blijven steunen en blijven proberen. is er misschien iemand anders die het weet en wiens mening hij vaak waardeert?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:43 schreef DRA het volgende:
Wat te doen bij een vriend met psychologische problemen die dat zelf niet inziet en niet geholpen wil worden. Heb hem vaak hulp aangeboden en gezegd dat er veel tegen te doen is maar hij ontkent alles.
Ik ken hem van de kerk dus ik denk de pastoor. Maar ik ben zo bang dat de pastoor hem weer te hard zal aanpakken. Zijn niet echt christelijke praktijken zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef dutchgal het volgende:
[..]
blijven steunen en blijven proberen. is er misschien iemand anders die het weet en wiens mening hij vaak waardeert?
Wat doet ie dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:50 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik ken hem van de kerk dus ik denk de pastoor. Maar ik ben zo bang dat de pastoor hem weer te hard zal aanpakken. Zijn niet echt christelijke praktijken zullen we maar zeggen.
Ehhm, om kort te gaan. Hij vertelde me laatst dat hij een bepaalde man leuk vond omdat hij zulke speciale ogen heeft. Dat zeg je toch niet over een man?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
Als iemand niet geholpen wil worden, dan wil diegene niet geholpen worden. End of fuckin' story.
Hoezo niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:54 schreef DRA het volgende:
[..]
Ehhm, om kort te gaan. Hij vertelde me laatst dat hij een bepaalde man leuk vond omdat hij zulke speciale ogen heeft. Dat zeg je toch niet over een man?
Ben je zelf Christelijk opgevoed, en hij?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:54 schreef DRA het volgende:
[..]
Ehhm, om kort te gaan. Hij vertelde me laatst dat hij een bepaalde man leuk vond omdat hij zulke speciale ogen heeft. Dat zeg je toch niet over een man?
Dat zou ik dan graag willen tegengaan nu het nog kan.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Ben je zelf Christelijk opgevoed, en hij?
Kan zijn dat je vriend gewoon een beetje uit de kast probeert te komen..
Dus je maat is homo. Maar daar ging dit topic niet over lijkt me, dus wat is het probleem?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:54 schreef DRA het volgende:
[..]
Want homo-zijn is een zonde tochquote:Op maandag 24 januari 2011 10:56 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat zou ik dan graag willen tegengaan nu het nog kan.
Ja je kan namelijk prima sturen of iemand homo of hetero is.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:56 schreef DRA het volgende:
[..]
Dat zou ik dan graag willen tegengaan nu het nog kan.
DRA-Topique!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:54 schreef DRA het volgende:
[..]
Dit. Je kunt een persoon niet veranderen, TS.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:57 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja je kan namelijk prima sturen of iemand homo of hetero is.Hoe groot is dat bord voor je kop? Ik zou hem eerder van zijn geloof af proberen helpen dan van zijn geaardheid, geloof is namelijk in elke vorm schadelijker.
Daar zijn therapieen voor. Mijn priester ken een paar psychiaters. Ik heb hem de adressen gegeven maar hij wil niet gaan en blijft ontkennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:57 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja je kan namelijk prima sturen of iemand homo of hetero is.Hoe groot is dat bord voor je kop?
Oké..... Dit is nu officieel een trolltopic. Die priester van je is zeker bang dat hij straks niet alle koorknaapjes meer voor zichzelf heeft?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef DRA het volgende:
[..]
Daar zijn therapieen voor. Mijn priester ken een paar psychiaters. Ik heb hem de adressen gegeven maar hij wil niet gaan en blijft ontkennen.
Ik had niet gevraagd om de kerk inhoudsloos af te kraken. Ik vraag alleen wat ik moet doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef Silven het volgende:
[..]
Oké..... Dit is nu officieel een trolltopic. Die priester van je is zeker bang dat hij straks niet alle koorknaapjes meer voor zichzelf heeft?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |