Ja, ik ben ook niet altijd eerlijk wat poll betreft. Ik zeg ook altijd dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te voorspelbaar. Dan krijg je 100% "Ja, ik heb alles gelezen van Oom Lenin en Mao Duck"
Ik heb een rechtse en een linkse aflevering voor je in de aanbieden. Wil je die zien?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is de fabeltjes krant ook goed?
Ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb een rechtse en een linkse aflevering voor je in de aanbieden. Wil je die zien?
En zakkenvullers dus leugenaars dus kapitalisten dus uiteindelijk rechts.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op hee, Hitler en Stalin waren bij uitstek linksen, samen trokken ze op tegen Churchill bijvoorbeeld.
Die rechtse is veel moeilijker te geven, maar dit is alvast de linkse.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook al zo'n "echte"
Onze lokale held op ned2
Loyalitiet.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Cerbie het volgende:
Maar nog even in de herhaling. Wat zijn jullie redenen om lid te worden van een partij. Ik zie de meerwaarde nog niet echt.
Waar staat dat zakkenvullen inherent aan rechts is? Neem paul rossenmuller bijvoorbeeld, miljonair en tegelijkertijd communist.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
En zakkenvullers dus leugenaars dus kapitalisten dus uiteindelijk rechts.
Paul Rosenmuller is geen communist.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar staat dat zakkenvullen inherent aan rechts is? Neem paul rossenmuller bijvoorbeeld, miljonair en tegelijkertijd communist.
Heerlijke tragiek. Deze mensen hopen nog beroemd te worden terwijl ze nul charisma of talent hebben.quote:
Ze hebben het over de huidige egonomie, de ik en alleen ik cultuurquote:Op zondag 23 januari 2011 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Heerlijke tragiek. Deze mensen hopen nog beroemd te worden terwijl ze nul charisma of talent hebben.
Zeker hier in de buurtquote:Op zondag 23 januari 2011 22:53 schreef Tem het volgende:
Is nogal groot in het zuiden die ellende, is het niet?
Ik vond hem wel meevallenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:55 schreef TomLievense het volgende:
Was mijn rechtse fabeltjeskrant rechts genoeg?
Eigenlijk hadden de gebroeders bever hun TV gewoon moeten houden.quote:
'Kameraad Koerski! Bij wijze van aanvulling op ons gesprek stuur ik u een ruwe schets van de aanvullende paragraaf van het Wetboek van Strafrecht... De grondgedachte is naar ik hoop, duidelijk, ongeacht al de onvolkomenheden van het kladontwerp: er moet openlijk een principiele en politiek juiste (en niet alleen maar beperkt juridische) formule naar voren gebracht worden die het wezen en de rechtvaardiging van de terreur, de noodzaak ervan, de grenzen ervan motiveert.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef ethiraseth het volgende:
Laten we een poll houden: wie van jullie heeft ook maar 1 letter gelezen van de werken van Lenin of Mao?
Het was de verkeerde.quote:
quote:Het zou me wel leuk lijken om één dag filosoof te zijn. Gewoon één dag. En dan hopen dat je vriendin aan je vraagt: Waar zit je aan te denken?
En dat je dan gewoon kunt zeggen: Ja, ik zat te denken dat volgens mij niet de moraliteit de vooruitgang van de samenleving bepaalt, maar juist haar immoraliteit en haar verdorvenheid. De vitaliteit of de verandering van de samenleving is nooit beheerst geweest door het goede of het deugdzame in de ideeële en de platonische zin van de moraal of in de objectieve zin van de wetenschap en techniek. De sturende impuls is de losbandigheid; of het nu die van de beelden, de ideeën of de tekens is, dat maakt niet uit. De rationele systemen van de moraal beheersen alleen de lineaire evolutie, hun zichtbare geschiedenis. Maar de fundamentele energie, die zelf deze dingen aandrijft, die komt volgens mij heel ergens anders vandaan.
Kijken of ze dan nog zon grote bakkes heeft!
Nee, dat is een andere Tom Lievense. Ik kom uit Westkapelle.quote:
Klopt, daar zit ik bij op de voetbal.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef GSbrder het volgende:
Er komt ook een Tomas Lievense uit Westkapelle.
Nee, dat is een fotograaf uit Amsterdam en die ken ik verder niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef Cerbie het volgende:
Mooie foto's trouwens als je die Tom Lievense bent
Die studeert op mijn faculteit, ken toevallig een paar lui die met 'm omgaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Klopt, daar zit ik bij op de voetbal.
Dat zit zelfs vooral in één dorpje in de gemeente Veere.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:20 schreef Cerbie het volgende:
http://www.meertens.knaw.(...)se&operator=eq&taal=
Ik zie een concentratie..
Soms baal ik toch wel dat ik dit onder mijn eigen naam doe.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die studeert op mijn faculteit, ken toevallig een paar lui die met 'm omgaan.
En andersom ook als je mijn naam invoert op google krijg je geen verwijzing naar fok.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef Cerbie het volgende:
Je naam komt gelukkig nog een aantal keer voor. Ik ben nog geen naamgenoten tegengekomen.
Is idd niet slim nee. Gelukkig ben ik vol-le-dig anoniemquote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Soms baal ik toch wel dat ik dit onder mijn eigen naam doe.
- Rubenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is idd niet slim nee. Gelukkig ben ik vol-le-dig anoniem
Eens, dat is ook de reden dat ik het onder mijn eigen naam doe. Dat dwing mij me fatsoenlijk te gedragen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij is niemand dat als ik iedereen z'n postgeschiedenis na ga.
Wacht, dit is je voor en achternaam?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Eens, dat is ook de reden dat ik het onder mijn eigen naam doe. Dat dwing mij me fatsoenlijk te gedragen.
Ik deed het ook maar uit mijn hoofd.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
Gelukkig kloppen er een aantal dingen niet tom
Sherlock Holmes award voor deze man.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wacht, dit is je voor en achternaam?
Nooit beseft?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wacht, dit is je voor en achternaam?
Leuk en aardig, maar je weet maar nooit of b.v. een potentiële nieuwe werkgever even googlet en dit soort zaken tegenkomen. Politieke denkbeelden kunnen nog wel eens gevoelig liggen, dus dat laat ik liever anoniem.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Eens, dat is ook de reden dat ik het onder mijn eigen naam doe. Dat dwing mij me fatsoenlijk te gedragen.
Stomme idioot. Oja, log ff in op je hyvesquote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik deed het ook maar uit mijn hoofd.
Eens, een fatsoenlijke werkgever zit niet op een communist te wachten.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar je weet maar nooit of b.v. een potentiële nieuwe werkgever even googlet en dit soort zaken tegenkomen. Politieke denkbeelden kunnen nog wel eens gevoelig liggen, dus dat laat ik liever anoniem.
Kunnen natuurlijk nepnamen zijn. Koos heeft ook niet echt Koos Vogels.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sherlock Holmes award voor deze man.
Ik denk het ook niet. Daarom altijd wat nepinfo droppen. Maar op zich boeit dat niet zo. Het is vooral belangrijk dat je dingen als Facebook of hyves goed onder controle houdt.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij is niemand dat als ik iedereen z'n postgeschiedenis na ga.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar je weet maar nooit of b.v. een potentiële nieuwe werkgever even googlet en dit soort zaken tegenkomen. Politieke denkbeelden kunnen nog wel eens gevoelig liggen, dus dat laat ik liever anoniem.
Ah, we zijn nu vrienden.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stomme idioot. Oja, log ff in op je hyves
Het kan ook bijvoorbeeld een conservatief Christen zin die geen liberaal wenst of vice versa. Er zijn legio zaken die eventueel een rol kunnen spelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, een fatsoenlijke werkgever zit niet op een communist te wachten.
Klopt, oja, een profiel foto komt nog hoor. Dat GTA plaatje van me staat ook zo sneu.quote:
Ik heb me ooit voorgenomen onder met een ander naam verder te gaan, maar dan reageert niemand meer op mij. Ik ga het inderdaad toch weer eens overwegen, het komt wel dichtbij nu.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook dat, al denk ik niet dat een werkgever mij kan vinden op FOK!.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kunnen natuurlijk nepnamen zijn. Koos heeft ook niet echt Koos Vogels.
[..]
Ik denk het ook niet. Daarom altijd wat nepinfo droppen. Maar op zich boeit dat niet zo. Het is vooral belangrijk dat je dingen als Facebook of hyves goed onder controle houdt.
Ligt eraan, als je bijv bij shell gaat werken dan kan dat nogal tricky worden als ze achter je acc komen. Ik noem maar wat hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb me ooit voorgenomen onder met een ander naam verder te gaan, maar dan reageert niemand meer op mij. Ik ga het inderdaad toch weer eens overwegen, het komt wel dichtbij nu.
Ik ga vanaf nu verder onder mijn kloon, dat lijkt me beter.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je bijv bij shell gaat werken dan kan dat nogal tricky worden als ze achter je acc komen. Ik noem maar wat hoor.
Wat wordt je kloon?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:45 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu verder onder mijn kloon, dat lijkt me beter.Bij nader inzien.
Ik houd de zelfde UI.quote:
Het nadeel is natuurlijk dat je postgeschiedenis tot nu toe wel bewaard blijft.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb me ooit voorgenomen onder met een ander naam verder te gaan, maar dan reageert niemand meer op mij. Ik ga het inderdaad toch weer eens overwegen, het komt wel dichtbij nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |