Xbox 360 en Wii waren ook volop verkrijgbaar inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt erg Japan. Die mensen zijn erg early adaptors, terwijl de rest van de wereld altijd erg terughoudend is ("laat er maar eerst games voor komen"). Grappig verschil. Ik heb geen pre-order lopen bijvoorbeeld, want dat ding raakt hier echt niet uitverkocht, sure about that
ik sprak laatst mijn oude werkgever erover (dixons), die verwacht door de prijs ook geen lege schappen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt erg Japan. Die mensen zijn erg early adaptors, terwijl de rest van de wereld altijd erg terughoudend is ("laat er maar eerst games voor komen"). Grappig verschil. Ik heb geen pre-order lopen bijvoorbeeld, want dat ding raakt hier echt niet uitverkocht, sure about that
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel mensen hebben gezegd dat je alleen een acquarium effect kan krijgen met de 3DS, maar er steken dus ook regelmatig objecten uit het scherm.
Mii exported als jpg
Mii exported als barcode
Hier volgt 1 plaatje van Faceraiders en 2 plaatjes van de AR fishing game, kan als spoiler ervaren worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n 1e mattie gescoord via streetpass! Dat was snel. De ds houdt ook nog bij hoeveel keer je iemand tegenkomt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Blaetman op 27-02-2011 09:36:43 ]leven als een koning
Er te weinig van fabriceren om zo kunstmatig het te doen lijken alsof ze uitverkocht zijn. Ze lijken wel Applequote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xbox 360 en Wii waren ook volop verkrijgbaar inderdaad
Er zijn ook wel genoeg 3DS-en om op launch een unit te halen, maar dan moet je vroeg gaan denk ik. Kan me niet voorstellen dat je een Wii op launch had, en niet om 9u voor de winkel moest staan?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er te weinig van fabriceren om zo kunstmatig het te doen lijken alsof ze uitverkocht zijn. Ze lijken wel Apple
Ik heb op launch gewoon een Wii kunnen halen hoor
Het scheelt dat ik niet in de Randstad woon denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn ook wel genoeg 3DS-en om op launch een unit te halen, maar dan moet je vroeg gaan denk ik. Kan me niet voorstellen dat je een Wii op launch had, en niet om 9u voor de winkel moest staan?
Dat zou een reden kunnen zijn...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik niet in de Randstad woon denk ik
True. Ik twijfel tussen blauw of rood.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blauw is toch wel echt super mooi!
Hier in het uiterste zuiden waren de MediaMarkten, Dixons, speelgoedwinkels etc. anders allemaal binnen een uurtje door hun Wii's heenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:09 schreef Pheno het volgende:
Het scheelt dat ik niet in de Randstad woon denk ik
Ze willen natuurlijk dat de 3DS goed verkoopt dus gooien ze de prijs van de dsi vast niet omlaag!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Skonk het volgende:
Kan ik binnenkort een prijsdaling voor de DSi verwachten omdat de 3DS er aan komt, of is dat ijdele hoop?
Nee, omdat de spellen ontworpen zijn voor de 3DS, en de DS dat gewoon niet aankan. Ben ik erg blij mee, want anders zouden 3DS games gewone DS zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef tomtank het volgende:
[..]
Dat hebben ze expres gedaan omdat mensen dan perse een 3DS moeten kopen.
Negeren? Wie?quote:
Vroeger, toen er nog mods waren, werden dit soort klapjosti's gewoon ge-edit en geband.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja
* RaymanNL schuilt achter Roy
Maargoed, ik negeer hem maar.
Tomtank knakker.quote:
Ohwja, Pokémon komt ook nog uit, een beetje mosterd naar de maaltijd, maar ik koop het wel, en speel het nog even een maandje op m'n DSiquote:Vrijdag nog maar even snel Pokémon scoren voordat hier alles dicht gaat i.v.m. carnaval
Vroeger ja, toen was alles beterquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog mods waren, werden dit soort klapjosti's gewoon ge-edit en geband.
quote:
Zo goed is PilotWings!quote:One thing is clear, the 3D's hold over people varies. A spot check in the office had some colleagues struggling to adjust, others took to it instantly, one even found the effect brain-scrambling, complaining of a headache in the aftermath of a Pilotwings session.
That didn't stop him asking when he could get one. If anything was universal, it was the excitement, the beaming, gobsmacked reaction even from people with little interest in video games.
Ik vond hem minder, maar dat was een vroege demo. Van de week maar even bij Nintendo langs om te kijken of het wat is gewordenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
UK The Telegraph:
[..]
Zo goed is PilotWings!
Zeg dan ff tegen ons hoe hetis geweest.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond hem minder, maar dat was een vroege demo. Van de week maar even bij Nintendo langs om te kijken of het wat is geworden
Dit is het algemene 3DS topic, past prima hierquote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef tomtank het volgende:
Open is een nieuwe topic. Dit wordt onduidelijk
Dat is toch wel Awesomequote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Gamefaqs het volgende:
Printing out larger AR cards. Check this out....
Gonintendo.com it's on the first few pages. People are printing out larger versions of the cards and getting pics lifesize of Samus and Mario in their living rooms. Just thought it was cool. I wonder if you can print out photos from the 3ds. It would be cool taking photos with them beside you.
http://www.youtube.com/user/aegaegaeg
Open = een nieuw topicquote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef tomtank het volgende:
Open is een nieuwe topic. Dit wordt onduidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |