god.. zodra het over Amsterdam gaat kun je proletenreacties verwachtenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog meer redenen om nooit naar 020 te gaan
Kijk maar naar jou reactiequote:Op maandag 24 januari 2011 02:46 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
god.. zodra het over Amsterdam gaat kun je proletenreacties verwachten
Klopt. Wij Nederlanders mogen dankbaar zijn dat de incapabele en softe Cohen geen minister-president is geworden. Hij zou in zijn eentje dit land in de afgrond hebben gestort. Maar wat wil je, PvdA hè? Het is juist de PvdA met hun nivelleringsfundamentalisme dat ons onderwijssysteem om zeep heeft geholpen. En niet alleen het onderwijs. Job ziet zich voor de onmogelijke taak een partij te verkopen die Nederland aan alle kanten heeft ondermijnd. Het gaat hem niet lukken om met een morsdode ideologie, waarvan de puinhopen overal in Nederland liggen te roken, nog enthousiasme te genereren tegen een populair, zeer competent kabinet met de beste ideeën.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
De erfenis van Cohen begint nu wel erg te stinken. Het gaat gewoon niet goed, iets wat te natuurlijk al wisten maar wat nu bevestigd wordt door de opvolger.
Heb je het artikel wel gelezen?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
Dat zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 03:03 schreef Sjaakz het volgende:
Hij weet z'n bezuinigingsmaatregelen wel te verkopen zeg... doet ie netjes.
Ik vraag me af waar in Amsterdam jij woont, dat je kan concluderen dat het niet goed gaat in de stad. Aan de hand van het artikel wat jij plaatst lijkt die conclusie namelijk niet juist.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
Het is Amsterdam.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ergens denk ik dat Amsterdam of Amsterdammers je ook niet zullen missen hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad. Onder decennialang PvdA-bestuur is Amsterdam een allochtonen-stad geworden waar de criminaliteit bloeit als nooit tevoren. Waar Marokkanen hun racistische gedrag t.o.v. joden en homo's openlijk kunnen demonstreren. Amsterdam is al lang de hoofdstad van Nederland niet meer. Amsterdam is aan totaal verval onderhevig, ik beschouw dit historisch cultureel erfgoed als totaal verloren. Met een rode waas voor ogen houdt men daar 'de boel bij mekaar'. Dankzij de lokale politieke partijtjes met corrupte banden naar woningbouwverenigingen, zelfverrijkers en een enorm zieligheidsambtenarenapparaat is de hoofdstad haar identiteit inmiddels kwijt geraakt.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja blijf lekker in je veilige holletje waar je lekker bang voor de buitenwereld kan zijn en verder nooit wat te beleven is.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat jullie wel of niet missen boeit me niet zo veel hoor.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Inderdaad. Onder decennialang PvdA-bestuur is Amsterdam een allochtonen-stad geworden waar de criminaliteit bloeit als nooit tevoren. Waar Marokkanen hun racistische gedrag t.o.v. joden en homo's openlijk kunnen demonstreren. Amsterdam is al lang de hoofdstad van Nederland niet meer. Amsterdam is aan totaal verval onderhevig, ik beschouw dit historisch cultureel erfgoed als totaal verloren. Met een rode waas voor ogen houdt men daar 'de boel bij mekaar'. Dankzij de lokale politieke partijtjes met corrupte banden naar woningbouwverenigingen, zelfverrijkers en een enorm zieligheidsambtenarenapparaat is de hoofdstad haar identiteit inmiddels kwijt geraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |