Je moet wel heel gericht zoeken als je wil achterhalen wie x is.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het nadeel is natuurlijk dat je postgeschiedenis tot nu toe wel bewaard blijft.
Het is gelukkig niet zo dat als je mijn naan googled dat je hier op stuit.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het nadeel is natuurlijk dat je postgeschiedenis tot nu toe wel bewaard blijft.
Behalve als ze per ongeluk een spatie tussen voor en achternaam vergeten of weghalen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet zo dat als je mijn naan googled dat je hier op stuit.
Ja, achteraf vind ik het wel stom van me.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Behalve als ze per ongeluk een spatie tussen voor en achternaam vergeten of weghalen.
Pagina 2 googlequote:Op zondag 23 januari 2011 23:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet zo dat als je mijn naan googled dat je hier op stuit.
Uiteraard, maar je kunt het risico gewoon beter helemaal vermijden. Ik had het er toevallig nog over met een collega die zij dat ze 'anoniem' op social media sites zat. Die had ik via google binnen 30 seconden gevonden.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet wel heel gericht zoeken als je wil achterhalen wie x is.
Ben ik te google voor een buitenstaander?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je kunt het risico gewoon beter helemaal vermijden. Ik had het er toevallig nog over met een collega die zij dat ze 'anoniem' op social media sites zat. Die had ik via google binnen 30 seconden gevonden.
Ik zal het eens proberen met je echte naam.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik te google voor een buitenstaander?
Geen idee. Ik zorg in ieder geval dat persoonlijke informatie die ik hier post niet volledig is en af en toe ook niet helemaal juist.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik te google voor een buitenstaander?
Als je wat vindt mag je dat dm'enquote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen met je echte naam.
Dat doe ik dus nietquote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zorg in ieder geval dat persoonlijke informatie die ik hier post niet volledig is en af en toe ook niet helemaal juist.
Mijn hyves zou een link kunnen zijn, maar dat is te ver gezocht. Ik vind niets bijzonders als ik je voor en achternaam + forum google.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je wat vindt mag je dat dm'en
Boeit me niet zo, maar je hebt dus FOK!-vrienden in je hyves?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn hyves zou een link kunnen zijn, maar dat is te ver gezocht. Ik vind niets bijzonders als ik je voor en achternaam + forum google.
Fokkers kunnen je wel vinden via mijn hyves, ik weet niet of je dat erg vind?
Alleen jou, daarbij weet ik alleen de naam van Koos.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeit me niet zo, maar je hebt dus FOK!-vrienden in je hyves?
Dat zal inderdaad wel lastig te achterhalen zijn. Daarbij ben je nog vrij jong en kun je het daar altijd nog wel op gooien mocht er ooit iets achterhaald worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nietGelukkig is wel alle informatie uitgesmeerd over ruim 20 k posts.
De hyves van koos of zijn rl naam?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Alleen jou, daarbij weet ik alleen de naam van Koos.
Je bedoelt te zeggen dat ik nog jong en onbezonnen ben?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel lastig te achterhalen zijn. Daarbij ben je nog vrij jong en kun je het daar altijd nog wel op gooien mocht er ooit iets achterhaald worden.
Waarom krijg ik overigens bij de SC een ad voor daten met vadsige mensen?
Beide, maar ik vind dat ik daar al te veel over gezegd heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De hyves van koos of zijn rl naam?
Nu heb je me nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Beide, maar ik vind dat ik daar al te veel over gezegd heb.
Ik zeg niet zo zeer dat je dat bent, maar dat je het daarop kunt gooien. Mocht het ooit nodig zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat ik nog jong en onbezonnen ben?
Ik begrijp het, ik vraag me alleen af als ik uitspraken heb gedaan die tegen het extreme aanzitten?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo zeer dat je dat bent, maar dat je het daarop kunt gooien. Mocht het ooit nodig zijn.
Valt wel mee. Soms is de realiteit extreem, dus gooi het daar dan maar op.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begrijp het, ik vraag me alleen af als ik uitspraken heb gedaan die tegen het extreme aanzitten?
Voor zover ik weet niet. Maar, zoals ik al eerder zei, hoeft het helemaal niet extreem te zijn. Als het opvattingen zijn waardoor men b.v. van mening is dat je niet binnen de bedrijfscultuur zou passen, dan is dat al voldoende.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begrijp het, ik vraag me alleen af als ik uitspraken heb gedaan die tegen het extreme aanzitten?
Klopt, mijn opvattingen hier stroken natuurlijk niet met hetgeen van een azc nastreeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Maar, zoals ik al eerder zei, hoeft het helemaal niet extreem te zijn. Als het opvattingen zijn waardoor men b.v. van mening is dat je niet binnen de bedrijfscultuur zou passen, dan is dat al voldoende.
Edit: en zoals onze nu anonieme vriend meldt mist de context ook vaak wanneer er gegooglet wordt.
En wie zegt dat mijn opvattingen nu het zelfde zijn dan over 20 jaar. Er zou een totaal verkeerd beeld van me kunnen ontstaan, ik krijg er steeds meer spijt van.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, mijn opvattingen hier stroken natuurlijk niet met hetgeen van een azc nastreeft.
Door op later momenten met jou ''oude'' account wat nuanceringen aan te brengen. Zoiets. Maar jij hebt niet echt grenzen overschreden hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En wie zegt dat mijn opvattingen nu het zelfde zijn dan over 20 jaar. Er zou een totaal verkeerd beeld van me kunnen ontstaan, ik krijg er steeds meer spijt van.
Hoe zou ik een goed rookgordijn kunnen maken?
Dat weet ik, maar mijn mening zou haaks kunnen te staan tot dat van mijn werkgever. Misschien moet ik maar eens een hele dag over computerspelletjes gaan posten of mens erger je niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door op later momenten met jou ''oude'' account wat nuanceringen aan te brengen. Zoiets. Maar jij hebt niet echt grenzen overschreden hoor.
Dat is saai.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn mening zou haaks kunnen te staan tot dat van mijn werkgever. Misschien moet ik maar een een hele dag over computerspelletjes gaan posten of mens erger je niet.
Kan ook nog. Maar wat ik net al zei, gewoon de hele dag genuanceerd lopen doen over ding waarvan jij denkt dat je te links of te rechts uit de bocht bent gevlogen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn mening zou haaks kunnen te staan tot dat van mijn werkgever. Misschien moet ik maar eens een hele dag over computerspelletjes gaan posten of mens erger je niet.
Dan kan hij hem weer voor de rechter slepen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is saai.
Daarnaast, als je daadwerkelijk de nieuwe Job Cohen van de PvdA wordt,
verkoopt Yvonne of Danny je account wel door aan de Televaag voor een paar ton.
Dat zou kunnen en dan zullen ze zeker vreemde dingen vinden, maar ik verwacht niet de nieuwe Cohen te worden. En als het gebeurd kan ik altijd zeggen dat ik nog jong was, zoals monolith zegt.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is saai.
Daarnaast, als je daadwerkelijk de nieuwe Job Cohen van de PvdA wordt,
verkoopt Yvonne of Danny je account wel door aan de Televaag voor een paar ton.
Haal trouwens dat plaatje en alle andere gegevens weg van je oude account.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en dan zullen ze zeker vreemde dingen vinden, maar ik verwacht niet de nieuwe Cohen te worden. En als het gebeurd kan ik altijd zeggen dat ik nog jong was, zoals monolith zegt.
Waarom zou je er dan willen werken?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef Monolith het volgende:
Als het opvattingen zijn waardoor men b.v. van mening is dat je niet binnen de bedrijfscultuur zou passen, dan is dat al voldoende.
Of iets dergelijksquote:
Daarom is het vrij eenvoudig: Als je niet wil dat mensen het lezen, zet het niet op internet.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:09 schreef du_ke het volgende:
er is vaak vrij eenvoudig meer te vinden over je op internet dan je beseft.
Mee eensquote:Op maandag 24 januari 2011 08:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarom is het vrij eenvoudig: Als je niet wil dat mensen het lezen, zet het niet op internet.
Autonome zelfstandige figuren bestaan niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Geen idee. Dat zie je wel vaker bij die vrijgevochten linkse rakkers: jullie begrijpen het niet?!??!?!
En dan vinden ze zichzelf ook heel vaak nog een autonoom, zelfstandig figuur. Waar gaat het toch fout bij die mensen?
Het was inderdaad genieten geblazen afgelopen vrijdag in Den Haag. En ik moest met de trein naar Groningen om half 5, dus zat middenin dat gedonderquote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
Op dit soort momenten weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan links heb![]()
Een bericht te lezen voor hij er een topic over opent en zijn mening geeft.quote:
De zelfbenoemde liberaal die anderen verwijt dat ze zich autonoom vinden? Het moet niet veel gekker worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Geen idee. Dat zie je wel vaker bij die vrijgevochten linkse rakkers: jullie begrijpen het niet?!??!?!
En dan vinden ze zichzelf ook heel vaak nog een autonoom, zelfstandig figuur. Waar gaat het toch fout bij die mensen?
Mijn naam is Tom en ik heb gisteren besloten anoniemer te fokken.quote:
Misschien moet je naar het BBW forum?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel lastig te achterhalen zijn. Daarbij ben je nog vrij jong en kun je het daar altijd nog wel op gooien mocht er ooit iets achterhaald worden.
Waarom krijg ik overigens bij de SC een ad voor daten met vadsige mensen?
Hey Tom gozertquote:Op maandag 24 januari 2011 10:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn naam is Tom en ik heb gisteren besloten anoniemer te fokken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Hey Tom gozertDus Zeeland was altijd al je Kloon?
Leren lezen. Wat mij betreft is het streven zoveel mogelijk zelfstandigheid, maar op de keper beschouwd zijn deze mensen zo'n vijand van alles wat bij "het systeem" hoort, dat ze nergens aan de slag kunnen en daardoor weer afhankelijk zijn van de vrijgevigheid van dat systeem. Beetje hypocriet dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Een bericht te lezen voor hij er een topic over opent en zijn mening geeft.
[..]
De zelfbenoemde liberaal die anderen verwijt dat ze zich autonoom vinden? Het moet niet veel gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |