Dat vertalen kost tijd hè?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:54 schreef gamefreek het volgende:
Kan ik in ieder geval weer 2 jaar opscheppen over mijn 3DS voordat hij in Limburg uitgebracht wordt
quote:And You Thought Your 3DS Launch Lineup Was Lacking
When the 3DS launches in the US, there will be sixteen games available. In Europe, there will be thirteen. In Japan, there will be eight. In Australia? Think less.
Only a single Nintendo title will be available when the handheld launches on March 31, and that is Nintendogs + cats. It will be joined by Super Street Fighter IV, Pro Evolution Soccer 3D, Super Monkey Ball 3D and LEGO Star Wars III.
That's five games. Despite launching half a week later than the US. Steel Diver and Pilotwings Resort, two Nintendo games making launches elsewhere, are listed only as being "the next two Nintendo 3DS titles due for release with dates still to be confirmed".
Third-party games like Rayman 3D, Ridge Racer and Ghost Recon are listed only as "coming soon".
People used to regard the Aussie Dreamcast launch lineup, which featured only nine games (none of them from Sega), as the worst ever. For a future console to beat the 3DS, it will have to ship with live scorpions inside the box.
quote:Winning Eleven 3DS Soccer (3DS, Konami): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)
Sengoku Musou Chronicle (3DS, Koei): 9 / 9 / 8 / 8 - (34/40)
Shangai 3D Cube (3DS, SunSoft): 7 / 7 / 7 / 5 - (26/40)
Super Street Fighter IV 3D Edition (3DS, Capcom): 9 / 8 / 8 / 9 - (34/40)
Super Monkey Ball 3D (3DS, Sega): 9 / 8 / 8 / 7 - (32/40)
Tobidasu! Puzzle Bobble 3D (3DS, Square Enix): 6 / 6 / 6 / 6 - (24/40)
Ridge Racer 3D (3DS, Bandai Namco): 8 / 8 / 7 / 9 - (32/40)
Layton Kyouju to Kiseki no Kamen (3DS, Level 5): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)
Combat of Giants: Dinosaurs 3D (3DS, Ubisoft): 6 / 6 / 6 / 6 - (24/40)
Nintendogs + Cats (3DS, Nintendo): 10 / 9 / 9 / 10 - (38/40)
Zeg! Ben je omgekocht door Koei ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef lizardtattoo het volgende:
Hee je vergeet de review van Pilotwings
3 / 3 / 3 / 3 (12/40)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:39 schreef lizardtattoo het volgende:
Effe terugpesten voor die Sims=cancelled opmerking
Hier ook voor de blauwe..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:26 schreef Blaetman het volgende:
Nog een dagje werken en dan word ik wakker voor de 3DS launch
Ik ga er geen game bijkopen denk ik lol. Hoop dat die AR games langer dan een middag tof zijn... Anders moet ik toch nog Layton gaan kopen waarschijnlijk
Ik ga ook maar voor aqua blue denk ik...Voor welke kleuren gaat men hier?
Agree, ik vind dat zwarte erbij ook niet mooi, maar die hele zwarte is weer zo saai dus naja ..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Redah het volgende:
Cosmo Black
Ik vind jammer aan de blauwe variant dat er zoveel verschillende kleuren in zitten. De zwarte bovenkant snap ik niet. Die hadden ze toch ook wel donkerblauw kunnen maken?
Die bestaat ook uit drie kleurenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Agree, ik vind dat zwarte erbij ook niet mooi, maar die hele zwarte is weer zo saai dus naja ..
Ik heb hem gewoon bij bart smit op de site gereserveerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ben de eerste bij m'n lokale Bart Smit op de reserveringslijst.
Ik had verwacht dat er meerdere voor me zouden zijn. Had ik met de Wii ook.
Dan kon je het 3D niet zien en daarvoor is hij nou zo bijzonder!!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Redah het volgende:
Cosmo Black
Ik vind jammer aan de blauwe variant dat er zoveel verschillende kleuren in zitten. De zwarte bovenkant snap ik niet. Die hadden ze toch ook wel donkerblauw kunnen maken?
Je mocht willen dat je zo`n 260 euro kwijt bent. Het is zoiezo meer dan 290 euro.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3DS + Pilotwings op dag één. Ben zo'n 260 euro kwijt denk ik dan.
Of ik meer games koop weet ik nu nog niet, dat hangt een beetje af van wat ik nog te spelen heb voor DS (Layton 3, Dragon Quest VI, Pokemon Black) en de reviews. Ik heb bijvoorbeeld ook wel interesse in Monkey Ball, maar ik wil een volledige maingame met voldoende levels, geen mini-game verzameling.
De enige game die ik sowieso NIET koop in Sims 3. Dat is echt een heel brakke game, slechte controls, slechte graphics, slecht geluid. Echt heel stom!
Ik heb een verkocht voor 80 euro via marktplaats.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan het proberen. Je krijgt voor de oude DS volgens mij 50 euro terug als je de 3DS koopt
Mooi dat jij weet hoeveel ik ga betalen voor mijn 3DSquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:58 schreef tomtank het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zo`n 260 euro kwijt bent. Het is zoiezo meer dan 290 euro.
Ik ben ook maar even bij Play-Asia langs geweest... Wilde een Hori softcase en Hori screenprotectors hebben. Kosten bij consoleshop.nl (CoolBlue) 24 Euro, en bij Play-Asia nog geen 8... En waarschijnlijk nog eerder binnen ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb alvast mijn hoesje besteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |