En je kunt eenvoudig andere keyboards installeren, zoals Ultra Keyboard, en daar kun je vervolgens zelf de grootte van de toetsen instellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou hem niet laten vallen als ik jou was. Per ongeluk aanraken valt mee. SMSen vind ik persoonlijk niet echt fijn, maar dat is denk ik wat je gewent bent....toetsen op het scherm mogen bv wel groter.
edit: Valt eigenlijk ook wel mee...
[ afbeelding ]
Moet je als .csv backuppen ziet het er naar uit. Dat kan met verschillende apps...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef static het volgende:
Ik word er echt schijtziek van dat ik niet gewoon mijn contacten naar mijn laptop kan backuppen. Mijn laptop dus, net zoals met Nokia Suite, en niet naar Google ofzo.
Gewoon Google Maps Navigationquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef Markster het volgende:
wat is de beste gratis navigatiesoftware, gewoon google maps of hebben jullie betere ?
En toen viel ie in slaap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef static het volgende:
En ik heb meteen het nummer van Beau erbij.
Zal zo een screenshot plaatsen.
precies!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon Google Maps Navigation
-Gratis
-Duidelijk
-Snel
-Streetview
Het is 2011 hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef static het volgende:
Ik word er echt schijtziek van dat ik niet gewoon mijn contacten naar mijn laptop kan backuppen. Mijn laptop dus, net zoals met Nokia Suite, en niet naar Google ofzo.
HTC Desire HD #9 Waar men met smart wacht op 2.3quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn data verbruik op mijn telefoon kan controleren?
Ik heb nml Vodafone met een data limit van 1 gig, en ik zit op dit moment nog maar op de 77mb
Ongeloofelijk..... hoe is dit mogelijk? Zovaak Stream ik niet eens op Youtube.
Nee, maar met 30-50mb per video gaat t toch hard.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn data verbruik op mijn telefoon kan controleren?
Ik heb nml Vodafone met een data limit van 1 gig, en ik zit op dit moment nog maar op de 77mb
Ongeloofelijk..... hoe is dit mogelijk? Zovaak Stream ik niet eens op Youtube.
Data Counter Widgetquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
moet het zelf ook maar eens installeren, benieuwd wat ik verdoewelke gebruik jij Cryothic?
nice! gelijk ff installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Data Counter Widget
http://www.appbrain.com/a(...).android.datacounter
[ afbeelding ]
Gewoon handig klein blokje ergens verstopt op een home-screen.
Snel en overzichtelijk
damn, ze blijven je aan het lijntje houden he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gvd, net gebeld, telefoon komt waarschijnlijk vrijdag ipv vandaag
Oh ja, die lui hebben dan hun telefoongegevens in hun Facebookprofiel of zo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef static het volgende:
En ik heb meteen het nummer van Beau erbij.
Zal zo een screenshot plaatsen.
Haha nouja maandag besteld, 2 werkdagen, zou vandaag dus zijn. Maar telefoon was vandaag ingevoerd ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
damn, ze blijven je aan het lijntje houden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |