Doet de ING toch iets goed met die TAN-codes op je mobielquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn e-dentifier ding van de ABN Amro is kapot. Nu kan ik geen nutteloze spullen kopen via internet.
Waar is het fout gegaanquote:
Creditcard? Paypal?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn e-dentifier ding van de ABN Amro is kapot. Nu kan ik geen nutteloze spullen kopen via internet.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef ethiraseth het volgende:
Ik moet ook eens lid worden van een politieke partij.
Goed idee!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
He, dat moest ik ook maar eens doen.
Heb je je grapjas weer aangetrokken?quote:
Lokaal heb ik meer met de PvdA, maar landelijk stem ik waarschijnlijk gewoon Groenlinks.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar is het fout gegaan
Ik dacht dat jij meer van GL was.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb de themesong van de VVD gevonden!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef ethiraseth het volgende:
quote:
Ik die van de PvdA!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef ethiraseth het volgende:
Die was vrij ernstig inderdaad. Bob Fosko was vroeger toch leuker:quote:
Ja.quote:
Nee dat zou nog erger zijn dan een gebrek aan humor.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja.
Of zou je soms willen dat ik dat serieus meende?
Het werkt net als bij de kerk. Jong internaliseren is later van profiteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef TomLievense het volgende:
Ik betaal 2 euro voor een lidmaatschap en mijn vader 50 euro.
Je was toch van grauwslinks?quote:
Nee, hij is gecoheniseerd.quote:
quote:
Landelijk twijffel ik tussen PvdA en GL.quote:
Flauw, je kan beter.quote:
Waarom stem je niet op een partij die voor vrijheid en democratie staat?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Landelijk twijffel ik tussen PvdA en GL.
Vraag je moesje om meer zakgeld.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit er zwaar over te denken om lid te worden van de VVD, maar door de bezuinigingen kan ik geen lidmaatschapskaart betalen
Voor jouw leeftijd kost het ¤2,17 per maand voor de VVD, dat is toch niet veel.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit er zwaar over te denken om lid te worden van de VVD, maar door de bezuinigingen kan ik geen lidmaatschapskaart betalen
Dat doet hij toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom stem je niet op een partij die voor vrijheid en democratie staat?
Omdat jij alles wat slecht is op links projecteerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom waren en zijn alle dictators eigenlijk links?
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Voor jouw leeftijd kost het ¤2,17 per maand voor de VVD, dat is toch niet veel.
Was maar een grapje johquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vraag je moesje om meer zakgeld.
Dictators waren/zijn echte kapitalisten die de goede gedachte van de mens misbruikt voor zelfverrijking.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom waren en zijn alle dictators eigenlijk links?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |