denk niet dat ik voor mijn oude nintendo ds (de eerste versie) nog iets krijg, ontzettend veel krassen op het onderste scherm, en het bovenste stuk zit nog maar aan 1 kant vastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:11 schreef Stephan1237 het volgende:
De prijs is 249 bij Game-mania , dus ik denk dat dat de adviesprijs is. Je krijgt wel een goedkopere 3DS als je je oude DS/DSL/DSI/DSI XL inlevert. Kan oplopen tot 100 euro korting
Net het foldertje binnen van game-mania
Je kan het proberen. Je krijgt voor de oude DS volgens mij 50 euro terug als je de 3DS kooptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef pugehenis het volgende:
[..]
denk niet dat ik voor mijn oude nintendo ds (de eerste versie) nog iets krijg, ontzettend veel krassen op het onderste scherm, en het bovenste stuk zit nog maar aan 1 kant vast
En alles moet compleet zijn met doos.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef pugehenis het volgende:
[..]
denk niet dat ik voor mijn oude nintendo ds (de eerste versie) nog iets krijg, ontzettend veel krassen op het onderste scherm, en het bovenste stuk zit nog maar aan 1 kant vast
nee inderdaad ik wil die DS alleen voor de remake van zelda XDquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Jesse_ het volgende:
Je gaat je oudeDS
toch niet weg doen?
Wat ga jij ermee doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Jesse_ het volgende:
Je gaat je oudeDS
toch niet weg doen?
Nog maar 36 dagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goh, Maart is al dichtbij, ik heb echt het idee dat het helemaal niet lang heeft geduurt, het wachten.
3DS + Pilotwings op dag één. Ben zo'n 260 euro kwijt denk ik dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef Redah het volgende:
[..]
Nog maar 36 dagen
Wat schatten jullie zo ongeveer kwijt te zijn bij de aanschaf van je 3DS? Hou je het bij 1 game, meer?
Jij gaat je oude DS inleveren dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3DS + Pilotwings op dag één. Ben zo'n 260 euro kwijt denk ik dan.
Voor mij waarschijnlijk Sims 3 of DOA. Hoop dat er een Harvest Moon uitkomt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Aan de 3DS zelf ben ik geen geld kwijtmaar qua games ben ik er nog niet uit. Eigenlijk zit er bij de launchgames niets van mijn gading. Maar ja, zo'n apparaat winnen
en dan drie maanden in de kast leggen tot er wel toffe games komen is ook weer zo wat. Dus zal het toch wel Pilotwings of Sims 3 worden. Of misschien wel allebei, ik ben begin april jarig
Professor Layton, Zelda, Animal Crossing en Hollywood Crimes komen er in ieder geval
Had de vorige pagina niet helemaal uitgelezen dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:48 schreef msnk het volgende:
En is er nu wel een definitieve EU line-up bekend?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:34 schreef Writersright het volgende:
http://uk.ds.ign.com/articles/114/1148348p1.html
Lanceertitels 3DS:
PilotWings Resort
Nintendogs + Cats: Golden Retriever & New Friends
Nintendogs + Cats: French Bulldog & New Friends
Nintendogs + Cats: Toy Poodle & New Friends
Super Street Fighter IV: 3D Edition
The Sims 3
PES 2011 3D - Pro Evolution Soccer
LEGO Star Wars III: The Clone Wars
Ridge Racer 3D
Super Monkey Ball 3D
Samurai Warriors: Chronicles
Asphalt 3D
Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars
Tom Clancy's Splinter Cell 3D
Rayman 3D
¤0 dus, totdat ik weet wanneer de goede games uitkomen kan ik hier dan ook niets zinnigs over zeggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:32 schreef Redah het volgende:
Wat schatten jullie zo ongeveer kwijt te zijn bij de aanschaf van je 3DS? Hou je het bij 1 game, meer?
Nee, ik koop 'm met korting.quote:
Nintendogs is écht niet de moeite... Ik was hyped toen hij voor DS uitkwam maar na twee weken ben je er he-le-maal klaar mee. Echt heel saai. Pokemon moet je niet meetellen bij je 3DS uitgaven. Het valt wel mee dus, 3DS + Pilotwings + Monkey Ball = 350 euro. Heb ik zo even 100 euro voor je bespaard! Graag gedaan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:19 schreef Redah het volgende:
Hmmm... Ik kom met de 3DS, Pilotwings, Super Monkey Ball, Nintendogs & Pokemon Black (of White) toch zo tegen de 450 Euro aan
Nouja, Pokemon koop ik samen met mijn 3DS, dus het zal als één PIN-transactie van m'n bankrekening af gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendogs is écht niet de moeite... Ik was hyped toen hij voor DS uitkwam maar na twee weken ben je er he-le-maal klaar mee. Echt heel saai. Pokemon moet je niet meetellen bij je 3DS uitgaven. Het valt wel mee dus, 3DS + Pilotwings + Monkey Ball = 350 euro. Heb ik zo even 100 euro voor je bespaard! Graag gedaan!
Pokemon moet je bij z'n release kopen. Dat maakt de resterende weken tot de release dragelijker om te wachten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef Redah het volgende:
[..]
Nouja, Pokemon koop ik samen met mijn 3DS, dus het zal als één PIN-transactie van m'n bankrekening af gaan
quote:The Nintendo 3DS Doesn’t Want Your Nintendo Point Cards, Sorry
Nintendo Points are Nintendo's virtual currency for the Wii and the DSi. Players can purchase point cards or charge them on their credit card. You might have some left over prepaid point cards you're hoping to use on the upcoming Nintendo 3DS. Tough crap.
Current Nintendo Points cannot be used on the Nintendo 3DS. On the company's Japanese site, Nintendo notes, "Prepaid Nintendo point cards cannot be used with the Nintendo 3DS. Prepaid point cards that can be used with the 3DS will go on sale at a later date."
This doesn't necessarily render current prepaid cards useless as Nintendo will continue to support the DSiWare and WiiWare Stores. Separate prepaid cards for the 3DS? It does make everything into an enormous pain in the butt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |