Voor zover ik weet niet. Maar, zoals ik al eerder zei, hoeft het helemaal niet extreem te zijn. Als het opvattingen zijn waardoor men b.v. van mening is dat je niet binnen de bedrijfscultuur zou passen, dan is dat al voldoende.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begrijp het, ik vraag me alleen af als ik uitspraken heb gedaan die tegen het extreme aanzitten?
Klopt, mijn opvattingen hier stroken natuurlijk niet met hetgeen van een azc nastreeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Maar, zoals ik al eerder zei, hoeft het helemaal niet extreem te zijn. Als het opvattingen zijn waardoor men b.v. van mening is dat je niet binnen de bedrijfscultuur zou passen, dan is dat al voldoende.
Edit: en zoals onze nu anonieme vriend meldt mist de context ook vaak wanneer er gegooglet wordt.
En wie zegt dat mijn opvattingen nu het zelfde zijn dan over 20 jaar. Er zou een totaal verkeerd beeld van me kunnen ontstaan, ik krijg er steeds meer spijt van.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, mijn opvattingen hier stroken natuurlijk niet met hetgeen van een azc nastreeft.
Door op later momenten met jou ''oude'' account wat nuanceringen aan te brengen. Zoiets. Maar jij hebt niet echt grenzen overschreden hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En wie zegt dat mijn opvattingen nu het zelfde zijn dan over 20 jaar. Er zou een totaal verkeerd beeld van me kunnen ontstaan, ik krijg er steeds meer spijt van.
Hoe zou ik een goed rookgordijn kunnen maken?
Dat weet ik, maar mijn mening zou haaks kunnen te staan tot dat van mijn werkgever. Misschien moet ik maar eens een hele dag over computerspelletjes gaan posten of mens erger je niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door op later momenten met jou ''oude'' account wat nuanceringen aan te brengen. Zoiets. Maar jij hebt niet echt grenzen overschreden hoor.
Dat is saai.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn mening zou haaks kunnen te staan tot dat van mijn werkgever. Misschien moet ik maar een een hele dag over computerspelletjes gaan posten of mens erger je niet.
Kan ook nog. Maar wat ik net al zei, gewoon de hele dag genuanceerd lopen doen over ding waarvan jij denkt dat je te links of te rechts uit de bocht bent gevlogen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar mijn mening zou haaks kunnen te staan tot dat van mijn werkgever. Misschien moet ik maar eens een hele dag over computerspelletjes gaan posten of mens erger je niet.
Dan kan hij hem weer voor de rechter slepen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is saai.
Daarnaast, als je daadwerkelijk de nieuwe Job Cohen van de PvdA wordt,
verkoopt Yvonne of Danny je account wel door aan de Televaag voor een paar ton.
Dat zou kunnen en dan zullen ze zeker vreemde dingen vinden, maar ik verwacht niet de nieuwe Cohen te worden. En als het gebeurd kan ik altijd zeggen dat ik nog jong was, zoals monolith zegt.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is saai.
Daarnaast, als je daadwerkelijk de nieuwe Job Cohen van de PvdA wordt,
verkoopt Yvonne of Danny je account wel door aan de Televaag voor een paar ton.
Haal trouwens dat plaatje en alle andere gegevens weg van je oude account.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en dan zullen ze zeker vreemde dingen vinden, maar ik verwacht niet de nieuwe Cohen te worden. En als het gebeurd kan ik altijd zeggen dat ik nog jong was, zoals monolith zegt.
Waarom zou je er dan willen werken?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef Monolith het volgende:
Als het opvattingen zijn waardoor men b.v. van mening is dat je niet binnen de bedrijfscultuur zou passen, dan is dat al voldoende.
Of iets dergelijksquote:
Daarom is het vrij eenvoudig: Als je niet wil dat mensen het lezen, zet het niet op internet.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:09 schreef du_ke het volgende:
er is vaak vrij eenvoudig meer te vinden over je op internet dan je beseft.
Mee eensquote:Op maandag 24 januari 2011 08:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarom is het vrij eenvoudig: Als je niet wil dat mensen het lezen, zet het niet op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |