Als het je alleen om die HTC rommel gaat... kan je beter deze volgen:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ziet er wel lastig uit zegik ga maar eens kijken welke ROM ik dan het beste kan pakken.
* ReMcOrE checkt zijn HD en vindt gelukkig nauwelijks iets van stof...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haalde dat achterste klepje er net af, jeetje wat zit daar veel stof onder
Da's stukken makkelijker ja. Ik weet hopelijk morgen meer qua versie! Kan echt niet wachten johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als het je alleen om die HTC rommel gaat... kan je beter deze volgen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1438622
Beginnen bij:
Hoe verkrijg ik ‘Temproot’ toegang doormiddel van ‘one-click root-methode’?
Let op, als je je telefoon krijgt met Android 2.2.1, dan moet je eerst downgraden naar 2.2
Want dan doet VISONary het niet.
Maar als je gewoon 2.2 hebt, dan hoef je niet te klooien met perm-root, of met ROMS, dan kan het een stuk sneller/eenvoudiger.
Draag je spijkerbroeken? Ik merkte dat die veel meer stoffen dan ander soort broeken, geen idee waaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doe ik fout?
Komt het omdat ik geen hoesje eromheen heb oid?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doe ik fout?
Komt het omdat ik geen hoesje eromheen heb oid?
ik draag redelijk vaak spijkerbroeken, maar heb een hoesje om de telefoon; dus denk dat ik daardoor geen last heb van stofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Draag je spijkerbroeken? Ik merkte dat die veel meer stoffen dan ander soort broeken, geen idee waarom
Ja spijkerbroekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Draag je spijkerbroeken? Ik merkte dat die veel meer stoffen dan ander soort broeken, geen idee waarom
Heb ik ook. Zo'n elcheapo gel-hoesje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja spijkerbroekenIk denk dat het tijd wordt voor een hoesje.
je kijkt dat hoe goed de GPS werkt tijdens het navigeren, hoeveel satellieten hij vindt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb ik ook. Zo'n elcheapo gel-hoesje.
Alleen zoals ik zei, nu wil de GPS amper meer... vanmiddag op de fiets naar huis eens kijken of ie me weer kan tracken zonder hoes (trekken zonder rubbertje er omheen... jemig, wat kinderachtig)
Is dat wel veilig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb ik ook. Zo'n elcheapo gel-hoesje.
Alleen zoals ik zei, nu wil de GPS amper meer... vanmiddag op de fiets naar huis eens kijken of ie me weer kan tracken zonder hoes (trekken zonder rubbertje er omheen... jemig, wat kinderachtig)
Ik had van het weekend problemen met de HTC navigatie, en met Google Navigation (sowieso raar, als ik in het car-panel zit, en ik voer een adres in, en ik kies voor navigatie met google, dan roept google dat ie de locatie niet kon verstaan....)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kijkt dat hoe goed de GPS werkt tijdens het navigeren, hoeveel satellieten hij vindt?
en waar kun je dat van die satellieten vinden dan? (welk programma gebruik je voor navigeren?)
ik ga GPS Status ff installeren, eens zien wat hij zegt... en heb navigatie laatst op de fiets gebruikt (zonder hoesje, want heb geen gelhoesje, maar gewoon 1 waar je de telefoon instopt), dat ging best goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had van het weekend problemen met de HTC navigatie, en met Google Navigation (sowieso raar, als ik in het car-panel zit, en ik voer een adres in, en ik kies voor navigatie met google, dan roept google dat ie de locatie niet kon verstaan....)
En ik checkte gistere avond m'n GPS met GPS Status:
http://www.appbrain.com/a(...).eclipsim.gpsstatus2
Nee ik denk dat ik alleen een lederen hoesje koop.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krasjes krijg je heus niet zo makkelijk erop
En je kunt eenvoudig andere keyboards installeren, zoals Ultra Keyboard, en daar kun je vervolgens zelf de grootte van de toetsen instellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou hem niet laten vallen als ik jou was. Per ongeluk aanraken valt mee. SMSen vind ik persoonlijk niet echt fijn, maar dat is denk ik wat je gewent bent....toetsen op het scherm mogen bv wel groter.
edit: Valt eigenlijk ook wel mee...
[ afbeelding ]
Moet je als .csv backuppen ziet het er naar uit. Dat kan met verschillende apps...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef static het volgende:
Ik word er echt schijtziek van dat ik niet gewoon mijn contacten naar mijn laptop kan backuppen. Mijn laptop dus, net zoals met Nokia Suite, en niet naar Google ofzo.
Gewoon Google Maps Navigationquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef Markster het volgende:
wat is de beste gratis navigatiesoftware, gewoon google maps of hebben jullie betere ?
En toen viel ie in slaap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef static het volgende:
En ik heb meteen het nummer van Beau erbij.
Zal zo een screenshot plaatsen.
precies!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon Google Maps Navigation
-Gratis
-Duidelijk
-Snel
-Streetview
Het is 2011 hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef static het volgende:
Ik word er echt schijtziek van dat ik niet gewoon mijn contacten naar mijn laptop kan backuppen. Mijn laptop dus, net zoals met Nokia Suite, en niet naar Google ofzo.
HTC Desire HD #9 Waar men met smart wacht op 2.3quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn data verbruik op mijn telefoon kan controleren?
Ik heb nml Vodafone met een data limit van 1 gig, en ik zit op dit moment nog maar op de 77mb
Ongeloofelijk..... hoe is dit mogelijk? Zovaak Stream ik niet eens op Youtube.
Nee, maar met 30-50mb per video gaat t toch hard.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn data verbruik op mijn telefoon kan controleren?
Ik heb nml Vodafone met een data limit van 1 gig, en ik zit op dit moment nog maar op de 77mb
Ongeloofelijk..... hoe is dit mogelijk? Zovaak Stream ik niet eens op Youtube.
Data Counter Widgetquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
moet het zelf ook maar eens installeren, benieuwd wat ik verdoewelke gebruik jij Cryothic?
nice! gelijk ff installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Data Counter Widget
http://www.appbrain.com/a(...).android.datacounter
[ afbeelding ]
Gewoon handig klein blokje ergens verstopt op een home-screen.
Snel en overzichtelijk
damn, ze blijven je aan het lijntje houden he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gvd, net gebeld, telefoon komt waarschijnlijk vrijdag ipv vandaag
Oh ja, die lui hebben dan hun telefoongegevens in hun Facebookprofiel of zo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef static het volgende:
En ik heb meteen het nummer van Beau erbij.
Zal zo een screenshot plaatsen.
Haha nouja maandag besteld, 2 werkdagen, zou vandaag dus zijn. Maar telefoon was vandaag ingevoerd ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
damn, ze blijven je aan het lijntje houden he?
je kan het toch gewoon "gooien"? met een beetje oefening kom je daarmee met gemak van onder naar boven (of andersom) met 1 beweging...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:14 schreef Farenji het volgende:
Kort vraagje: is er een equivalent voor de home toets, om in 1 keer naar het begin van de pagina te gaan? Ik swipe me nu suf.
als je op internet zit? of wanneer kun je door bewegingen je op een pagine verplaatsen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Faceoff het volgende:
[..]
je kan het toch gewoon "gooien"? met een beetje oefening kom je daarmee met gemak van onder naar boven (of andersom) met 1 beweging...
Ja dat kan maar bijv met een lang topic duurt het alsnog ff voordat je boven bent... een home toets oid is dan wel handig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef Faceoff het volgende:
[..]
je kan het toch gewoon "gooien"? met een beetje oefening kom je daarmee met gemak van onder naar boven (of andersom) met 1 beweging...
Het zal mij benieuwenquote:Orderstatus:
Order Afgerond
Laatst gewijzigd: 24-01-2011 16:42:21
Meer info:
Niet beschikbaar
Zie alleen Cell en dan 2 cijfers met KB, geen wifi of 3G, wat doe ik verkeerd?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Data Counter Widget
http://www.appbrain.com/a(...).android.datacounter
[ afbeelding ]
Gewoon handig klein blokje ergens verstopt op een home-screen.
Snel en overzichtelijk
Jawel, maar ik denk dat je grotere winst kan behalen met stroombesparende technieken dan met een grotere accu.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef Farenji het volgende:
Bestaan er DHD compatible accu's met meer vermogen? Vind de accutijd wel wat kort.
ik zeg beidequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat je grotere winst kan behalen met stroombesparende technieken dan met een grotere accu.
Cell is je 3G.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zie alleen Cell en dan 2 cijfers met KB, geen wifi of 3G, wat doe ik verkeerd?
ja, maar besparen is gratis. En er zijn veel fakes op de markt, als ik zo rondkijk. Als je met een paar bespaartruucs nou bijna op een etmaal weet te komen (zelfs met zwaar gebruik), dan ben je er toch al? Dan kan 'ie 's nachts in de oplader.quote:
Zijn er dan abonnementen zonder data limiet? Want die heb ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef Wells.p het volgende:
mensen met een abonnement waarbij je een data limiet hebt, phoneusage !
ff een tipje tussendoor
Doe je goed. Ik dacht dat het 1gb was bij t-mobile?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
Internet gaat best prima. Heb T-mobile met onbeperkt internet alleen na 2 GB verbruik wordt je geknepen. Heb het nu 2 weken in gebruik waarbij ik op zaterdag altijd 8 uur lang tethernet gebruik en zit pas rond de 800mb prima dus.
Nou, als je de meneer van KPN mag geloven, gaan mobiele abonnementen zonder limiet er ook snel weer uit (aldus de reportage van RTL Nieuws).quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zijn er dan abonnementen zonder data limiet? Want die heb ik nog niet gezien
Officieel, ja, maar in werkelijkheid, nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zijn er dan abonnementen zonder data limiet? Want die heb ik nog niet gezien
Twidroyd is de beste twitterapplicatie. Ik snap niet dat mensen Peep gebruiken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
gebruiken jullie Peep/Twitter (standaard Android) voor Twitter, of een andere app?
Is dat dat ding die hernoemt is naar/van Toitoir ofzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Twidroyd is de beste twitterapplicatie. Ik snap niet dat mensen Peep gebruiken.
Twidroyd heeft 4 verschillende widgets.
Jep, gewoon lekker Sense.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef robertapeldoorn het volgende:
Wat vinden jullie de beste homescreen-app zegmaar?
Ik gebruik op dit moment gewoon HTC standart ding...
Gewoon Sense. Heb ADW en launcher pro gebruikt, en ook de standaard laucnher van 2.3 gingerbread, maar Sense blijft het beste.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef robertapeldoorn het volgende:
Wat vinden jullie de beste homescreen-app zegmaar?
Ik gebruik op dit moment gewoon HTC standart ding...
wacht maar tot je het zakje ziet waar de oordopjes inzitten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
M'n DHD is zojuist bezorgd![]()
![]()
![]()
Wat een koel doosje.
eerste wat ik dacht was "waar is de rest?"quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
M'n DHD is zojuist bezorgd![]()
![]()
![]()
Wat een koel doosje.
Dan heb je ze vast in... heb ik ook wel eens met m'n bril... blijkt ie gewoon op m'n neus te zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Markster het volgende:
ik kan me oordopjes nerrgens meer vinden
T-mobile is ook verlaagt naar 1gb geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Officieel, ja, maar in werkelijkheid, nee.
T-Mobile is de enige die "onbeperkt" aanbied.
Let wel: dit is "onbeperkt voor een vaste prijs", je gaat dus niet meer betalen als je over een bepaalde hoeveelheid zit. Maar na 2GB wordt wel je snelheid geknepen. Wat bij TMobile toch al niet de snelste is van het land.
Dus eigenlijk heb je ook een limiet ( van 2GB), alleen merk je de gevolgen niet in je portomonee, maar in je downloadsnelheid.
De meeste hebben een limiet van 1GB, wat voor het grootste deel van de gebruikers meer dan genoeg is. Zeker als je zoveel mogelijk gebruik maakt van WIFI's, en niet constant alles via 3G loopt te streamen/downloaden.
Ze willen echter met nieuwe internet-abo's gaan komen. Waarschijnlijk net zoals de vaste internet abo's. Dus (ik roep maar wat) 5 euro per maand voor 500mb, 7 euro per maand voor 1GB, etc.
Maar voordat dat doorgevoerd is zijn we wel weer een paar maanden verder, en ik denk niet dat er iets wijzigt voor de huidige abo's. Dus dan krijg je er pas mee te maken als je abo verloopt en je moet overstappen/verlengen.
Nee, dat weet ik zeker van nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan heb je ze vast in... heb ik ook wel eens met m'n bril... blijkt ie gewoon op m'n neus te zitten
Hehe, inderdaad. Misschien moet 'ie ook eens in de originele verpakking kijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb de oordopjes nog niet eens gebruikt
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
T-mobile is ook verlaagt naar 1gb geloof ik.
In de map DCIM op je SD kaart.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe kom ik bij de foto's als ik 'm aansluit via USB?
Ohja, bedankt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In de map DCIM op je SD kaart.
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is dat dat ding die hernoemt is naar/van Toitoir ofzo?
Ga je in ieder geval niet zo snel over je limiet heenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk.
Inmiddels nog maar 1gb.
Maar dan nog, de snelheid is (in vergelijking met Vodafone) echt slecht.
Download: tot 1 Mb/s.
Upload: tot 384 Kb/s.
En na die 1GB ga je naar 64kb/64kb.
Daar waar Vodafone 3,6 Mb/s aanbied.
Volgens mij kan dat alleen met Opera Mobilequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan ik instellen dat mijn startpagina de bookmarks is?
Ach, ik heb nog een dikke bluetooth headset van sony liggen. Is ook ideaal. En een stuk lekkerder geluid dan de meeste dopjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn vorige telefoon had een stekkertje voor audio, net als de stroom, maar dan iets groter.
Nooit storing door bewegen. Jammer dat die kut jackplugjes nog steeds gebruikt worden
Ik moet ook maar eens een stereo bluetooth setje hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog een dikke bluetooth headset van sony liggen. Is ook ideaal. En een stuk lekkerder geluid dan de meeste dopjes
Echt? 2 weken geleden abonnement afgesloten omdat ik juist 2GB had en daarna werd geknepen. Was gisteren aan het tetherneten op me werk en kreeg al zo'n sms dat ik op 75% van me gebruik zat. Maar mogen ze zomaar 2 GB naar 1 GB verlagen? Ik heb het contract toch afgesloten met 2 GBquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk.
Inmiddels nog maar 1gb.
Maar dan nog, de snelheid is (in vergelijking met Vodafone) echt slecht.
Download: tot 1 Mb/s.
Upload: tot 384 Kb/s.
En na die 1GB ga je naar 64kb/64kb.
Daar waar Vodafone 3,6 Mb/s aanbied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |