quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef mynameisbob het volgende:
ik las net dat je GEEN app killer moet downloaden,
maar als je dus gedurende de dag tig app's hebt lopen, heb ik het idee dat m'n phone giga traag wordt?
kun je ze niet een voor een weer uitzetten ofzo?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is al bijna op elke pagina in dit topic besproken.
Nee, hij wordt niet traag, android handeld zelf alles af, en als ie ruimte nodig heeft sluit ie de langs niet gebruikte apps zelf af.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarom geen appkiller?Omdat sommige dingen dan worden afgesloten die je in de achtergrond wil laten lopen? Dan voeg je die toch als uitzonderingsregel toe om z'n gang te laten gaan.
Problem solved. Ik gebruik de Task Manager, die bij de File Manager van het Adao Team zit.
Moeilijk met één hand te bedienen, weet ik het, ik heb de OP niet gemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef Markster het volgende:
Haal dat minpunt "te groot scherm" eens weg, slaat nergens op.
Dat het minpunt is, dat het toestel te groot is, dan snap ik hem nog, maar hoe kan een telefoon in verhouding nou een te groot scherm hebben!
Hoe stel je dat in? Heb L Pro al een tijdje draaien, maar zie geen update of zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
Cube effect in (nieuwe versie)launcher pro is gaaf
Ik gebruik het gewoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar die task killer is dus niks? Hij lijkt wel goed te werken op de HTC Legend.
Ik zag een paar minuten geleden een update via BrainApp maar hij móet er ook staan als je handmatig zoekt volgens mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoe stel je dat in? Heb L Pro al een tijdje draaien, maar zie geen update of zo.
Advanced Task Killer of Task Manager?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef shiznuts het volgende:
Moet je voor de gein eens een paar apps launchen... en dan Quadrant draaien.
Daarna zet je je appkiller aan en kill je je apps ff handmatig en run je Quadrant wederom.
In dat laatste geval is je performance opeens vele malen beter.
Ik zeg dus: gewoon gebruiken (Adao Task Manager user).
Waar vind ik dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
Cube effect in (nieuwe versie)launcher pro is gaaf
Die discussie zal nog wel even blijven... is dus geen eensluidend antwoord op te geven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Boudibou het volgende:
Wat is het nou: beter wel of geen taskkiller?
In LauncherPro menu, preferences,homescreen, effectsquote:
Heb het ingesteld, nadat ik de update had geinstalleerd... maar zie nog nietsquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In LauncherPro menu, preferences,homescreen, effects
De conclusie die ik trek uit alle voorgaande comments:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Boudibou het volgende:
Wat is het nou: beter wel of geen taskkiller?
Wij zijn het langste/grootste volk ter wereld.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:12 schreef Jordy-B het volgende:
Wat heeft men in de rest van de wereld kleine handjes, hee.
Ja, maar bijna iedere review die ik las/zag, gaf wel gemiep dat ze de telefoon niet met één hand konden bedienen. Dus toen ik vanmiddag naar de winkel ging om te kijken, vroeg ik me echt af waar dat vandaan komt. Ik heb het ook tegen de verkoper gezegd, en die begreep het ook niet. Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik behoorlijk omhoog moest kijken om de verkoper z'n gezicht te zien. En dat de Desire praktisch verdween in z'n kolenschoppen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:13 schreef static het volgende:
[..]
Wij zijn het langste/grootste volk ter wereld.
Mapje openen -> Titel van het mapje: druk + ingedrukt houden tot venster pop-up -> naam aanpassen. Duurde ook ff voordat ik het de eerste keer doorhad hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:06 schreef svann het volgende:
Je kunt op je schermen een nieuwe map aanmaken om van alles in te sorteren, maar hoe geef je die map een naam?
En hoe bekijk je de files op je SD-kaart of op de telefoon zelf?
Ik heb USBDebugging ook aan staan, maar niet vanwegen de traagheid, daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef stoeltafel het volgende:
Heb al sinds hèt begin dat me htc super traag, nu blijkt dit de oplossing, meer mensen hier last van?
Het is gebleken dat er een software bugje is.
een van de bestanden /INT als ik me niet vergis, die eist alle CPU kracht.
het blijkt dat als je de usb debugging aan zet dat het probleem is opgelost.
Menu
Settings
Applications
Development
USB Debugging
try it..
p.s. je kunt het aan laten, als je je telefoon aansluit op je pc krijgt alleen een melding over een driver maar werkt nog steeds.
Same here. Helemaal toen ik van de baas een Touch Pro kreeg, hoefde het helemaal niet meer. (wat een kutding is dat.)quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef static het volgende:
We zien het morgen wel. Ik vind het een erg prettig toestel en je moet weten dat ik nooit iets van die smartphones moest weten; bellen en gebeld worden (en emails ontvangen) was genoeg voor me en ben altijd een Nokia adept geweest.
Heb je de scores van Quadrant voor en na toevallig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef stoeltafel het volgende:
Heb al sinds hèt begin dat me htc super traag, nu blijkt dit de oplossing, meer mensen hier last van?
Het is gebleken dat er een software bugje is.
een van de bestanden /INT als ik me niet vergis, die eist alle CPU kracht.
het blijkt dat als je de usb debugging aan zet dat het probleem is opgelost.
Menu
Settings
Applications
Development
USB Debugging
try it..
p.s. je kunt het aan laten, als je je telefoon aansluit op je pc krijgt alleen een melding over een driver maar werkt nog steeds.
2.2.1 is een paar dagen voor de DHD geweest. Maar ivm SD-kaarten die kapot zijn gegaan door die update hebben ze weer 2.2 gekozen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Kanariegeel het volgende:
2.3? Breng eerst de 2.2.1. update nog maar eens uit zodat ik nu kan updaten
Of ligt het stiekem toch aan mijn telefoon?
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:56 schreef shiznuts het volgende:
Mapje openen -> Titel van het mapje: druk + ingedrukt houden tot venster pop-up -> naam aanpassen. Duurde ook ff voordat ik het de eerste keer doorhad hoor.
En ik heb de File Manager van het Adao Team.
Beter ga je gelijk naar Vodafone en dat ding kopen, niet over twijfelen maar gewoon doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan niet wachten.
Aanstaande maandag naar de Media Markt om nog even te kijken, daarna Vodafone maar eens bellen voor een fatsoenlijke aanbieding.
M'n Nokia begint vervelend te doen.
Ik wil 100% zeker zijn dus ik ga sowieso nog even kijken. Plus dat ik 'm toch via de site bestel, als ze me een mooi aanbod kunnen doen. Ik vind eenmalig ¤50,- meer voor een verlenging ipv een nieuw abonnement veel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter ga je gelijk naar Vodafone en dat ding kopen, niet over twijfelen maar gewoon doen.
1. Klantenservice gebeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef poepeneesje het volgende:
Een vriend van mij heeft de HTC DHD en heeft de update geïnstalleerd. In het begin had hij geen problemen, nu een aantal weken later, herkent zijn telefoon de SD-kaart plots niet meer.
Welke stappen hebben jullie genomen of kun je nemen om dit probleem op te lossen?
Ik kreeg nieuwe van htc. Had gemeld toen mobiel voor reparatie weg gingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
1. Klantenservice gebeld.
2. Nieuwe SD kaart gekocht op kosten van Vodafone.
Is wel heel uitgebreid als je alleen je MB per maand wilt zien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef Wells.p het volgende:
mensen met een abonnement waarbij je een data limiet hebt, phoneusage !
ff een tipje tussendoor
Of 3G watchdog.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is wel heel uitgebreid als je alleen je MB per maand wilt zien.
Network Monitor gebruik ik.
Ik ook!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ben echt wel blij dat ik tot nu toe nog geen problemen heb ondervonden met mijn HD
Jailbreak (op de iphone) is volgens mij niks meer dan de verplichting aan iTunes er uit slopen. Zodat je ook apps kan installeren die niet bij de AppStore vandaan komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef LastPapaRoach het volgende:
Zeg, heeft dat root wel zin, werkt het als een soort jailbreak ofzo
heb je een standaard voor in de auto?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb het idee dat de GPS de laatste tijd moeite heeft.
Gistere van Hoorn naar Purmerend gereden, en geen enkel moment met werkende navigatie (ja, GPS stond aan).
Misschien dat ie slecht bereik heeft op de middenconsole in de auto?
Hoop niet dat er iets stuk is
Ik heb zo'n rooster-klem.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je een standaard voor in de auto?
Ik wil en mag nu ook officieelquote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
'k Heb mijn DHD besteld![]()
![]()
![]()
hopelijk deze week binnen, kan niet wachten
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hem 'm via Vodafone Hi. Nooit echt klachten over Vodafone Hi gehad.
Ja, ik heb t-mobile, maar wil er eigenlijk wel vanafquote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hem 'm via Vodafone. Nooit echt klachten over Vodafone gehad.
Als je kiest voor 'export contacts to sd card' dan geeft hij als directory "/sdcard/pcsc_pcsc_00002.vcf"quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef static het volgende:
Waar zijn de contacten opgeslagen? Kan ze nergens vinden.
Ik heb 'em nu niet aan de PC hangen, maar kies jij: 'People' (dan op 'menu' klikken) en dan 'Import/Export contacts' ?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef static het volgende:
Ja, maar dan kan ik één contact exporteren, kan ze niet allemaal kiezen. Wil ze dus via SD card naar PC kopieeren.
Het snelle internet van T-Mobile is ook 3.6 Mb/s, net als het Vodafone internet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef svann het volgende:
Vodafone heeft toch het snelste internet?
Vodafone geen 7.2?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het snelle internet van T-Mobile is ook 3.6 Mb/s, net als het Vodafone internet.
Zo te zien niet.quote:
Was dat niet alleen bij iPhone-abonnementen oid?quote:# Supersnel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement
Ik zou hem niet laten vallen als ik jou was. Per ongeluk aanraken valt mee. SMSen vind ik persoonlijk niet echt fijn, maar dat is denk ik wat je gewent bent....toetsen op het scherm mogen bv wel groter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef tvojamama het volgende:
Aangezien ik begin maart mag verlengen, en vast op zoek was naar een nieuwe telefoon, had ik een paar vraagjes:
- is de bouwkwaliteit van de HD erg goed? aangezien ik wel eens me telefoon laat vallen en dan niet meteen met een kapot apparaat wil zitten.
- raak je die touchgevoelige toetsen niet vaak per ongeluk aan?
- kan ik fijn smsen op deze telefoon met wat dikkere vingers(ik stuur ongeveer 700 berichten per maand)
Absoluut, want HSDPA, maar dat heeft toch niks met de snelheid die Vodafone aanbiedt te maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef svann het volgende:
Nee, nog anders: de telefoon zou in principe 7,2 Mbps aankunnen.
Nope.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:14 schreef Bravebart het volgende:
Absoluut, want HSDPA, maar dat heeft toch niks met de snelheid die Vodafone aanbiedt te maken?
nee, maar jouw post gold ook voor mij en m'n Hi-abonnementquote:
die 2 staan ook bovenaan mijn lijstje, maar eens ff zoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
Bestuur je PC/Laptop (afstandbediening) (speel media/bestuur muis/open webpagina's op PC)
GMote (hiervoor moet je ook een app op je PC installeren)
Neem scherm en muis over van PC (je PC desktop op je mobiel)
Teamviewer (PC app nodig)
GMote heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bestuur je PC/Laptop (afstandbediening) (speel media/bestuur muis/open webpagina's op PC)
GMote (hiervoor moet je ook een app op je PC installeren)
Neem scherm en muis over van PC (je PC desktop op je mobiel)
Teamviewer (PC app nodig)
[..]
SMS'en is zo 2009quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef tvojamama het volgende:
- kan ik fijn smsen op deze telefoon met wat dikkere vingers(ik stuur ongeveer 700 berichten per maand)
Tja, na een jaar moet je WhatsApp ook kopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
SMS'en is zo 2009
Whatsapp #2 - Fuck smskosten
idd, want WhatsApp is voor mij ook wel een optie,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, na een jaar moet je WhatsApp ook kopen.
Al kost t geen drol.
Maar het maakt natuurlijk geen reet uit in zijn geval.
Hij vraagt hoe makkelijk het typen gaat, en dat is voor WhatsApp hetzelfde als voor SMS.
veranderen naar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je kan het toetsenbord ook veranderen als je dat wil...
en dat je dus ook echt drie keer op je scherm op de 2 moet drukken voor een 'c'?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat je net als oude telefoons, met zo'n cijfer toetsenbord, weet niet hoe je dat noemt.
Waarschijnlijk zal ie woorden gaan gokken a.d.h.v. de gekozen nummers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat je dus ook echt drie keer op je scherm op de 2 moet drukken voor een 'c'?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan iemand mij, nog voordat ik mijn DHD heb (komt hopelijk morgen), hoe middels een tijdelijke custom ROM alle standaard rommel (zoals facebook enzo) kan verwijderen die ik toch niet nodig heb?
Bedankt voor de link, ziet er wel lastig uit zegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550
Dat is dan via WiFi neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Met speedtest.net getest..
Download: 21324 kbps (21 Mbit)
Upload 2771 kbps
Ping 35
Valt mij wel op dat ik alleen die resultaten haal nadat ik hem opnieuw opgestart heb.
Als het je alleen om die HTC rommel gaat... kan je beter deze volgen:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ziet er wel lastig uit zegik ga maar eens kijken welke ROM ik dan het beste kan pakken.
* ReMcOrE checkt zijn HD en vindt gelukkig nauwelijks iets van stof...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haalde dat achterste klepje er net af, jeetje wat zit daar veel stof onder
Da's stukken makkelijker ja. Ik weet hopelijk morgen meer qua versie! Kan echt niet wachten johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als het je alleen om die HTC rommel gaat... kan je beter deze volgen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1438622
Beginnen bij:
Hoe verkrijg ik ‘Temproot’ toegang doormiddel van ‘one-click root-methode’?
Let op, als je je telefoon krijgt met Android 2.2.1, dan moet je eerst downgraden naar 2.2
Want dan doet VISONary het niet.
Maar als je gewoon 2.2 hebt, dan hoef je niet te klooien met perm-root, of met ROMS, dan kan het een stuk sneller/eenvoudiger.
Draag je spijkerbroeken? Ik merkte dat die veel meer stoffen dan ander soort broeken, geen idee waaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doe ik fout?
Komt het omdat ik geen hoesje eromheen heb oid?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doe ik fout?
Komt het omdat ik geen hoesje eromheen heb oid?
ik draag redelijk vaak spijkerbroeken, maar heb een hoesje om de telefoon; dus denk dat ik daardoor geen last heb van stofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Draag je spijkerbroeken? Ik merkte dat die veel meer stoffen dan ander soort broeken, geen idee waarom
Ja spijkerbroekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Draag je spijkerbroeken? Ik merkte dat die veel meer stoffen dan ander soort broeken, geen idee waarom
Heb ik ook. Zo'n elcheapo gel-hoesje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja spijkerbroekenIk denk dat het tijd wordt voor een hoesje.
je kijkt dat hoe goed de GPS werkt tijdens het navigeren, hoeveel satellieten hij vindt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb ik ook. Zo'n elcheapo gel-hoesje.
Alleen zoals ik zei, nu wil de GPS amper meer... vanmiddag op de fiets naar huis eens kijken of ie me weer kan tracken zonder hoes (trekken zonder rubbertje er omheen... jemig, wat kinderachtig)
Is dat wel veilig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb ik ook. Zo'n elcheapo gel-hoesje.
Alleen zoals ik zei, nu wil de GPS amper meer... vanmiddag op de fiets naar huis eens kijken of ie me weer kan tracken zonder hoes (trekken zonder rubbertje er omheen... jemig, wat kinderachtig)
Ik had van het weekend problemen met de HTC navigatie, en met Google Navigation (sowieso raar, als ik in het car-panel zit, en ik voer een adres in, en ik kies voor navigatie met google, dan roept google dat ie de locatie niet kon verstaan....)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kijkt dat hoe goed de GPS werkt tijdens het navigeren, hoeveel satellieten hij vindt?
en waar kun je dat van die satellieten vinden dan? (welk programma gebruik je voor navigeren?)
ik ga GPS Status ff installeren, eens zien wat hij zegt... en heb navigatie laatst op de fiets gebruikt (zonder hoesje, want heb geen gelhoesje, maar gewoon 1 waar je de telefoon instopt), dat ging best goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had van het weekend problemen met de HTC navigatie, en met Google Navigation (sowieso raar, als ik in het car-panel zit, en ik voer een adres in, en ik kies voor navigatie met google, dan roept google dat ie de locatie niet kon verstaan....)
En ik checkte gistere avond m'n GPS met GPS Status:
http://www.appbrain.com/a(...).eclipsim.gpsstatus2
Nee ik denk dat ik alleen een lederen hoesje koop.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krasjes krijg je heus niet zo makkelijk erop
En je kunt eenvoudig andere keyboards installeren, zoals Ultra Keyboard, en daar kun je vervolgens zelf de grootte van de toetsen instellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou hem niet laten vallen als ik jou was. Per ongeluk aanraken valt mee. SMSen vind ik persoonlijk niet echt fijn, maar dat is denk ik wat je gewent bent....toetsen op het scherm mogen bv wel groter.
edit: Valt eigenlijk ook wel mee...
[ afbeelding ]
Moet je als .csv backuppen ziet het er naar uit. Dat kan met verschillende apps...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef static het volgende:
Ik word er echt schijtziek van dat ik niet gewoon mijn contacten naar mijn laptop kan backuppen. Mijn laptop dus, net zoals met Nokia Suite, en niet naar Google ofzo.
Gewoon Google Maps Navigationquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef Markster het volgende:
wat is de beste gratis navigatiesoftware, gewoon google maps of hebben jullie betere ?
En toen viel ie in slaap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef static het volgende:
En ik heb meteen het nummer van Beau erbij.
Zal zo een screenshot plaatsen.
precies!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon Google Maps Navigation
-Gratis
-Duidelijk
-Snel
-Streetview
Het is 2011 hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef static het volgende:
Ik word er echt schijtziek van dat ik niet gewoon mijn contacten naar mijn laptop kan backuppen. Mijn laptop dus, net zoals met Nokia Suite, en niet naar Google ofzo.
HTC Desire HD #9 Waar men met smart wacht op 2.3quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn data verbruik op mijn telefoon kan controleren?
Ik heb nml Vodafone met een data limit van 1 gig, en ik zit op dit moment nog maar op de 77mb
Ongeloofelijk..... hoe is dit mogelijk? Zovaak Stream ik niet eens op Youtube.
Nee, maar met 30-50mb per video gaat t toch hard.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn data verbruik op mijn telefoon kan controleren?
Ik heb nml Vodafone met een data limit van 1 gig, en ik zit op dit moment nog maar op de 77mb
Ongeloofelijk..... hoe is dit mogelijk? Zovaak Stream ik niet eens op Youtube.
Data Counter Widgetquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
moet het zelf ook maar eens installeren, benieuwd wat ik verdoewelke gebruik jij Cryothic?
nice! gelijk ff installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Data Counter Widget
http://www.appbrain.com/a(...).android.datacounter
[ afbeelding ]
Gewoon handig klein blokje ergens verstopt op een home-screen.
Snel en overzichtelijk
damn, ze blijven je aan het lijntje houden he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gvd, net gebeld, telefoon komt waarschijnlijk vrijdag ipv vandaag
Oh ja, die lui hebben dan hun telefoongegevens in hun Facebookprofiel of zo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef static het volgende:
En ik heb meteen het nummer van Beau erbij.
Zal zo een screenshot plaatsen.
Haha nouja maandag besteld, 2 werkdagen, zou vandaag dus zijn. Maar telefoon was vandaag ingevoerd ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
damn, ze blijven je aan het lijntje houden he?
je kan het toch gewoon "gooien"? met een beetje oefening kom je daarmee met gemak van onder naar boven (of andersom) met 1 beweging...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef Farenji het volgende:
Kort vraagje: is er een equivalent voor de home toets, om in 1 keer naar het begin van de pagina te gaan? Ik swipe me nu suf.
als je op internet zit? of wanneer kun je door bewegingen je op een pagine verplaatsen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Faceoff het volgende:
[..]
je kan het toch gewoon "gooien"? met een beetje oefening kom je daarmee met gemak van onder naar boven (of andersom) met 1 beweging...
Ja dat kan maar bijv met een lang topic duurt het alsnog ff voordat je boven bent... een home toets oid is dan wel handig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Faceoff het volgende:
[..]
je kan het toch gewoon "gooien"? met een beetje oefening kom je daarmee met gemak van onder naar boven (of andersom) met 1 beweging...
Het zal mij benieuwenquote:Orderstatus:
Order Afgerond
Laatst gewijzigd: 24-01-2011 16:42:21
Meer info:
Niet beschikbaar
Zie alleen Cell en dan 2 cijfers met KB, geen wifi of 3G, wat doe ik verkeerd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Data Counter Widget
http://www.appbrain.com/a(...).android.datacounter
[ afbeelding ]
Gewoon handig klein blokje ergens verstopt op een home-screen.
Snel en overzichtelijk
Jawel, maar ik denk dat je grotere winst kan behalen met stroombesparende technieken dan met een grotere accu.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef Farenji het volgende:
Bestaan er DHD compatible accu's met meer vermogen? Vind de accutijd wel wat kort.
ik zeg beidequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat je grotere winst kan behalen met stroombesparende technieken dan met een grotere accu.
Cell is je 3G.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zie alleen Cell en dan 2 cijfers met KB, geen wifi of 3G, wat doe ik verkeerd?
ja, maar besparen is gratis. En er zijn veel fakes op de markt, als ik zo rondkijk. Als je met een paar bespaartruucs nou bijna op een etmaal weet te komen (zelfs met zwaar gebruik), dan ben je er toch al? Dan kan 'ie 's nachts in de oplader.quote:
Zijn er dan abonnementen zonder data limiet? Want die heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef Wells.p het volgende:
mensen met een abonnement waarbij je een data limiet hebt, phoneusage !
ff een tipje tussendoor
Doe je goed. Ik dacht dat het 1gb was bij t-mobile?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
Internet gaat best prima. Heb T-mobile met onbeperkt internet alleen na 2 GB verbruik wordt je geknepen. Heb het nu 2 weken in gebruik waarbij ik op zaterdag altijd 8 uur lang tethernet gebruik en zit pas rond de 800mb prima dus.
Nou, als je de meneer van KPN mag geloven, gaan mobiele abonnementen zonder limiet er ook snel weer uit (aldus de reportage van RTL Nieuws).quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zijn er dan abonnementen zonder data limiet? Want die heb ik nog niet gezien
Officieel, ja, maar in werkelijkheid, nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zijn er dan abonnementen zonder data limiet? Want die heb ik nog niet gezien
Twidroyd is de beste twitterapplicatie. Ik snap niet dat mensen Peep gebruiken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
gebruiken jullie Peep/Twitter (standaard Android) voor Twitter, of een andere app?
Is dat dat ding die hernoemt is naar/van Toitoir ofzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Twidroyd is de beste twitterapplicatie. Ik snap niet dat mensen Peep gebruiken.
Twidroyd heeft 4 verschillende widgets.
Jep, gewoon lekker Sense.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef robertapeldoorn het volgende:
Wat vinden jullie de beste homescreen-app zegmaar?
Ik gebruik op dit moment gewoon HTC standart ding...
Gewoon Sense. Heb ADW en launcher pro gebruikt, en ook de standaard laucnher van 2.3 gingerbread, maar Sense blijft het beste.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef robertapeldoorn het volgende:
Wat vinden jullie de beste homescreen-app zegmaar?
Ik gebruik op dit moment gewoon HTC standart ding...
wacht maar tot je het zakje ziet waar de oordopjes inzitten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
M'n DHD is zojuist bezorgd![]()
![]()
![]()
Wat een koel doosje.
eerste wat ik dacht was "waar is de rest?"quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
M'n DHD is zojuist bezorgd![]()
![]()
![]()
Wat een koel doosje.
Dan heb je ze vast in... heb ik ook wel eens met m'n bril... blijkt ie gewoon op m'n neus te zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Markster het volgende:
ik kan me oordopjes nerrgens meer vinden
T-mobile is ook verlaagt naar 1gb geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Officieel, ja, maar in werkelijkheid, nee.
T-Mobile is de enige die "onbeperkt" aanbied.
Let wel: dit is "onbeperkt voor een vaste prijs", je gaat dus niet meer betalen als je over een bepaalde hoeveelheid zit. Maar na 2GB wordt wel je snelheid geknepen. Wat bij TMobile toch al niet de snelste is van het land.
Dus eigenlijk heb je ook een limiet ( van 2GB), alleen merk je de gevolgen niet in je portomonee, maar in je downloadsnelheid.
De meeste hebben een limiet van 1GB, wat voor het grootste deel van de gebruikers meer dan genoeg is. Zeker als je zoveel mogelijk gebruik maakt van WIFI's, en niet constant alles via 3G loopt te streamen/downloaden.
Ze willen echter met nieuwe internet-abo's gaan komen. Waarschijnlijk net zoals de vaste internet abo's. Dus (ik roep maar wat) 5 euro per maand voor 500mb, 7 euro per maand voor 1GB, etc.
Maar voordat dat doorgevoerd is zijn we wel weer een paar maanden verder, en ik denk niet dat er iets wijzigt voor de huidige abo's. Dus dan krijg je er pas mee te maken als je abo verloopt en je moet overstappen/verlengen.
Nee, dat weet ik zeker van nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan heb je ze vast in... heb ik ook wel eens met m'n bril... blijkt ie gewoon op m'n neus te zitten
Hehe, inderdaad. Misschien moet 'ie ook eens in de originele verpakking kijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb de oordopjes nog niet eens gebruikt
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
T-mobile is ook verlaagt naar 1gb geloof ik.
In de map DCIM op je SD kaart.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe kom ik bij de foto's als ik 'm aansluit via USB?
Ohja, bedankt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In de map DCIM op je SD kaart.
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is dat dat ding die hernoemt is naar/van Toitoir ofzo?
Ga je in ieder geval niet zo snel over je limiet heenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk.
Inmiddels nog maar 1gb.
Maar dan nog, de snelheid is (in vergelijking met Vodafone) echt slecht.
Download: tot 1 Mb/s.
Upload: tot 384 Kb/s.
En na die 1GB ga je naar 64kb/64kb.
Daar waar Vodafone 3,6 Mb/s aanbied.
Volgens mij kan dat alleen met Opera Mobilequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan ik instellen dat mijn startpagina de bookmarks is?
Ach, ik heb nog een dikke bluetooth headset van sony liggen. Is ook ideaal. En een stuk lekkerder geluid dan de meeste dopjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn vorige telefoon had een stekkertje voor audio, net als de stroom, maar dan iets groter.
Nooit storing door bewegen. Jammer dat die kut jackplugjes nog steeds gebruikt worden
Ik moet ook maar eens een stereo bluetooth setje hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog een dikke bluetooth headset van sony liggen. Is ook ideaal. En een stuk lekkerder geluid dan de meeste dopjes
Echt? 2 weken geleden abonnement afgesloten omdat ik juist 2GB had en daarna werd geknepen. Was gisteren aan het tetherneten op me werk en kreeg al zo'n sms dat ik op 75% van me gebruik zat. Maar mogen ze zomaar 2 GB naar 1 GB verlagen? Ik heb het contract toch afgesloten met 2 GBquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk.
Inmiddels nog maar 1gb.
Maar dan nog, de snelheid is (in vergelijking met Vodafone) echt slecht.
Download: tot 1 Mb/s.
Upload: tot 384 Kb/s.
En na die 1GB ga je naar 64kb/64kb.
Daar waar Vodafone 3,6 Mb/s aanbied.
Mobiel Internet buiten de databundel kost ¤0,30 per 10 MBquote:
Als in jouw contract staat dat je een 2 GB limiet hebt, heb jij ook een 2 GB limiet, ongeacht wat er na het afsluiten van jouw contract is veranderd bij T-Mobilequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:38 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Echt? 2 weken geleden abonnement afgesloten omdat ik juist 2GB had en daarna werd geknepen. Was gisteren aan het tetherneten op me werk en kreeg al zo'n sms dat ik op 75% van me gebruik zat. Maar mogen ze zomaar 2 GB naar 1 GB verlagen? Ik heb het contract toch afgesloten met 2 GB
wat voor headset heb je precies dan? want dat lijkt mij ook wel handig om muziek te kunnen luisterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog een dikke bluetooth headset van sony liggen. Is ook ideaal. En een stuk lekkerder geluid dan de meeste dopjes
alleen die paar is genoeg?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:40 schreef HiDiHo het volgende:
Wil je trouwens van wat reklame af bij de gratis apps, vul dan het volgende in bij je router. Ik heb geen nadelige gevolgen ondervonden. Natuurlijk werkt dit alleen als je op je eigen Wi-Fi zit.
(nr 1 kan problemen geven op sommige sites)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb nog 25MB over...ik zit bij vodafone. Als ik eroverheen ga, betaal ik dan extra?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mobiel Internet buiten de databundel kost ¤0,30 per 10 MB
Sony DR-BT50quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor headset heb je precies dan? want dat lijkt mij ook wel handig om muziek te kunnen luisteren
[..]
Teringlijers.....ik had 2 jaar lang onbeperkt voor ¤10,- per maandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Cryothic het volgende:
Ze hebben bij Vodafone ook nog een extra "blox"
dan krijg je voor 10 euro extra 1GB erbij.
Ik weet alleen niet of je dat dan elke maand betaald, of alleen in de maanden dat je over 1GB komt. Dat stond destijds een beetje krom omschreven.
kolere....¤194,95quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:59 schreef Cryothic het volgende:
Ze hebben bij Vodafone ook nog een extra "blox"
dan krijg je voor 10 euro extra 1GB erbij.
Ik weet alleen niet of je dat dan elke maand betaald, of alleen in de maanden dat je over 1GB komt. Dat stond destijds een beetje krom omschreven.
[..]
Sony DR-BT50
[ afbeelding ]
Ooit gekocht toen ik elke dag 2 uur reistijd had in de trein.
Nu wordt ie af en toe gebruikt via de laptop (jack-connector van de laptop is naar de klote)
Hij lijkt niet echt in prijs te zakken.quote:
Ergens een appkiller draaien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn 'Berichten' loopt de hele tijd vast, iets met HTC Sense zegt 'ie. Hij zegt dat er een proces ofzo af is gesloten?
Geen paniekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn 'Berichten' loopt de hele tijd vast, iets met HTC Sense zegt 'ie. Hij zegt dat er een proces ofzo af is gesloten?
Of een Widget naar SD-kaart gezet?quote:
Mooi geluid mag dat kosten:) Snap nooit die mensen met ipodjes oordopjes, de helft van het geluid komt er niet uit. Heb zelf de V-Moda Crossfade, ook erg lekker geluid, kan er zelfs mee bellen icm HTCquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hij lijkt niet echt in prijs te zakken.
Ik heb hem ooit bij een dixons gekocht, na klagen dat ie op internet veel goedkoper was dan waar zij hem voor hadden liggen (is inmiddels ook al weer 3 jaar terug denk ik), en kreeg hem toen mee voor 150.-
Maar het blijft eerlijk gezegd debiel veel geld voor een headset.
[..]
Ergens een appkiller draaien?
Ja, maar Berichten draait nooit. Start dat niet uit zichzelf op? Heb wel een standaard widget ervoor op homescreen nummer twee. Ik zal straks mijn DHD eens rebooten.quote:
Een van de redenen die ik lees om geen appkiller te nemen is omdat er ook processen gesloten kunnen worden die gebruikt worden door andere apps/processen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja, maar Berichten draait nooit. Start dat niet uit zichzelf op? Heb wel een standaard widget ervoor op homescreen nummer twee. Ik zal straks mijn DHD eens rebooten.
Dat was ook mijn motivatie. Ik vond het eigenlijk gewoon te duur, maar ja, 2 uur per dag reizen, 5 dagen in de week, maakt al snel dat ik dat ding gewoon meer dan 10 uur per week op m'n kop heb zitten. Dan moet ik niet voor een paar tientjes een setje hebben waarvan ik me irriteer aan het geluid, of die gewoon niet lekker zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Mooi geluid mag dat kosten:) Snap nooit die mensen met ipodjes oordopjes, de helft van het geluid komt er niet uit. Heb zelf de V-Moda Crossfade, ook erg lekker geluid, kan er zelfs mee bellen icm HTC
Goed punt. Ik zal hem straks opnieuw starten en Berichten bij de uitzonderingen zetten, evenals Sense als het nodig is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een van de redenen die ik lees om geen appkiller te nemen is omdat er ook processen gesloten kunnen worden die gebruikt worden door andere apps/processen.
Misschien sluit ie een process af dat 'berichten' nodig heeft?
Zelf bouwen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zoek een programmatje dat mijn GPS gegevens op bepaalde tijden, bv iedere 30 min, naar een eigen(custom) url verstuurd.
Ja, zelf bouwen......ik heb eclipse al geinstalleerd en mijn eerste .class werkt in windows.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zelf bouwen?
Ik heb geen idee, ik heb ook wat van die gps-trackers geprobeerd.
Maar tot nu toe nog niet echt iets handigs gevonden.
Ik heb nog niks geprobeerd met GEO-locatie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, zelf bouwen......ik heb eclipse al geinstalleerd en mijn eerste .class werkt in windows.
Erg makkelijk werkt het allemaal niet iig
hmm dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet niet of deze tip al langs is gekomen....
Android Manager (backup/sync) via Wi-Fi
[ afbeelding ]Screenshot PC app
zo, dat ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef HiDiHo het volgende:
Flikker gewoon die nutteloze appkiller er eerst helemaal af en kijk dan eens verder.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goed na een reboot kon ik twee smsjes sturen en toen liep Berichten weer vast. Het proces 'com.Android.mms' is namelijk weg? Ik had geen appkill gedaan ,al ga ik eens kijken naar die instellingen.
Of zet iig het automatisch killen uit. Compleet nutteloos vind ik hem niet namelijk, het is best handig om 1x in de zoveel tijd even wat programma's echt af te sluiten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Flikker gewoon die nutteloze appkiller er eerst helemaal af en kijk dan eens verder.
Zoveelste keer dat die vraag gesteld wordt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben van plan er misschien een simlock vrij te kopen en dan met Blyk, alleen 1 vraag, zit je met een snel over die 1gb heen qua internet?
Jup, hier ook gehad. Ondertussen een nieuwe erin gedaan en die doet het nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:00 schreef zarGon het volgende:
Is jullie microSD ook afgestorven zonder een aanwijsbare oorzaak? Eergisteren is het voor de tweede keer bij een vriend voorgekomen en die van mij is vorige week onbruikbaar geworden (helemaal dooood).
Hebben jullie er ook last van?
Kwam toch door die update die ze weer teruggetrokken hebben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef -J-D- het volgende:
Jup, hier ook gehad. Ondertussen een nieuwe erin gedaan en die doet het nog.
Bij de meeste personen ging het om het standaard kaartje dat erbij geleverd was. Bij mij ging het om een 16 GB kaartje...
Ja, idd, het is gekomen na de laatste update. Maar dat ze die teruggetrokken hebben, is mij niet bekend.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kwam toch door die update die ze weer teruggetrokken hebben?
Ik heb 'em nog niet omdat ik in het buitenland zat en daar niet wilde updaten, kan 'em nu niet handmatig downloaden...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:03 schreef -J-D- het volgende:
Ja, idd, het is gekomen na de laatste update. Maar dat ze die teruggetrokken hebben, is mij niet bekend.
x2!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee gelukkig niet! Even afkloppen hoor.
Pfffff. Ik ben er belangrijke foto's door kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jup, hier ook gehad. Ondertussen een nieuwe erin gedaan en die doet het nog.
Bij de meeste personen ging het om het standaard kaartje dat erbij geleverd was. Bij mij ging het om een 16 GB kaartje...
count me in.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja we hebben best mazzel met onze telefoons.
Welkom bij de club!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Markster het volgende:
[..]
count me in.
Standaard kaartje werkt nog steeds prima
2.2.1
Van het kaartje bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef zarGon het volgende:
Als ik jullie was, zou ik er een back-up van maken. Veeeeel mensen hebben er last van (Google).
Het probleem is al een paar weken bekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef zarGon het volgende:
Als ik jullie was, zou ik er een back-up van maken. Veeeeel mensen hebben er last van (Google).
Maar, wat is dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ja. Van je foto's en zo. Het kaartje gaat namelijk helemaal dood, wordt nergens meer herkend (en kan dus ook niet meer geformatteerd worden).quote:
zoiets jahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:10 schreef Cryothic het volgende:
hier ook nog geen last gehad.
gewoon de 2.2.1 update alweer een week of 3/4?, (nog) geen problemen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja we hebben best mazzel met onze telefoons.
hulde voor onsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Markster het volgende:
[..]
count me in.
Standaard kaartje werkt nog steeds prima
2.2.1
ja, maar snel een keer doen inderdaad!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:17 schreef zarGon het volgende:
dankuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar, wat is dat dan?
En waar kunnen we het downloaden?
edit: laat maar: http://global.mobileaction.com/product/product_AM.jsp
Ja, gewoon via WiFiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef Markster het volgende:
hoe werkt dat android manager eigenlijk, voordat ik het download. Kan ik hem met mijn PC benaderen die aan hetzelfde netwerk hangt, als mijn WIFI netwerk, terwijl mijn PC wel bedraad is?
Of wordt er een directe connectie tussen de telefoon en een wifiapparaat (laptop) gemaakt?
Echt hè! Vannacht rond half 2 ging ik slapen met 12% batterij en werd wakker om half 6 met 1% en om 5.45 was me telefoon alweer uit. Hoe kan de htc nou 12% is zn korte tijd gebruiken, alles stond uit behalve we wekker, kut telefoon.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:46 schreef APK het volgende:
In vergelijking met de normale Desire vind ik het nog steeds een kutfoon en dan vooral vanwege de batterij.
Ik vind het toch ook wel acceptabel. Een dag haal ik makkelijk, ook met flink gebruik en 's nachts gaat ie toch aan de lader. En inderdaad kunnen wat kleine aanpassingen veel schelen (statische zwarte wallpaper; lagere schermhelderheid; GPS, BT en WiFi uitzetten als je het niet gebruikt etc).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind dat de accuduur goed meevalt. De mijne is nu twee dagen oud en over drie uur doet hij al 24 uur met deze accu. Na al die verhalen hier vind ik dat toch goed.
Ik gebruik 'm veel, maar heb wel van die schakels voor WiFi en gps enzo
Had ik twee weken nadat ik de telefoon had, ook. Drie keer ingeleverd bij Vodafone voordat het was gerepareerd. Pas zes weken later kon ik mijn DHD weer fatsoenlijk gebruiken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:10 schreef renwan het volgende:
En mijne heeft nog steeds last van random reboots *zucht*
Hebben ze nog gezegd wat uiteindelijk de oorzaak was? Je simkaart?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had ik twee weken nadat ik de telefoon had, ook. Drie keer ingeleverd bij Vodafone voordat het was gerepareerd. Pas zes weken later kon ik mijn DHD weer fatsoenlijk gebruiken.
Kijk eens of hij naar behoren functioneert zonder je simkaart.
Nope, ze konden het niet precies aangeven. Ik kon ook geen oorzaak aangeven, de telefoon ging op willekeurige momenten uit. Na de tweede keer kwam ik erachter dat de telefoon bleef functioneren wanneer er geen simkaart in zat. Dit heb ik gemeld aan Vodafone toen ik de DHD voor de derde keer inleverde. Het probleem was toen wel verholpen. Ik weet nog steeds niet waar het precies aan ligt/lag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:06 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hebben ze nog gezegd wat uiteindelijk de oorzaak was? Je simkaart?
http://www.htcforums.com/(...)ning-itself-off.htmlquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:10 schreef renwan het volgende:
En mijne heeft nog steeds last van random reboots *zucht*
Nope, ik heb Hi.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand hier T-Mobile trouwens? Want ik heb daar net besteld en met dat nieuwe idee van ze voel ik me flink genaaid
Ach het is een test, en dat voor die paar feestdagen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand hier T-Mobile trouwens? Want ik heb daar net besteld en met dat nieuwe idee van ze voel ik me flink genaaid
Dat lijkt me niet normaal eerlijk gezegd. Ik zet hem 's nachts op vliegtuigmodus en de volgende dag is er hoogstens 1% of 2% acculading verdwenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Echt hè! Vannacht rond half 2 ging ik slapen met 12% batterij en werd wakker om half 6 met 1% en om 5.45 was me telefoon alweer uit. Hoe kan de htc nou 12% is zn korte tijd gebruiken, alles stond uit behalve we wekker, kut telefoon.
Nice!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:06 schreef Markster het volgende:
mijn batterij doet het beter dan ooit
Als ik hem smorgens van de lader haal, heb ik rond 6 uur savonds nog 90% over
incl wat gebel en wat gecheck
Het is ook alleen als ik thuis benquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nice!
Dat red ik niet. 's ochtends in de trein (+/- 50 min) verbruik ik al zo'n 10% tot 15% met muziek luisteren en internetten.
Ik ga er eens naar kijken. Tot nu toe lijkt het door het klepje aan de onderkant te komen. Als ik daarop druk dan start 'ie opnieuw opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had ik twee weken nadat ik de telefoon had, ook. Drie keer ingeleverd bij Vodafone voordat het was gerepareerd. Pas zes weken later kon ik mijn DHD weer fatsoenlijk gebruiken.
Kijk eens of hij naar behoren functioneert zonder je simkaart.
Vanmiddag leunde ik per ongeluk zachtjes ergens tegen aan met de telefoon in mijn jaszak en toen startte hij ook opnieuw op.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:27 schreef renwan het volgende:
Ik ga er eens naar kijken. Tot nu toe lijkt het door het klepje aan de onderkant te komen. Als ik daarop druk dan start 'ie opnieuw op
Vergoeden ze hem ook als het niet het originele kaartje is maar een 32GB kaartje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik las even wat over SD kaarten. Neem rekening mee en kapotte SD kaart naar winkel. Soms vergoeden ze em
volgens mij waren we het er al over eens dat de limiet bij tmobile naar 1gb is gegaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ook een desire hd bestelt. Via t-mobile want 2gb internet limiet en de goedkoopste aanbieding. Maar zal wel een verkeerde keus blijken want T-mobile
Hey! Daar had ik ook eens last van. Via instellingen _ applicaties enkele apps afgesloten en toen liep het weer vloeiend. Altijd apps openen die nooit afsluiten houdt een keer op qua geheugen. Maar verder gaat ie lekker hier!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Remzz het volgende:
Ik heb de Desire HD ook sinds een paar dagen, maar het valt me op dat hij net ietsje traager is dan mijn gewone desire soms. Het slepen van scherm naar scherm bijvoorbeeld daar zit dat net een kleine vertraging in ook het scrollen in lijsten gaat wat schokkerig, erg irritant vind ik. Is hier iets tegen te doen?
Tips zijn welkom hoor, het is een beetje een allegaartje, maar heb gewoon even wat zitten kijken/downloaden.quote:
Hey ik ben ook benieuwd naar hoe en wat andere hun home screens hebben. Verder heb ik een hoesje tegen stof en beschadigingen. Na bijna een maand ziet mijn DHD er nog uit als nieuw!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tips zijn welkom hoor, het is een beetje een allegaartje, maar heb gewoon even wat zitten kijken/downloaden.
Zijn er sites waar je voorbeeld 'inrichtingen' kunt zien? Als inspiratie zeg maar.
Oh ja, welke bescherming hebben jullie eromheen? En bevalt die (kun je 'm nog goed gebruiken, houdt ie stof tegen etc.)?
Ik heb LauncherPro Plus als launcher. Ik vind dat fijner en vloeiender werken dan de stock launcher van HTC. Ook kan ik het aantal schermen aanpassen (heb er nu 5), applicaties verbergen in de app drawer/apps menu en meer dan één dock instellen. Mijn app drawer/apps menu moet zo kort/klein mogelijk zijn. Telefoon is geroot, ik heb LeeDrOiD HD als rom en heb de standaard apps die je erbij kreeg zoals SoundHoud of Peep eraf gedonderd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tips zijn welkom hoor, het is een beetje een allegaartje, maar heb gewoon even wat zitten kijken/downloaden.
Zijn er sites waar je voorbeeld 'inrichtingen' kunt zien? Als inspiratie zeg maar.
Oh ja, welke bescherming hebben jullie eromheen? En bevalt die (kun je 'm nog goed gebruiken, houdt ie stof tegen etc.)?
Een launcher is zeg maar de gebruikersomgeving van je telefoon. De schermen/homescreens en de widgets die je daarop ziet zijn er een onderdeel van. Hier worden drie launchers vergeleken (Engels). Je kunt in de Android Market de launchers downloaden en meteen gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Waarschijnlijk wat n00b vragen, maar wat is precies een Launcher? En werkt dat meteen als je het download? Hoe donder je er 'standaard' meegeleverde apps eraf? Want dat lukt mij niet.....
En wat is een Dock?
Hmm.. nog veel te leren zie ik
Ik gebruik daar Folder Organizer voor. Je kunt de standaard icoontjes gebruiken of op internet een icon pack downloaden. Als icon pack gebruik ik Mad Ginger.quote:
Dat laad volledig, zet hem uit, zet hem aan,laad nog 1 uur, zet hem uit, laad nog een uur, doe een dansje, zet hem aan, vraag een kopje suiker bij de buren, en schud je telefoon van links naar rechts?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
wie van de mensen hier hebben dat 'trucje' gedaan om de batterij langer mee te laten gaan?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat laad volledig, zet hem uit, zet hem aan,laad nog 1 uur, zet hem uit, laad nog een uur, doe een dansje, zet hem aan, vraag een kopje suiker bij de buren, en schud je telefoon van links naar rechts?
Nee, nog geen tijd gehad
Kan je niets beters vinden?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:sinds gisteren ook bezitter van de Desire HD en zwaar verliefd!
Offtopic, maare... lijkt alsof er een waardige rivaal gevonden is!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Kan je niets beters vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |