Doet de ING toch iets goed met die TAN-codes op je mobielquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn e-dentifier ding van de ABN Amro is kapot. Nu kan ik geen nutteloze spullen kopen via internet.
Waar is het fout gegaanquote:
Creditcard? Paypal?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn e-dentifier ding van de ABN Amro is kapot. Nu kan ik geen nutteloze spullen kopen via internet.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef ethiraseth het volgende:
Ik moet ook eens lid worden van een politieke partij.
Goed idee!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
He, dat moest ik ook maar eens doen.
Heb je je grapjas weer aangetrokken?quote:
Lokaal heb ik meer met de PvdA, maar landelijk stem ik waarschijnlijk gewoon Groenlinks.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar is het fout gegaan
Ik dacht dat jij meer van GL was.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb de themesong van de VVD gevonden!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef ethiraseth het volgende:
quote:
Ik die van de PvdA!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef ethiraseth het volgende:
Die was vrij ernstig inderdaad. Bob Fosko was vroeger toch leuker:quote:
Ja.quote:
Nee dat zou nog erger zijn dan een gebrek aan humor.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja.
Of zou je soms willen dat ik dat serieus meende?
Het werkt net als bij de kerk. Jong internaliseren is later van profiteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef TomLievense het volgende:
Ik betaal 2 euro voor een lidmaatschap en mijn vader 50 euro.
Je was toch van grauwslinks?quote:
Nee, hij is gecoheniseerd.quote:
quote:
Landelijk twijffel ik tussen PvdA en GL.quote:
Flauw, je kan beter.quote:
Waarom stem je niet op een partij die voor vrijheid en democratie staat?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Landelijk twijffel ik tussen PvdA en GL.
Vraag je moesje om meer zakgeld.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit er zwaar over te denken om lid te worden van de VVD, maar door de bezuinigingen kan ik geen lidmaatschapskaart betalen
Voor jouw leeftijd kost het ¤2,17 per maand voor de VVD, dat is toch niet veel.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit er zwaar over te denken om lid te worden van de VVD, maar door de bezuinigingen kan ik geen lidmaatschapskaart betalen
Dat doet hij toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom stem je niet op een partij die voor vrijheid en democratie staat?
Omdat jij alles wat slecht is op links projecteerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom waren en zijn alle dictators eigenlijk links?
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Voor jouw leeftijd kost het ¤2,17 per maand voor de VVD, dat is toch niet veel.
Was maar een grapje johquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vraag je moesje om meer zakgeld.
Dictators waren/zijn echte kapitalisten die de goede gedachte van de mens misbruikt voor zelfverrijking.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik bedoel de eckte eckte he?quote:
Creatieve mensen zijn meestal links.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
24,78 per jaar. Goedkoper dan een FOK-full jaarabbo zoals je nu hebt.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Het is over tien jaar een pré dat je kan laten zien dat je al langer lid bent.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Was maar een grapje joh![]()
Maar als ik echt lid word dan wil ik ook echt wat voor die partij gaan betekenen, dan wel gemeenteraad dan wel iets anders.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Dictators waren/zijn echte kapitalisten die de goede gedachte van de mens misbruikt voor zelfverrijking.
Waarom?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is over tien jaar een pré dat je kan laten zien dat je al langer lid bent.
Was maar een grapje, ik hoopte dat ethiraseth dan zou happenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
24,78 per jaar. Goedkoper dan een FOK-full jaarabbo zoals je nu hebt.
Wat voor notes heb jij eigenlijk?
En allemaal vulden ze hun eigen zakken heel goed, precies zoals de VVD propageert. Dus ze waren allemaal rechts.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie van die 4 het meest radicale tegen het kapitalisme was weet ik eigenlijk niet..
Bron?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En allemaal vulden ze hun eigen zakken heel goed, precies zoals de VVD propageert. Dus ze waren allemaal rechts.
Allerlei citaten waarin ik mij misdraag of een vete met iemand heb.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
24,78 per jaar. Goedkoper dan een FOK-full jaarabbo zoals je nu hebt.
Wat voor notes heb jij eigenlijk?
Troll.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En allemaal vulden ze hun eigen zakken heel goed, precies zoals de VVD propageert. Dus ze waren allemaal rechts.
Je kan het begrip troll echt niet juist toepassen hè?quote:
Hij was lid van deze partij.quote:
Kom op hee, Hitler en Stalin waren bij uitstek linksen, samen trokken ze op tegen Churchill bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je kan het begrip troll echt niet juist toepassen hè?
Oh, een maoist.quote:
Ook al zo'n linkse griezelquote:
Ik alleen van Marx en Hitler.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef ethiraseth het volgende:
Laten we een poll houden: wie van jullie heeft ook maar 1 letter gelezen van de werken van Lenin of Mao?
Te voorspelbaar. Dan krijg je 100% "Ja, ik heb alles gelezen van Oom Lenin en Mao Duck"quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef ethiraseth het volgende:
Laten we een poll houden: wie van jullie heeft ook maar 1 letter gelezen van de werken van Lenin of Mao?
Is de fabeltjes krant ook goed?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef ethiraseth het volgende:
Betyar vindt van wel, tochquote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is de fabeltjes krant ook goed?
Ja, ik ben ook niet altijd eerlijk wat poll betreft. Ik zeg ook altijd dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te voorspelbaar. Dan krijg je 100% "Ja, ik heb alles gelezen van Oom Lenin en Mao Duck"
Ik heb een rechtse en een linkse aflevering voor je in de aanbieden. Wil je die zien?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is de fabeltjes krant ook goed?
Ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb een rechtse en een linkse aflevering voor je in de aanbieden. Wil je die zien?
En zakkenvullers dus leugenaars dus kapitalisten dus uiteindelijk rechts.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op hee, Hitler en Stalin waren bij uitstek linksen, samen trokken ze op tegen Churchill bijvoorbeeld.
Die rechtse is veel moeilijker te geven, maar dit is alvast de linkse.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook al zo'n "echte"
Onze lokale held op ned2
Loyalitiet.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Cerbie het volgende:
Maar nog even in de herhaling. Wat zijn jullie redenen om lid te worden van een partij. Ik zie de meerwaarde nog niet echt.
Waar staat dat zakkenvullen inherent aan rechts is? Neem paul rossenmuller bijvoorbeeld, miljonair en tegelijkertijd communist.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
En zakkenvullers dus leugenaars dus kapitalisten dus uiteindelijk rechts.
Paul Rosenmuller is geen communist.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar staat dat zakkenvullen inherent aan rechts is? Neem paul rossenmuller bijvoorbeeld, miljonair en tegelijkertijd communist.
Heerlijke tragiek. Deze mensen hopen nog beroemd te worden terwijl ze nul charisma of talent hebben.quote:
Ze hebben het over de huidige egonomie, de ik en alleen ik cultuurquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Heerlijke tragiek. Deze mensen hopen nog beroemd te worden terwijl ze nul charisma of talent hebben.
Zeker hier in de buurtquote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef Tem het volgende:
Is nogal groot in het zuiden die ellende, is het niet?
Ik vond hem wel meevallenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:55 schreef TomLievense het volgende:
Was mijn rechtse fabeltjeskrant rechts genoeg?
Eigenlijk hadden de gebroeders bever hun TV gewoon moeten houden.quote:
'Kameraad Koerski! Bij wijze van aanvulling op ons gesprek stuur ik u een ruwe schets van de aanvullende paragraaf van het Wetboek van Strafrecht... De grondgedachte is naar ik hoop, duidelijk, ongeacht al de onvolkomenheden van het kladontwerp: er moet openlijk een principiele en politiek juiste (en niet alleen maar beperkt juridische) formule naar voren gebracht worden die het wezen en de rechtvaardiging van de terreur, de noodzaak ervan, de grenzen ervan motiveert.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef ethiraseth het volgende:
Het was de verkeerde.quote:
quote:Het zou me wel leuk lijken om één dag filosoof te zijn. Gewoon één dag. En dan hopen dat je vriendin aan je vraagt: Waar zit je aan te denken?
En dat je dan gewoon kunt zeggen: Ja, ik zat te denken dat volgens mij niet de moraliteit de vooruitgang van de samenleving bepaalt, maar juist haar immoraliteit en haar verdorvenheid. De vitaliteit of de verandering van de samenleving is nooit beheerst geweest door het goede of het deugdzame in de ideeële en de platonische zin van de moraal of in de objectieve zin van de wetenschap en techniek. De sturende impuls is de losbandigheid; of het nu die van de beelden, de ideeën of de tekens is, dat maakt niet uit. De rationele systemen van de moraal beheersen alleen de lineaire evolutie, hun zichtbare geschiedenis. Maar de fundamentele energie, die zelf deze dingen aandrijft, die komt volgens mij heel ergens anders vandaan.
Kijken of ze dan nog zon grote bakkes heeft!
Nee, dat is een andere Tom Lievense. Ik kom uit Westkapelle.quote:
Klopt, daar zit ik bij op de voetbal.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
Er komt ook een Tomas Lievense uit Westkapelle.
Nee, dat is een fotograaf uit Amsterdam en die ken ik verder niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef Cerbie het volgende:
Mooie foto's trouwens als je die Tom Lievense bent
Die studeert op mijn faculteit, ken toevallig een paar lui die met 'm omgaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Klopt, daar zit ik bij op de voetbal.
Dat zit zelfs vooral in één dorpje in de gemeente Veere.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:20 schreef Cerbie het volgende:
http://www.meertens.knaw.(...)se&operator=eq&taal=
Ik zie een concentratie..
Soms baal ik toch wel dat ik dit onder mijn eigen naam doe.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die studeert op mijn faculteit, ken toevallig een paar lui die met 'm omgaan.
En andersom ook als je mijn naam invoert op google krijg je geen verwijzing naar fok.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef Cerbie het volgende:
Je naam komt gelukkig nog een aantal keer voor. Ik ben nog geen naamgenoten tegengekomen.
Is idd niet slim nee. Gelukkig ben ik vol-le-dig anoniemquote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Soms baal ik toch wel dat ik dit onder mijn eigen naam doe.
- Rubenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is idd niet slim nee. Gelukkig ben ik vol-le-dig anoniem
Eens, dat is ook de reden dat ik het onder mijn eigen naam doe. Dat dwing mij me fatsoenlijk te gedragen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij is niemand dat als ik iedereen z'n postgeschiedenis na ga.
Wacht, dit is je voor en achternaam?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Eens, dat is ook de reden dat ik het onder mijn eigen naam doe. Dat dwing mij me fatsoenlijk te gedragen.
Ik deed het ook maar uit mijn hoofd.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
Gelukkig kloppen er een aantal dingen niet tom
Sherlock Holmes award voor deze man.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wacht, dit is je voor en achternaam?
Nooit beseft?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wacht, dit is je voor en achternaam?
Leuk en aardig, maar je weet maar nooit of b.v. een potentiële nieuwe werkgever even googlet en dit soort zaken tegenkomen. Politieke denkbeelden kunnen nog wel eens gevoelig liggen, dus dat laat ik liever anoniem.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Eens, dat is ook de reden dat ik het onder mijn eigen naam doe. Dat dwing mij me fatsoenlijk te gedragen.
Stomme idioot. Oja, log ff in op je hyvesquote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik deed het ook maar uit mijn hoofd.
Eens, een fatsoenlijke werkgever zit niet op een communist te wachten.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar je weet maar nooit of b.v. een potentiële nieuwe werkgever even googlet en dit soort zaken tegenkomen. Politieke denkbeelden kunnen nog wel eens gevoelig liggen, dus dat laat ik liever anoniem.
Kunnen natuurlijk nepnamen zijn. Koos heeft ook niet echt Koos Vogels.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sherlock Holmes award voor deze man.
Ik denk het ook niet. Daarom altijd wat nepinfo droppen. Maar op zich boeit dat niet zo. Het is vooral belangrijk dat je dingen als Facebook of hyves goed onder controle houdt.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij is niemand dat als ik iedereen z'n postgeschiedenis na ga.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar je weet maar nooit of b.v. een potentiële nieuwe werkgever even googlet en dit soort zaken tegenkomen. Politieke denkbeelden kunnen nog wel eens gevoelig liggen, dus dat laat ik liever anoniem.
Ah, we zijn nu vrienden.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stomme idioot. Oja, log ff in op je hyves
Het kan ook bijvoorbeeld een conservatief Christen zin die geen liberaal wenst of vice versa. Er zijn legio zaken die eventueel een rol kunnen spelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, een fatsoenlijke werkgever zit niet op een communist te wachten.
Klopt, oja, een profiel foto komt nog hoor. Dat GTA plaatje van me staat ook zo sneu.quote:
Ik heb me ooit voorgenomen onder met een ander naam verder te gaan, maar dan reageert niemand meer op mij. Ik ga het inderdaad toch weer eens overwegen, het komt wel dichtbij nu.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook dat, al denk ik niet dat een werkgever mij kan vinden op FOK!.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kunnen natuurlijk nepnamen zijn. Koos heeft ook niet echt Koos Vogels.
[..]
Ik denk het ook niet. Daarom altijd wat nepinfo droppen. Maar op zich boeit dat niet zo. Het is vooral belangrijk dat je dingen als Facebook of hyves goed onder controle houdt.
Ligt eraan, als je bijv bij shell gaat werken dan kan dat nogal tricky worden als ze achter je acc komen. Ik noem maar wat hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb me ooit voorgenomen onder met een ander naam verder te gaan, maar dan reageert niemand meer op mij. Ik ga het inderdaad toch weer eens overwegen, het komt wel dichtbij nu.
Ik ga vanaf nu verder onder mijn kloon, dat lijkt me beter.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je bijv bij shell gaat werken dan kan dat nogal tricky worden als ze achter je acc komen. Ik noem maar wat hoor.
Wat wordt je kloon?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:45 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu verder onder mijn kloon, dat lijkt me beter.Bij nader inzien.
Ik houd de zelfde UI.quote:
Het nadeel is natuurlijk dat je postgeschiedenis tot nu toe wel bewaard blijft.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb me ooit voorgenomen onder met een ander naam verder te gaan, maar dan reageert niemand meer op mij. Ik ga het inderdaad toch weer eens overwegen, het komt wel dichtbij nu.
Je moet wel heel gericht zoeken als je wil achterhalen wie x is.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het nadeel is natuurlijk dat je postgeschiedenis tot nu toe wel bewaard blijft.
Het is gelukkig niet zo dat als je mijn naan googled dat je hier op stuit.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het nadeel is natuurlijk dat je postgeschiedenis tot nu toe wel bewaard blijft.
Behalve als ze per ongeluk een spatie tussen voor en achternaam vergeten of weghalen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet zo dat als je mijn naan googled dat je hier op stuit.
Ja, achteraf vind ik het wel stom van me.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Behalve als ze per ongeluk een spatie tussen voor en achternaam vergeten of weghalen.
Pagina 2 googlequote:Op zondag 23 januari 2011 23:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet zo dat als je mijn naan googled dat je hier op stuit.
Uiteraard, maar je kunt het risico gewoon beter helemaal vermijden. Ik had het er toevallig nog over met een collega die zij dat ze 'anoniem' op social media sites zat. Die had ik via google binnen 30 seconden gevonden.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wel heel gericht zoeken als je wil achterhalen wie x is.
Ben ik te google voor een buitenstaander?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je kunt het risico gewoon beter helemaal vermijden. Ik had het er toevallig nog over met een collega die zij dat ze 'anoniem' op social media sites zat. Die had ik via google binnen 30 seconden gevonden.
Ik zal het eens proberen met je echte naam.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik te google voor een buitenstaander?
Geen idee. Ik zorg in ieder geval dat persoonlijke informatie die ik hier post niet volledig is en af en toe ook niet helemaal juist.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik te google voor een buitenstaander?
Als je wat vindt mag je dat dm'enquote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen met je echte naam.
Dat doe ik dus nietquote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zorg in ieder geval dat persoonlijke informatie die ik hier post niet volledig is en af en toe ook niet helemaal juist.
Mijn hyves zou een link kunnen zijn, maar dat is te ver gezocht. Ik vind niets bijzonders als ik je voor en achternaam + forum google.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je wat vindt mag je dat dm'en
Boeit me niet zo, maar je hebt dus FOK!-vrienden in je hyves?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn hyves zou een link kunnen zijn, maar dat is te ver gezocht. Ik vind niets bijzonders als ik je voor en achternaam + forum google.
Fokkers kunnen je wel vinden via mijn hyves, ik weet niet of je dat erg vind?
Alleen jou, daarbij weet ik alleen de naam van Koos.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeit me niet zo, maar je hebt dus FOK!-vrienden in je hyves?
Dat zal inderdaad wel lastig te achterhalen zijn. Daarbij ben je nog vrij jong en kun je het daar altijd nog wel op gooien mocht er ooit iets achterhaald worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nietGelukkig is wel alle informatie uitgesmeerd over ruim 20 k posts.
De hyves van koos of zijn rl naam?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Alleen jou, daarbij weet ik alleen de naam van Koos.
Je bedoelt te zeggen dat ik nog jong en onbezonnen ben?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel lastig te achterhalen zijn. Daarbij ben je nog vrij jong en kun je het daar altijd nog wel op gooien mocht er ooit iets achterhaald worden.
Waarom krijg ik overigens bij de SC een ad voor daten met vadsige mensen?
Beide, maar ik vind dat ik daar al te veel over gezegd heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De hyves van koos of zijn rl naam?
Nu heb je me nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Beide, maar ik vind dat ik daar al te veel over gezegd heb.
Ik zeg niet zo zeer dat je dat bent, maar dat je het daarop kunt gooien. Mocht het ooit nodig zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat ik nog jong en onbezonnen ben?
Ik begrijp het, ik vraag me alleen af als ik uitspraken heb gedaan die tegen het extreme aanzitten?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo zeer dat je dat bent, maar dat je het daarop kunt gooien. Mocht het ooit nodig zijn.
Valt wel mee. Soms is de realiteit extreem, dus gooi het daar dan maar op.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begrijp het, ik vraag me alleen af als ik uitspraken heb gedaan die tegen het extreme aanzitten?
Voor zover ik weet niet. Maar, zoals ik al eerder zei, hoeft het helemaal niet extreem te zijn. Als het opvattingen zijn waardoor men b.v. van mening is dat je niet binnen de bedrijfscultuur zou passen, dan is dat al voldoende.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begrijp het, ik vraag me alleen af als ik uitspraken heb gedaan die tegen het extreme aanzitten?
Klopt, mijn opvattingen hier stroken natuurlijk niet met hetgeen van een azc nastreeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Maar, zoals ik al eerder zei, hoeft het helemaal niet extreem te zijn. Als het opvattingen zijn waardoor men b.v. van mening is dat je niet binnen de bedrijfscultuur zou passen, dan is dat al voldoende.
Edit: en zoals onze nu anonieme vriend meldt mist de context ook vaak wanneer er gegooglet wordt.
En wie zegt dat mijn opvattingen nu het zelfde zijn dan over 20 jaar. Er zou een totaal verkeerd beeld van me kunnen ontstaan, ik krijg er steeds meer spijt van.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, mijn opvattingen hier stroken natuurlijk niet met hetgeen van een azc nastreeft.
Door op later momenten met jou ''oude'' account wat nuanceringen aan te brengen. Zoiets. Maar jij hebt niet echt grenzen overschreden hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En wie zegt dat mijn opvattingen nu het zelfde zijn dan over 20 jaar. Er zou een totaal verkeerd beeld van me kunnen ontstaan, ik krijg er steeds meer spijt van.
Hoe zou ik een goed rookgordijn kunnen maken?
Dat weet ik, maar mijn mening zou haaks kunnen te staan tot dat van mijn werkgever. Misschien moet ik maar eens een hele dag over computerspelletjes gaan posten of mens erger je niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door op later momenten met jou ''oude'' account wat nuanceringen aan te brengen. Zoiets. Maar jij hebt niet echt grenzen overschreden hoor.
Dat is saai.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn mening zou haaks kunnen te staan tot dat van mijn werkgever. Misschien moet ik maar een een hele dag over computerspelletjes gaan posten of mens erger je niet.
Kan ook nog. Maar wat ik net al zei, gewoon de hele dag genuanceerd lopen doen over ding waarvan jij denkt dat je te links of te rechts uit de bocht bent gevlogen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn mening zou haaks kunnen te staan tot dat van mijn werkgever. Misschien moet ik maar eens een hele dag over computerspelletjes gaan posten of mens erger je niet.
Dan kan hij hem weer voor de rechter slepen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is saai.
Daarnaast, als je daadwerkelijk de nieuwe Job Cohen van de PvdA wordt,
verkoopt Yvonne of Danny je account wel door aan de Televaag voor een paar ton.
Dat zou kunnen en dan zullen ze zeker vreemde dingen vinden, maar ik verwacht niet de nieuwe Cohen te worden. En als het gebeurd kan ik altijd zeggen dat ik nog jong was, zoals monolith zegt.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is saai.
Daarnaast, als je daadwerkelijk de nieuwe Job Cohen van de PvdA wordt,
verkoopt Yvonne of Danny je account wel door aan de Televaag voor een paar ton.
Haal trouwens dat plaatje en alle andere gegevens weg van je oude account.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en dan zullen ze zeker vreemde dingen vinden, maar ik verwacht niet de nieuwe Cohen te worden. En als het gebeurd kan ik altijd zeggen dat ik nog jong was, zoals monolith zegt.
Waarom zou je er dan willen werken?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef Monolith het volgende:
Als het opvattingen zijn waardoor men b.v. van mening is dat je niet binnen de bedrijfscultuur zou passen, dan is dat al voldoende.
Of iets dergelijksquote:
Daarom is het vrij eenvoudig: Als je niet wil dat mensen het lezen, zet het niet op internet.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:09 schreef du_ke het volgende:
er is vaak vrij eenvoudig meer te vinden over je op internet dan je beseft.
Mee eensquote:Op maandag 24 januari 2011 08:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarom is het vrij eenvoudig: Als je niet wil dat mensen het lezen, zet het niet op internet.
Autonome zelfstandige figuren bestaan niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Geen idee. Dat zie je wel vaker bij die vrijgevochten linkse rakkers: jullie begrijpen het niet?!??!?!
En dan vinden ze zichzelf ook heel vaak nog een autonoom, zelfstandig figuur. Waar gaat het toch fout bij die mensen?
Het was inderdaad genieten geblazen afgelopen vrijdag in Den Haag. En ik moest met de trein naar Groningen om half 5, dus zat middenin dat gedonderquote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
Op dit soort momenten weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan links heb![]()
Een bericht te lezen voor hij er een topic over opent en zijn mening geeft.quote:
De zelfbenoemde liberaal die anderen verwijt dat ze zich autonoom vinden? Het moet niet veel gekker worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Geen idee. Dat zie je wel vaker bij die vrijgevochten linkse rakkers: jullie begrijpen het niet?!??!?!
En dan vinden ze zichzelf ook heel vaak nog een autonoom, zelfstandig figuur. Waar gaat het toch fout bij die mensen?
Mijn naam is Tom en ik heb gisteren besloten anoniemer te fokken.quote:
Misschien moet je naar het BBW forum?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel lastig te achterhalen zijn. Daarbij ben je nog vrij jong en kun je het daar altijd nog wel op gooien mocht er ooit iets achterhaald worden.
Waarom krijg ik overigens bij de SC een ad voor daten met vadsige mensen?
Hey Tom gozertquote:Op maandag 24 januari 2011 10:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn naam is Tom en ik heb gisteren besloten anoniemer te fokken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Hey Tom gozertDus Zeeland was altijd al je Kloon?
Leren lezen. Wat mij betreft is het streven zoveel mogelijk zelfstandigheid, maar op de keper beschouwd zijn deze mensen zo'n vijand van alles wat bij "het systeem" hoort, dat ze nergens aan de slag kunnen en daardoor weer afhankelijk zijn van de vrijgevigheid van dat systeem. Beetje hypocriet dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Een bericht te lezen voor hij er een topic over opent en zijn mening geeft.
[..]
De zelfbenoemde liberaal die anderen verwijt dat ze zich autonoom vinden? Het moet niet veel gekker worden.
Ja, ik las het. Wat een verrassing dat ze niet voortkwamen uit de NSB.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
De VVD bestaat vandaag precies 63 jaar
Zie http://www.vvd.nl/over-de-vvd/detail/18/geschiedenis-van-de-vvd
Na 1945 gaan de vrijzinnig-democraten van Oud op in de PvdA. De leden van de Liberale Staatspartij noemen zich nu De Partij van de Vrijheid. Al snel gaan de vrijzinnig-democraten en de liberalen samenwerken. De politiek leiders Oud en Stikker onderhandelen over het oprichten van een nieuwe, liberale partij. Dat lukt. Op 24 januari 1948 is de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie een feit.
Oeps
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb echt geen idee wat je typt en ik ga het niet lezen ook.
Wat een topic. En dan zijn er partijen hier in nederland die zeggen dat de christenen zo goed zijn, en we de christelijke cultuur moeten handhavenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef Picchia het volgende:
Een vriend helpen met psychologische problemen
Die jongen wil zijn homo vriend genezen.
Die zal wel een deadline hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef eriksd het volgende:
Dat is een dus een ja.
Waar is Koos gebleven btw?
Dat klinkt vermoeiend.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Tem het volgende:
Ik dacht dat hij een paar dagen ging skiën.
Is skiën geen rechtse hobby?quote:
Toen Wilders uit de VVD stapte was de naam van zijn partij inderdaad bedoeld als 'plagerij' naar de VVD.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
De VVD bestaat vandaag precies 63 jaar
Zie http://www.vvd.nl/over-de-vvd/detail/18/geschiedenis-van-de-vvd
Na 1945 gaan de vrijzinnig-democraten van Oud op in de PvdA. De leden van de Liberale Staatspartij noemen zich nu De Partij van de Vrijheid. Al snel gaan de vrijzinnig-democraten en de liberalen samenwerken. De politiek leiders Oud en Stikker onderhandelen over het oprichten van een nieuwe, liberale partij. Dat lukt. Op 24 januari 1948 is de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie een feit.
Oeps
Ze blij dat ze erachter zijn gekomen dat je van mastruberen ruggenmerg tyfus krijgt en je er blind van wordt.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom zou je met zo'n shirt aan rondlopen?
Ze doen het nu bij elkaar en hebben gemerkt dat het lekkerder is. Zie je die overdreven glimlach niet bij dat meisje? Die heeft een dikke neger tong over haar klit gevoeldquote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[ link | afbeelding ]
dat je een loser bent?quote:
Dat herinnert mij om even toegang te vragen voor KPD.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[ link | afbeelding ]
Been there, seen that.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat herinnert mij om even toegang te vragen voor KPD.
Doe niet zo politiek incorrect. Ik proef bij jou tegenwoordig veel minachting voor andermans levensbeschouwing en zo.quote:
Pot en ketel beste kerel. Ga nu niet opeens het engeltje uithangen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doe niet zo politiek incorrect. Ik proef bij jou tegenwoordig veel minachting voor andermans levensbeschouwing en zo.
Wat omschrijf je het poëtisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Tem het volgende:
Ethiraseth is inderdaad wel iets geprikkelder dan normaal, misschien is ze wel aan de rode klats.
That's me, een Slauerhoff in de dop. Ik twijfelde nog tussen rode klats en rode bloedkut.quote:
Spatiegebruik.nl.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef Tem het volgende:
[..]
That's me, een Slauerhoff in de dop. Ik twijfelde nog tussen rode klats en rode bloedkut.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je maakt ruimte en laat al je vrienden er overheen gaan?
Om vervolgens het Egyptische leger te verzuipen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sorry, maar Mozes heeft het niet gedaan, het was de windquote:Mozes heeft de Rode Zee niet gescheiden, maar een sterke oostenwind heeft het water teruggedreven zoals de Bijbel en de Koran beschrijven. Dat blijkt uit computersimulaties van het Amerikaanse National Center for Atmospheric Research NCAR en de Universiteit van Colorado in Boulder.
Mozes liep voorop.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lees maar eens goed door Ethiraseth, zo fijn is Noord-Korea dus helemaal niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.ifitweremyhome.com/compare/NL/KP
Alle mileuhippies naar Noord Korea.
heb ik ooit beweerd van wel? Het is een ordinaire dictatuur, meer niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lees maar eens goed door Ethiraseth, zo fijn is Noord-Korea dus helemaal niet.
De zorg is daar best goedkoop. Kunnen wij een goed voorbeeld van aannemen. 99.97% goedkoper.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lees maar eens goed door Ethiraseth, zo fijn is Noord-Korea dus helemaal niet.
Juist niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef ethiraseth het volgende:
Lijkt wel of elk Westers land veel meer elektriciteit en olie verbruikt dan Nederland.
Juist, gewoon geen zorg. Kijk hoe goedkoop.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef mlg het volgende:
[..]
De zorg is daar best goedkoop. Kunnen wij een goed voorbeeld van aannemen. 99.97% goedkoper.
De toegankelijkheid is een beetje een probleem.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef mlg het volgende:
[..]
De zorg is daar best goedkoop. Kunnen wij een goed voorbeeld van aannemen. 99.97% goedkoper.
Geen Noord-Koreaan die er over klaagt anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De toegankelijkheid is een beetje een probleem.
Alleen de dappersten durven te klagen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geen Noord-Koreaan die er over klaagt anders.
Wat een kut gebruikersnaam heb je gekozen man. Kies dan voor bijv. Neeltje Jans of deltawerkeR.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Alleen de dappersten durven te klagen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef betyar het volgende:
[..]
geeft niks....... opruimen die hap.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Zoals hij zelf zou zeggen: de boodschap is slecht, en daarom de boodschapper ook.
Waar? Hier?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
Wauw, wat een typische discussie weer :p
Wat is er eigenlijk mis met Marcel Roele?quote:
Het is meer dat de boodschap onjuist is, maar ik heb nooit last gehad van die idioot.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Zoals hij zelf zou zeggen: de boodschap is slecht, en daarom de boodschapper ook.
Wat is er goed aan?Is een vraag die sneller is te beantwoordenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met Marcel Roele?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |