evolution Soccer
• LEGO Star Wars III: The Clone Wars
• Ridge Racer 3D
• Super Monkey Ball 3D
• Samurai Warriors: Chronicles
• Asphalt 3D
• Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars
• Tom Clancy's Splinter Cell 3D
• Rayman 3D
Er staan wat previews op http://www.n1ntendo.nl/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:47 schreef Redah het volgende:
Weet iemand of er ergens al wat (p)reviews van bovenstaande games te vinden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |