Autonome zelfstandige figuren bestaan niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Geen idee. Dat zie je wel vaker bij die vrijgevochten linkse rakkers: jullie begrijpen het niet?!??!?!
En dan vinden ze zichzelf ook heel vaak nog een autonoom, zelfstandig figuur. Waar gaat het toch fout bij die mensen?
Het was inderdaad genieten geblazen afgelopen vrijdag in Den Haag. En ik moest met de trein naar Groningen om half 5, dus zat middenin dat gedonderquote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
Op dit soort momenten weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan links heb![]()
Een bericht te lezen voor hij er een topic over opent en zijn mening geeft.quote:
De zelfbenoemde liberaal die anderen verwijt dat ze zich autonoom vinden? Het moet niet veel gekker worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Geen idee. Dat zie je wel vaker bij die vrijgevochten linkse rakkers: jullie begrijpen het niet?!??!?!
En dan vinden ze zichzelf ook heel vaak nog een autonoom, zelfstandig figuur. Waar gaat het toch fout bij die mensen?
Mijn naam is Tom en ik heb gisteren besloten anoniemer te fokken.quote:
Misschien moet je naar het BBW forum?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel lastig te achterhalen zijn. Daarbij ben je nog vrij jong en kun je het daar altijd nog wel op gooien mocht er ooit iets achterhaald worden.
Waarom krijg ik overigens bij de SC een ad voor daten met vadsige mensen?
Hey Tom gozertquote:Op maandag 24 januari 2011 10:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn naam is Tom en ik heb gisteren besloten anoniemer te fokken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Hey Tom gozertDus Zeeland was altijd al je Kloon?
Leren lezen. Wat mij betreft is het streven zoveel mogelijk zelfstandigheid, maar op de keper beschouwd zijn deze mensen zo'n vijand van alles wat bij "het systeem" hoort, dat ze nergens aan de slag kunnen en daardoor weer afhankelijk zijn van de vrijgevigheid van dat systeem. Beetje hypocriet dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Een bericht te lezen voor hij er een topic over opent en zijn mening geeft.
[..]
De zelfbenoemde liberaal die anderen verwijt dat ze zich autonoom vinden? Het moet niet veel gekker worden.
Ja, ik las het. Wat een verrassing dat ze niet voortkwamen uit de NSB.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
De VVD bestaat vandaag precies 63 jaar
Zie http://www.vvd.nl/over-de-vvd/detail/18/geschiedenis-van-de-vvd
Na 1945 gaan de vrijzinnig-democraten van Oud op in de PvdA. De leden van de Liberale Staatspartij noemen zich nu De Partij van de Vrijheid. Al snel gaan de vrijzinnig-democraten en de liberalen samenwerken. De politiek leiders Oud en Stikker onderhandelen over het oprichten van een nieuwe, liberale partij. Dat lukt. Op 24 januari 1948 is de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie een feit.
Oeps
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb echt geen idee wat je typt en ik ga het niet lezen ook.
Wat een topic. En dan zijn er partijen hier in nederland die zeggen dat de christenen zo goed zijn, en we de christelijke cultuur moeten handhavenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef Picchia het volgende:
Een vriend helpen met psychologische problemen
Die jongen wil zijn homo vriend genezen.
Die zal wel een deadline hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef eriksd het volgende:
Dat is een dus een ja.
Waar is Koos gebleven btw?
Dat klinkt vermoeiend.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef Tem het volgende:
Ik dacht dat hij een paar dagen ging skiën.
Is skiën geen rechtse hobby?quote:
Toen Wilders uit de VVD stapte was de naam van zijn partij inderdaad bedoeld als 'plagerij' naar de VVD.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
De VVD bestaat vandaag precies 63 jaar
Zie http://www.vvd.nl/over-de-vvd/detail/18/geschiedenis-van-de-vvd
Na 1945 gaan de vrijzinnig-democraten van Oud op in de PvdA. De leden van de Liberale Staatspartij noemen zich nu De Partij van de Vrijheid. Al snel gaan de vrijzinnig-democraten en de liberalen samenwerken. De politiek leiders Oud en Stikker onderhandelen over het oprichten van een nieuwe, liberale partij. Dat lukt. Op 24 januari 1948 is de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie een feit.
Oeps
Ze blij dat ze erachter zijn gekomen dat je van mastruberen ruggenmerg tyfus krijgt en je er blind van wordt.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom zou je met zo'n shirt aan rondlopen?
Ze doen het nu bij elkaar en hebben gemerkt dat het lekkerder is. Zie je die overdreven glimlach niet bij dat meisje? Die heeft een dikke neger tong over haar klit gevoeldquote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[ link | afbeelding ]
dat je een loser bent?quote:
Dat herinnert mij om even toegang te vragen voor KPD.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[ link | afbeelding ]
Been there, seen that.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat herinnert mij om even toegang te vragen voor KPD.
Doe niet zo politiek incorrect. Ik proef bij jou tegenwoordig veel minachting voor andermans levensbeschouwing en zo.quote:
Pot en ketel beste kerel. Ga nu niet opeens het engeltje uithangen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doe niet zo politiek incorrect. Ik proef bij jou tegenwoordig veel minachting voor andermans levensbeschouwing en zo.
Wat omschrijf je het poëtisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Tem het volgende:
Ethiraseth is inderdaad wel iets geprikkelder dan normaal, misschien is ze wel aan de rode klats.
That's me, een Slauerhoff in de dop. Ik twijfelde nog tussen rode klats en rode bloedkut.quote:
Spatiegebruik.nl.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef Tem het volgende:
[..]
That's me, een Slauerhoff in de dop. Ik twijfelde nog tussen rode klats en rode bloedkut.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je maakt ruimte en laat al je vrienden er overheen gaan?
Om vervolgens het Egyptische leger te verzuipen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sorry, maar Mozes heeft het niet gedaan, het was de windquote:Mozes heeft de Rode Zee niet gescheiden, maar een sterke oostenwind heeft het water teruggedreven zoals de Bijbel en de Koran beschrijven. Dat blijkt uit computersimulaties van het Amerikaanse National Center for Atmospheric Research NCAR en de Universiteit van Colorado in Boulder.
Mozes liep voorop.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lees maar eens goed door Ethiraseth, zo fijn is Noord-Korea dus helemaal niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:39 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.ifitweremyhome.com/compare/NL/KP
Alle mileuhippies naar Noord Korea.
heb ik ooit beweerd van wel? Het is een ordinaire dictatuur, meer niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lees maar eens goed door Ethiraseth, zo fijn is Noord-Korea dus helemaal niet.
De zorg is daar best goedkoop. Kunnen wij een goed voorbeeld van aannemen. 99.97% goedkoper.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lees maar eens goed door Ethiraseth, zo fijn is Noord-Korea dus helemaal niet.
Juist niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef ethiraseth het volgende:
Lijkt wel of elk Westers land veel meer elektriciteit en olie verbruikt dan Nederland.
Juist, gewoon geen zorg. Kijk hoe goedkoop.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef mlg het volgende:
[..]
De zorg is daar best goedkoop. Kunnen wij een goed voorbeeld van aannemen. 99.97% goedkoper.
De toegankelijkheid is een beetje een probleem.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef mlg het volgende:
[..]
De zorg is daar best goedkoop. Kunnen wij een goed voorbeeld van aannemen. 99.97% goedkoper.
Geen Noord-Koreaan die er over klaagt anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De toegankelijkheid is een beetje een probleem.
Alleen de dappersten durven te klagen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geen Noord-Koreaan die er over klaagt anders.
Wat een kut gebruikersnaam heb je gekozen man. Kies dan voor bijv. Neeltje Jans of deltawerkeR.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Alleen de dappersten durven te klagen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef betyar het volgende:
[..]
geeft niks....... opruimen die hap.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Zoals hij zelf zou zeggen: de boodschap is slecht, en daarom de boodschapper ook.
Waar? Hier?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
Wauw, wat een typische discussie weer :p
Wat is er eigenlijk mis met Marcel Roele?quote:
Het is meer dat de boodschap onjuist is, maar ik heb nooit last gehad van die idioot.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Zoals hij zelf zou zeggen: de boodschap is slecht, en daarom de boodschapper ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |