1. Klantenservice gebeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef poepeneesje het volgende:
Een vriend van mij heeft de HTC DHD en heeft de update geïnstalleerd. In het begin had hij geen problemen, nu een aantal weken later, herkent zijn telefoon de SD-kaart plots niet meer.
Welke stappen hebben jullie genomen of kun je nemen om dit probleem op te lossen?
Ik kreeg nieuwe van htc. Had gemeld toen mobiel voor reparatie weg gingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
1. Klantenservice gebeld.
2. Nieuwe SD kaart gekocht op kosten van Vodafone.
Is wel heel uitgebreid als je alleen je MB per maand wilt zien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef Wells.p het volgende:
mensen met een abonnement waarbij je een data limiet hebt, phoneusage !
ff een tipje tussendoor
Of 3G watchdog.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is wel heel uitgebreid als je alleen je MB per maand wilt zien.
Network Monitor gebruik ik.
Ik ook!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ben echt wel blij dat ik tot nu toe nog geen problemen heb ondervonden met mijn HD
Jailbreak (op de iphone) is volgens mij niks meer dan de verplichting aan iTunes er uit slopen. Zodat je ook apps kan installeren die niet bij de AppStore vandaan komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef LastPapaRoach het volgende:
Zeg, heeft dat root wel zin, werkt het als een soort jailbreak ofzo
heb je een standaard voor in de auto?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb het idee dat de GPS de laatste tijd moeite heeft.
Gistere van Hoorn naar Purmerend gereden, en geen enkel moment met werkende navigatie (ja, GPS stond aan).
Misschien dat ie slecht bereik heeft op de middenconsole in de auto?
Hoop niet dat er iets stuk is
Ik heb zo'n rooster-klem.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je een standaard voor in de auto?
Ik wil en mag nu ook officieelquote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
'k Heb mijn DHD besteld![]()
![]()
![]()
hopelijk deze week binnen, kan niet wachten
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hem 'm via Vodafone Hi. Nooit echt klachten over Vodafone Hi gehad.
Ja, ik heb t-mobile, maar wil er eigenlijk wel vanafquote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hem 'm via Vodafone. Nooit echt klachten over Vodafone gehad.
Als je kiest voor 'export contacts to sd card' dan geeft hij als directory "/sdcard/pcsc_pcsc_00002.vcf"quote:Op maandag 24 januari 2011 20:46 schreef static het volgende:
Waar zijn de contacten opgeslagen? Kan ze nergens vinden.
Ik heb 'em nu niet aan de PC hangen, maar kies jij: 'People' (dan op 'menu' klikken) en dan 'Import/Export contacts' ?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef static het volgende:
Ja, maar dan kan ik één contact exporteren, kan ze niet allemaal kiezen. Wil ze dus via SD card naar PC kopieeren.
Het snelle internet van T-Mobile is ook 3.6 Mb/s, net als het Vodafone internet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef svann het volgende:
Vodafone heeft toch het snelste internet?
Vodafone geen 7.2?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het snelle internet van T-Mobile is ook 3.6 Mb/s, net als het Vodafone internet.
Zo te zien niet.quote:
Was dat niet alleen bij iPhone-abonnementen oid?quote:# Supersnel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement
Ik zou hem niet laten vallen als ik jou was. Per ongeluk aanraken valt mee. SMSen vind ik persoonlijk niet echt fijn, maar dat is denk ik wat je gewent bent....toetsen op het scherm mogen bv wel groter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:16 schreef tvojamama het volgende:
Aangezien ik begin maart mag verlengen, en vast op zoek was naar een nieuwe telefoon, had ik een paar vraagjes:
- is de bouwkwaliteit van de HD erg goed? aangezien ik wel eens me telefoon laat vallen en dan niet meteen met een kapot apparaat wil zitten.
- raak je die touchgevoelige toetsen niet vaak per ongeluk aan?
- kan ik fijn smsen op deze telefoon met wat dikkere vingers(ik stuur ongeveer 700 berichten per maand)
Absoluut, want HSDPA, maar dat heeft toch niks met de snelheid die Vodafone aanbiedt te maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:53 schreef svann het volgende:
Nee, nog anders: de telefoon zou in principe 7,2 Mbps aankunnen.
Nope.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:14 schreef Bravebart het volgende:
Absoluut, want HSDPA, maar dat heeft toch niks met de snelheid die Vodafone aanbiedt te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |