quote:
Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef EsseEi het volgende:Lief eendje Lyssa!

15 euro vind ik ook goed klinken

en inderdaad: in of excl verzendkosten?
haha heb echt geen idee, maar laat het ook wel afhangen van wie ik "trek" ofzo

oh en moeten we inderdaad een liever wel of liever niet lijstje maken? of een "iets over jezelf" ofzo?
Persoonlijk vind ik het leuk om verrast te worden. Ik zal wel iets over mezelf vertellen in het lootje zodat mijn swapper een aanknooppunt heeft, in iedergeval qua kleuren. Maar als ik zie wat er vorige keer allemaal is gemaakt, dan vind ik dat allemaal tof. Gewoon het idee dat iemand z'n best heeft gedaan voor jou, dat vind ik een heel leuk idee.
Om het te doen is het ook leuk, aan de hand van het lootje bepalen wat je gaat maken voor die persoon en dan iets opzoeken. Lente/voorjaar lijkt me bij nader inzien ook wel een beter thema, lekker ruim en als je Pasen wil doen kan dat nog steeds.
Enige nadeel is dat je hier niet kunt vertellen wat je aan het maken bent enzo, maar ja dat ik een klein nadeel.
Oeh oeh, ik krijg er helemaal zin in!
edit:
Oh en qua kosten, tja vorige keer heb ik daar niet zo opgelet, veel garen had ik toch wel, de knikkers heb ik toen gekocht (ik had de tafellakenhangers gemaakt en de onderzetters) tja en dan de verzendkosten. Bij mij kon het toen door de brievenbus, dat scheelt. Ik denk niet dat ik in totaal aan de 15 euro aan kosten kwam vorige keer, maar ja ik vond mijn thema goed afgerond zo.
Ik ben wel voor een maximaal bedrag omdat het natuurlijk niet zo moet zijn dat iemand iets van 50 euro krijgt, het moet wel een leuk blijven natuurlijk. Dus lang verhaal kort: 15 euro incl. verzendkosten brievenbuspost (dus bij pakketpost of Belgiëpost kan het iets duurder uitvallen) lijkt mij wel okee.
[ Bericht 17% gewijzigd door Spiegelei op 23-01-2011 23:36:25 (kostenverhaal) ]