Die wordt voor bij mijn vriend thuisquote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef EsseEi het volgende:
Welkom Pinkie75!
mooie combinatie Herfstblad, voor wie was de deken???
Ik ga m'n shawl afhaken:)
Dat van die lootjes had ik wel meegekregen, maar ik dacht dat het al eerder besloten moest zijn, maar niet dus! Mooi zo!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef caroline88 het volgende:
Welkom, Pinkie75!
Herfstblad, ik dacht dat er eerder gezegd was dat er half februari lootjes getrokken zouden worden dus je kunt er nog even over nadenken. Thema zou Pasen zijn, dat valt dacht ik eerste helft april dit jaar.
Dubbelstokje, halve stokjes, was al heel goed uitgelegd in het vorige topic. Wou er nog even bij zeggen dat het aantal lossen wat je haakt om een toer stokjes te beginnen natuurlijk wel toeneemt. 2, 3 of 4 voor een half, heel c.q. dubbel stokje. Hoewel ik ook wel eens een extra losse pak als het teveel een ronde hoek wordt. Maar dat zal wel komen omdat ik relatief strak haak.
Leuk konijn heb ik op de valreep nog gezien trouwens! En ook jouw uil is mooi, Lyssa. Dat had ik nog niet gezegd.
Konijnen is wel toepasselijker, dit topic wordt zo populair, het is bij de konijnen af
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Pasen vind ik persoonlijk niet zo leuk, ik vind lente/voorjaar leuker. Maar ja, voor Pasen heb ik nog wel een patroon liggen.
Ja dat bedoelde ze. En ze had het dus nog iets beter kunnen uitleggen maar ja ik ben ook blondquote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef EsseEi het volgende:
Dacht eerst: wat bedoelt caroline nou met die losse...maar als begin (1e stokje) natuurlijk! (blond)
Oooh wat een leuke Muck! Ook al zo goed gelukt! Die moet ik toch ook nog eens gaan maken (net als het varken!) Kan je leuke irl games mee makenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Muck het volgende:
Mijn Angry Bird is ook klaar
[ afbeelding ]
Je kunt aan de stof op de bank en de verhuisdoos op de achtergrond zien dat we nog midden in de verhuizing/verbouwing zitten
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:49 schreef mijsje het volgende:
leuke foto's![]()
Ophelia ook mee met de swap
ik zou ook voorjaar/lente nemen als thema, daar past pasen prima bij.
de vorige keer hebben we een bedrag afgesproken wat het maximaal moet kosten. niet dat de een voor 25 euro krijgt en de ander voor 7,50... hadden we niet 15 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |