Dat is dan via WiFi neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Met speedtest.net getest..
Download: 21324 kbps (21 Mbit)
Upload 2771 kbps
Ping 35
Valt mij wel op dat ik alleen die resultaten haal nadat ik hem opnieuw opgestart heb.
Als het je alleen om die HTC rommel gaat... kan je beter deze volgen:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ziet er wel lastig uit zegik ga maar eens kijken welke ROM ik dan het beste kan pakken.
* ReMcOrE checkt zijn HD en vindt gelukkig nauwelijks iets van stof...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haalde dat achterste klepje er net af, jeetje wat zit daar veel stof onder
Da's stukken makkelijker ja. Ik weet hopelijk morgen meer qua versie! Kan echt niet wachten johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als het je alleen om die HTC rommel gaat... kan je beter deze volgen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1438622
Beginnen bij:
Hoe verkrijg ik ‘Temproot’ toegang doormiddel van ‘one-click root-methode’?
Let op, als je je telefoon krijgt met Android 2.2.1, dan moet je eerst downgraden naar 2.2
Want dan doet VISONary het niet.
Maar als je gewoon 2.2 hebt, dan hoef je niet te klooien met perm-root, of met ROMS, dan kan het een stuk sneller/eenvoudiger.
Draag je spijkerbroeken? Ik merkte dat die veel meer stoffen dan ander soort broeken, geen idee waaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doe ik fout?
Komt het omdat ik geen hoesje eromheen heb oid?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doe ik fout?
Komt het omdat ik geen hoesje eromheen heb oid?
ik draag redelijk vaak spijkerbroeken, maar heb een hoesje om de telefoon; dus denk dat ik daardoor geen last heb van stofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Draag je spijkerbroeken? Ik merkte dat die veel meer stoffen dan ander soort broeken, geen idee waarom
Ja spijkerbroekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Draag je spijkerbroeken? Ik merkte dat die veel meer stoffen dan ander soort broeken, geen idee waarom
Heb ik ook. Zo'n elcheapo gel-hoesje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja spijkerbroekenIk denk dat het tijd wordt voor een hoesje.
je kijkt dat hoe goed de GPS werkt tijdens het navigeren, hoeveel satellieten hij vindt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb ik ook. Zo'n elcheapo gel-hoesje.
Alleen zoals ik zei, nu wil de GPS amper meer... vanmiddag op de fiets naar huis eens kijken of ie me weer kan tracken zonder hoes (trekken zonder rubbertje er omheen... jemig, wat kinderachtig)
Is dat wel veilig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb ik ook. Zo'n elcheapo gel-hoesje.
Alleen zoals ik zei, nu wil de GPS amper meer... vanmiddag op de fiets naar huis eens kijken of ie me weer kan tracken zonder hoes (trekken zonder rubbertje er omheen... jemig, wat kinderachtig)
Ik had van het weekend problemen met de HTC navigatie, en met Google Navigation (sowieso raar, als ik in het car-panel zit, en ik voer een adres in, en ik kies voor navigatie met google, dan roept google dat ie de locatie niet kon verstaan....)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kijkt dat hoe goed de GPS werkt tijdens het navigeren, hoeveel satellieten hij vindt?
en waar kun je dat van die satellieten vinden dan? (welk programma gebruik je voor navigeren?)
ik ga GPS Status ff installeren, eens zien wat hij zegt... en heb navigatie laatst op de fiets gebruikt (zonder hoesje, want heb geen gelhoesje, maar gewoon 1 waar je de telefoon instopt), dat ging best goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had van het weekend problemen met de HTC navigatie, en met Google Navigation (sowieso raar, als ik in het car-panel zit, en ik voer een adres in, en ik kies voor navigatie met google, dan roept google dat ie de locatie niet kon verstaan....)
En ik checkte gistere avond m'n GPS met GPS Status:
http://www.appbrain.com/a(...).eclipsim.gpsstatus2
Nee ik denk dat ik alleen een lederen hoesje koop.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krasjes krijg je heus niet zo makkelijk erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |