Same here. Helemaal toen ik van de baas een Touch Pro kreeg, hoefde het helemaal niet meer. (wat een kutding is dat.)quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef static het volgende:
We zien het morgen wel. Ik vind het een erg prettig toestel en je moet weten dat ik nooit iets van die smartphones moest weten; bellen en gebeld worden (en emails ontvangen) was genoeg voor me en ben altijd een Nokia adept geweest.
Heb je de scores van Quadrant voor en na toevallig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef stoeltafel het volgende:
Heb al sinds hèt begin dat me htc super traag, nu blijkt dit de oplossing, meer mensen hier last van?
Het is gebleken dat er een software bugje is.
een van de bestanden /INT als ik me niet vergis, die eist alle CPU kracht.
het blijkt dat als je de usb debugging aan zet dat het probleem is opgelost.
Menu
Settings
Applications
Development
USB Debugging
try it..
p.s. je kunt het aan laten, als je je telefoon aansluit op je pc krijgt alleen een melding over een driver maar werkt nog steeds.
2.2.1 is een paar dagen voor de DHD geweest. Maar ivm SD-kaarten die kapot zijn gegaan door die update hebben ze weer 2.2 gekozen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Kanariegeel het volgende:
2.3? Breng eerst de 2.2.1. update nog maar eens uit zodat ik nu kan updaten
Of ligt het stiekem toch aan mijn telefoon?
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 02:56 schreef shiznuts het volgende:
Mapje openen -> Titel van het mapje: druk + ingedrukt houden tot venster pop-up -> naam aanpassen. Duurde ook ff voordat ik het de eerste keer doorhad hoor.
En ik heb de File Manager van het Adao Team.
Beter ga je gelijk naar Vodafone en dat ding kopen, niet over twijfelen maar gewoon doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan niet wachten.
Aanstaande maandag naar de Media Markt om nog even te kijken, daarna Vodafone maar eens bellen voor een fatsoenlijke aanbieding.
M'n Nokia begint vervelend te doen.
Ik wil 100% zeker zijn dus ik ga sowieso nog even kijken. Plus dat ik 'm toch via de site bestel, als ze me een mooi aanbod kunnen doen. Ik vind eenmalig ¤50,- meer voor een verlenging ipv een nieuw abonnement veel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter ga je gelijk naar Vodafone en dat ding kopen, niet over twijfelen maar gewoon doen.
1. Klantenservice gebeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef poepeneesje het volgende:
Een vriend van mij heeft de HTC DHD en heeft de update geïnstalleerd. In het begin had hij geen problemen, nu een aantal weken later, herkent zijn telefoon de SD-kaart plots niet meer.
Welke stappen hebben jullie genomen of kun je nemen om dit probleem op te lossen?
Ik kreeg nieuwe van htc. Had gemeld toen mobiel voor reparatie weg gingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:26 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
1. Klantenservice gebeld.
2. Nieuwe SD kaart gekocht op kosten van Vodafone.
Is wel heel uitgebreid als je alleen je MB per maand wilt zien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef Wells.p het volgende:
mensen met een abonnement waarbij je een data limiet hebt, phoneusage !
ff een tipje tussendoor
Of 3G watchdog.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is wel heel uitgebreid als je alleen je MB per maand wilt zien.
Network Monitor gebruik ik.
Ik ook!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ben echt wel blij dat ik tot nu toe nog geen problemen heb ondervonden met mijn HD
Jailbreak (op de iphone) is volgens mij niks meer dan de verplichting aan iTunes er uit slopen. Zodat je ook apps kan installeren die niet bij de AppStore vandaan komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef LastPapaRoach het volgende:
Zeg, heeft dat root wel zin, werkt het als een soort jailbreak ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |