Doet de ING toch iets goed met die TAN-codes op je mobielquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn e-dentifier ding van de ABN Amro is kapot. Nu kan ik geen nutteloze spullen kopen via internet.
Waar is het fout gegaanquote:
Creditcard? Paypal?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn e-dentifier ding van de ABN Amro is kapot. Nu kan ik geen nutteloze spullen kopen via internet.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef ethiraseth het volgende:
Ik moet ook eens lid worden van een politieke partij.
Goed idee!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
He, dat moest ik ook maar eens doen.
Heb je je grapjas weer aangetrokken?quote:
Lokaal heb ik meer met de PvdA, maar landelijk stem ik waarschijnlijk gewoon Groenlinks.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar is het fout gegaan
Ik dacht dat jij meer van GL was.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb de themesong van de VVD gevonden!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef ethiraseth het volgende:
quote:
Ik die van de PvdA!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef ethiraseth het volgende:
Die was vrij ernstig inderdaad. Bob Fosko was vroeger toch leuker:quote:
Ja.quote:
Nee dat zou nog erger zijn dan een gebrek aan humor.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja.
Of zou je soms willen dat ik dat serieus meende?
Het werkt net als bij de kerk. Jong internaliseren is later van profiteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef TomLievense het volgende:
Ik betaal 2 euro voor een lidmaatschap en mijn vader 50 euro.
Je was toch van grauwslinks?quote:
Nee, hij is gecoheniseerd.quote:
quote:
Landelijk twijffel ik tussen PvdA en GL.quote:
Flauw, je kan beter.quote:
Waarom stem je niet op een partij die voor vrijheid en democratie staat?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Landelijk twijffel ik tussen PvdA en GL.
Vraag je moesje om meer zakgeld.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit er zwaar over te denken om lid te worden van de VVD, maar door de bezuinigingen kan ik geen lidmaatschapskaart betalen
Voor jouw leeftijd kost het ¤2,17 per maand voor de VVD, dat is toch niet veel.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit er zwaar over te denken om lid te worden van de VVD, maar door de bezuinigingen kan ik geen lidmaatschapskaart betalen
Dat doet hij toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom stem je niet op een partij die voor vrijheid en democratie staat?
Omdat jij alles wat slecht is op links projecteerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
Waarom waren en zijn alle dictators eigenlijk links?
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Voor jouw leeftijd kost het ¤2,17 per maand voor de VVD, dat is toch niet veel.
Was maar een grapje johquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vraag je moesje om meer zakgeld.
Dictators waren/zijn echte kapitalisten die de goede gedachte van de mens misbruikt voor zelfverrijking.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik bedoel de eckte eckte he?quote:
Creatieve mensen zijn meestal links.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
24,78 per jaar. Goedkoper dan een FOK-full jaarabbo zoals je nu hebt.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Het is over tien jaar een pré dat je kan laten zien dat je al langer lid bent.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Was maar een grapje joh![]()
Maar als ik echt lid word dan wil ik ook echt wat voor die partij gaan betekenen, dan wel gemeenteraad dan wel iets anders.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Dictators waren/zijn echte kapitalisten die de goede gedachte van de mens misbruikt voor zelfverrijking.
Waarom?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is over tien jaar een pré dat je kan laten zien dat je al langer lid bent.
Was maar een grapje, ik hoopte dat ethiraseth dan zou happenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
24,78 per jaar. Goedkoper dan een FOK-full jaarabbo zoals je nu hebt.
Wat voor notes heb jij eigenlijk?
En allemaal vulden ze hun eigen zakken heel goed, precies zoals de VVD propageert. Dus ze waren allemaal rechts.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie van die 4 het meest radicale tegen het kapitalisme was weet ik eigenlijk niet..
Bron?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En allemaal vulden ze hun eigen zakken heel goed, precies zoals de VVD propageert. Dus ze waren allemaal rechts.
Allerlei citaten waarin ik mij misdraag of een vete met iemand heb.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
24,78 per jaar. Goedkoper dan een FOK-full jaarabbo zoals je nu hebt.
Wat voor notes heb jij eigenlijk?
Troll.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En allemaal vulden ze hun eigen zakken heel goed, precies zoals de VVD propageert. Dus ze waren allemaal rechts.
Je kan het begrip troll echt niet juist toepassen hè?quote:
Hij was lid van deze partij.quote:
Kom op hee, Hitler en Stalin waren bij uitstek linksen, samen trokken ze op tegen Churchill bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je kan het begrip troll echt niet juist toepassen hè?
Oh, een maoist.quote:
Ook al zo'n linkse griezelquote:
Ik alleen van Marx en Hitler.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef ethiraseth het volgende:
Laten we een poll houden: wie van jullie heeft ook maar 1 letter gelezen van de werken van Lenin of Mao?
Te voorspelbaar. Dan krijg je 100% "Ja, ik heb alles gelezen van Oom Lenin en Mao Duck"quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef ethiraseth het volgende:
Laten we een poll houden: wie van jullie heeft ook maar 1 letter gelezen van de werken van Lenin of Mao?
Is de fabeltjes krant ook goed?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef ethiraseth het volgende:
Betyar vindt van wel, tochquote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is de fabeltjes krant ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |